Board logo

標題: 美水 Dell Venue 11 Pro (5130) 自行加 3G 模組 [打印本頁]

作者: dragonsam    時間: 2014-6-6 08:23     標題: 美水 Dell Venue 11 Pro (5130) 自行加 3G 模組

各位 11 Pro 用家,如自行買3 G 模,(Dell Wireless 5570 / 5530) 加上,你們覺得可行嗎?
作者: kingfu2001    時間: 2014-6-6 14:03

5130沒人成功過
i5版就有人得
作者: itavtrad    時間: 2014-6-8 04:39

Z3770 又得吾得呢?
作者: peterpan2016    時間: 2014-6-22 08:35

回復 1 #dragonsam

各位,請問有無教學網址,應該點整呀,我正想買I5板 11 pro, 謝謝

via HKEPC Reader for Android
作者: Ryan69    時間: 2014-6-24 13:54

留名學嘢!  
作者: C29U    時間: 2014-6-24 23:10

3770 版好似得
http://tieba.baidu.com/p/3038159739?pn=5
作者: hung616    時間: 2014-7-3 13:25

成功幫部機加裝4G模組..

圖片附件: 1.jpg (2014-7-3 13:24, 69.66 KB) / 下載次數 36
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1691999&k=5f46f7c6d990a64dc1b348fcbdd299db&t=1782171444&sid=38cfPi0mna



圖片附件: 2.jpg (2014-7-3 13:24, 147.38 KB) / 下載次數 38
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1692000&k=1a4e6b935b1dfb85504665491ecc1c3f&t=1782171444&sid=38cfPi0mna


作者: chaplin_lee    時間: 2014-7-3 15:21

回覆 7# hung616

你個4g咩band??香港兩個freq 都用到??
作者: hung616    時間: 2014-7-3 15:50

我係用PCCW ,其實我都係上網睇D人話用EM7355後來發現有張EM7305佢行
LTE : B1, B3, B7, B8, B20,好像pccw都有其中幾個所以買來試囉
作者: we6    時間: 2014-7-3 15:51

回覆 7# hung616

強 !!!
我見圖補有得賣 , 但是否買番黎插上就得 ? Thanks !!
作者: we6    時間: 2014-7-3 15:52

3G can use ?
作者: fatman    時間: 2014-7-3 18:16

ching,  要唔要加天線?
作者: hung616    時間: 2014-7-3 18:44

回覆  hung616

強 !!!
我見圖補有得賣 , 但是否買番黎插上就得 ? Thanks !!
we6 發表於 2014-7-3 15:51

係啊…你打EM7305應該只有兩間有…我同上海過間買
作者: hung616    時間: 2014-7-3 18:45

ching,  要唔要加天線?
fatman 發表於 2014-7-3 18:16


要加…佢地話要用第四代線,我買過間就RMB$8一條
作者: hung616    時間: 2014-7-3 18:49

3G can use ?
we6 發表於 2014-7-3 15:52

其實裝左張卡上去就用得…所以我都未睇佢D設定…但我就知佢就一定收到3.5G因我見過佢轉去HSPA
作者: kingfu2001    時間: 2014-7-3 19:10

本帖最後由 kingfu2001 於 2014-7-3 19:18 編輯

i5版已預留天線,唔使自己加天線
z3770版要加天線點,底板留有焊位
作者: we6    時間: 2014-7-3 23:00

要加…佢地話要用第四代線,我買過間就RMB$8一條
hung616 發表於 2014-7-3 18:45

Thanks ! 我有興趣自己整 , 可否提供第四代線既圖補 Link ?
BTW , 駛唔駛焊上板 ?
作者: vincentysh    時間: 2014-7-4 00:21

回覆 7# hung616

ching 你部係乜野 model ?
i5 版?
作者: hung616    時間: 2014-7-4 07:59

Thanks ! 我有興趣自己整 , 可否提供第四代線既圖補 Link ?
BTW , 駛唔駛焊上板 ? ...
we6 發表於 2014-7-3 23:00

http://item.taobao.com/item.htm? ... &_u=41mfai43dde

用力按就可以無需焊
作者: hung616    時間: 2014-7-4 08:15

回覆  hung616

ching 你部係乜野 model ?
i5 版?
vincentysh 發表於 2014-7-4 00:21


我部係Atom Z3770,其實我買佢的主要係想要部平板,我初初係諗住買MIIX2 8架但佢最多只有3G(用左4G之後返唔到轉頭)
小小個人意見如同ching們想發有所不同講見諒
如果用i?的話我都只會諗i3(希望佢用得耐D) 用i? CPU就太電腦啦..講真10"畫面唔夠大架,真係用來做野會覺得佢太小..我想買返部平板都係想要輕便(現在都唔多覺輕架)但8"機只有Thinkpad 8話有4G但等左佢幾個月都未見影,其實我好多時要用remote desktop,所以輕便好緊要。
作者: Indiana    時間: 2014-7-4 12:50

用力按就可以無需焊
hung616 發表於 2014-7-4 07:59


請問易唔易裝呢?
要開機蓋嗎?
對天線放番入機內?
作者: hung616    時間: 2014-7-5 11:11

本帖最後由 hung616 於 2014-7-5 11:12 編輯
請問易唔易裝呢?
要開機蓋嗎?
對天線放番入機內?
Indiana 發表於 2014-7-4 12:50


安裝無難度,部機係可能資以開蓋的,重有啊部機係可以換電架:天線緊係放係機裡面啦
作者: setsuna    時間: 2014-7-5 12:38

師兄請問原本貼住WNC果個位置要點樣拆落黎?要用螺絲批拆嗎? 你裝左 3G modules 會唔會影响無左wifi? 我都係用3770 求教謝謝~
作者: NoCarrier    時間: 2014-7-5 14:06

安裝無難度,部機係可能資以開蓋的,重有啊部機係可以換電架:天線緊係放係機裡面啦 ...
hung616 發表於 2014-7-5 11:11



    大哥,安左4g媽組之後,可以打電話嗎?
作者: wy7008    時間: 2014-7-5 14:59

大哥,安左4g媽組之後,可以打電話嗎?
NoCarrier 發表於 2014-7-5 14:06


請問你有見過 win平板可打電話嗎?
作者: hung616    時間: 2014-7-5 16:09

師兄請問原本貼住WNC果個位置要點樣拆落黎?要用螺絲批拆嗎? 你裝左 3G modules 會唔會影响無左wifi? 我都係 ...
setsuna 發表於 2014-7-5 12:38


WNC過到只是雙面膠紙..慢慢思佢出來就ok..裡面重有一塊膠...都係一樣思佢出來就得...wifi我在家中都有用..唔見到有問題
作者: hung616    時間: 2014-7-5 16:10

請問你有見過 win平板可打電話嗎?
wy7008 發表於 2014-7-5 14:59


我無研究過可否打電話.還有我張卡係副卡都不能打電話的..
作者: wy7008    時間: 2014-7-6 10:44

我無研究過可否打電話.還有我張卡係副卡都不能打電話的..
hung616 發表於 2014-7-5 16:10



其實目前 win8 OS 係唔支援打電話
作者: kingfu2001    時間: 2014-7-6 11:22

咪玩
電腦上大把程式可打電話,有收費有免費,多到數唔晒
win8平板都是電腦一樣用到
用wifi就打到唔使要求sim卡
作者: pass0418    時間: 2014-7-6 11:59

以前用xp+mobile partner+usb 3g 都打到電話
win8 點會打唔到
作者: wy7008    時間: 2014-7-6 13:04

咪玩
電腦上大把程式可打電話,有收費有免費,多到數唔晒
win8平板都是電腦一樣用到
用wifi就打到唔使要求s ...
kingfu2001 發表於 2014-7-6 11:22


應該講 win 冇自帶打電話!如利用 skype 或其它軟件情況有別
作者: P_O    時間: 2014-7-8 14:44

回覆 7# hung616
多謝師兄指點,張卡真係好易裝,插好搭埋兩條線就攪掂 ,另外想問下win8有冇啲可以用到電話鍵盤嘅程式,因為我張儲值卡係用撥號增值,希望係部電腦到攪埋唔使成日掹卡咁麻煩,唔該晒!!!
em7305 (2).jpg

圖片附件: em7305 (2).jpg (2014-7-8 14:42, 126.53 KB) / 下載次數 31
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1693893&k=8aeb40a68befb26547225a58d4f70470&t=1782171444&sid=38cfPi0mna


作者: edup    時間: 2014-7-8 16:38

Venue 8 Pro 有可能嗎?
作者: fatman    時間: 2014-7-8 17:14

Ching, 張EM7305有個GPS天線位,其實可唔可以用到?
作者: dragonsam    時間: 2014-7-8 17:31

成功幫部機加裝4G模組..
hung616 發表於 2014-7-3 13:25



Smartone LTE EM7305 用得嗎 ?
作者: wy7008    時間: 2014-7-8 19:09

回覆  hung616
多謝師兄指點,張卡真係好易裝,插好搭埋兩條線就攪掂 ,另外想問下win8有冇啲可以用 ...
P_O 發表於 2014-7-8 14:44



    sim要拔出咪好煩?
作者: dragonsam    時間: 2014-7-9 09:51

回覆  hung616
多謝師兄指點,張卡真係好易裝,插好搭埋兩條線就攪掂 ,另外想問下win8有冇啲可以用 ...
P_O 發表於 2014-7-8 14:44


Hello,

我部 係3770  ,  EM7305 card 已裝, 用中移動4G, 天綫巳接 AUX port, 但 detect 到 CMHK 沒有訊號?
要 set APN 嗎 ?
作者: P_O    時間: 2014-7-9 12:48

回覆 37# dragonsam
各位師兄我部係I5版,本身已經有兩條天線,插好main同aux就攪掂,gps就因為冇位插所以冇試,apn我有自訂cmhk,選項就揀pap,咁就用到4G!!!
作者: dragonsam    時間: 2014-7-9 15:10

回覆 38# P_O

Dear P_O

APN 在那裏 Setting ?

Thank
作者: smallbearhk    時間: 2014-7-9 15:19

本帖最後由 smallbearhk 於 2014-7-10 09:55 編輯

Ching
Many many thx
作者: hung616    時間: 2014-7-9 15:27

Ching, 張EM7305有個GPS天線位,其實可唔可以用到?
fatman 發表於 2014-7-8 17:14


其實我係買左三條天線GPS都有連接到的..但唔覺得佢真係可以用囉...所以我都放棄了
作者: hung616    時間: 2014-7-9 16:53

sim要拔出咪好煩?
wy7008 發表於 2014-7-8 19:09



部Dell Venue 11 Pro係可以換電的 SIM 卡係放在電池位..
作者: hung616    時間: 2014-7-9 18:59

Smartone LTE EM7305 用得嗎 ?
dragonsam 發表於 2014-7-8 17:31

係唔係NGFF來架?係的話我諗得…其實我都係上網找資料…非玩架…所以都係有限公司
作者: dragonsam    時間: 2014-7-9 19:51

回覆 43# hung616


   用SMT 和 CMHK 都detect 到provider, 但冇訉號。可能我未裝兩條天線,巳Taobao 天線,待收貨後再裝。
作者: Cargo2013    時間: 2014-7-9 20:26

C hing, 收到後,安裝時影D相睇下得嘛? 小弟都好有興趣想學下嘢!

回復 44 #dragonsam
作者: dragonsam    時間: 2014-7-9 20:43

C hing, 收到後,安裝時影D相睇下得嘛? 小弟都好有興趣想學下嘢!  

回復 dragonsam ...
Cargo2013 發表於 2014-7-9 20:26


Ok
作者: hung616    時間: 2014-7-9 21:12

回覆  hung616


   用SMT 和 CMHK 都detect 到provider, 但冇訉號。可能我未裝兩條天線,巳Taobao 天線, ...
dragonsam 發表於 2014-7-9 19:51


一定要有天線先收到架
作者: P_O    時間: 2014-7-10 09:35

回覆 39# dragonsam
Ching,我係裝好張卡後,係網絡設定度就會見到有cmhk個網絡,入去就可以自訂apn.
作者: smallbearhk    時間: 2014-7-10 09:54

回覆 1# dragonsam

小弟用的是Atom 3770 版. 可否教小弟要買什麽器材. 有冇教學呀?
想問問可否用USB 3G 手指插入部機 USB port, 得唔得呢?
作者: dragonsam    時間: 2014-7-10 10:17

回覆 49# smallbearhk

我都是Atom 3770 版.  已Taobao 天線但未收貨. 睇過好多 post 話 3770 版加左 3/4G 咭後可以用 ,有啲 Post 話 3770 版唔得, I5 就可以. 所以買 3/4G 咭試下 , 加咭後 (要 SIM card) detect  到 SMT or CMHK (我有 2 張 SIM)  供應商 名稱, 但冇訊號收到. 要加天線 後才作實 成功 or 失敗.

用USB 3G 手指插入部機 USB port, 我冇 3G USB 手指, 所以試唔到.

我用 EM7305 LTE card, 在 Taobao 有.
作者: smallbearhk    時間: 2014-7-10 10:30

回覆 50# dragonsam

咁請問張SIM card 是放在EM7305 LTE card 裏面 or 放在Venue 11 Pro 機那個SIM card slot 道呀?
作者: dragonsam    時間: 2014-7-10 10:33

回覆 51# smallbearhk

拔走電池, 在右手邊有 SIM slot.
作者: smallbearhk    時間: 2014-7-10 10:50

回覆 52# dragonsam

唔該Ching

如果你試完後可否通知聲小弟呀, 等你佈告!
作者: dragonsam    時間: 2014-7-10 11:00

回覆 53# smallbearhk

Yes, will update after added the antenna.
作者: hung616    時間: 2014-7-10 13:59

回覆  dragonsam

唔該Ching

如果你試完後可否通知聲小弟呀, 等你佈告!
smallbearhk 發表於 2014-7-10 10:50

其實你睇返上幾頁都有圖講左無問題…根本無需再等…淘寶EM7305只有兩間…我就同上海過間買的…線就4代天線就OK,我部機係美國機…又用到4G又轉到香港保…
作者: smallbearhk    時間: 2014-7-10 14:32

回覆 55# hung616
明白了ching
但想問一問裝了兩條天線,個蓋會唔會合唔到?
作者: hung616    時間: 2014-7-10 15:04

回覆  hung616
明白了ching
但想問一問裝了兩條天線,個蓋會唔會合唔到?
smallbearhk 發表於 2014-7-10 14:32


我白白痴痴諗住部卡有GPS三個大字..買左三條天線..都一樣合到..但GPS就真係唔知係自己唔識開還是真的無(上網唔覺EM7305有GPS)
作者: smallbearhk    時間: 2014-7-10 15:08

回覆 57# hung616

Thx hung616 ching

Have you try google map for GPS testing?
作者: dragonsam    時間: 2014-7-10 17:05

本帖最後由 dragonsam 於 2014-7-10 18:00 編輯
其實你睇返上幾頁都有圖講左無問題…根本無需再等…淘寶EM7305只有兩間…我就同上海過間買的…線就4代天線 ...
hung616 發表於 2014-7-10 13:59


Ching, 天線很難接好, 整極都唔得. 用膠紙貼住先, 但都無訊號.  Atom 3370 版 可能唔得. 請指教

圖片附件: DSC_0363.JPG (2014-7-10 18:00, 140.72 KB) / 下載次數 23
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1694625&k=37084fe0687781e7b886a42e9defea55&t=1782171444&sid=38cfPi0mna



圖片附件: DSC_0362.JPG (2014-7-10 18:00, 143.56 KB) / 下載次數 24
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1694626&k=18be8868604b92024e060803f58a14e5&t=1782171444&sid=38cfPi0mna


作者: hung616    時間: 2014-7-10 19:58

本帖最後由 hung616 於 2014-7-10 20:04 編輯
Ching, 天線很難接好, 整極都唔得. 用膠紙貼住先, 但都無訊號.  Atom 3370 版 可能唔得. 請指教 ...
dragonsam 發表於 2014-7-10 17:05


我夜d再影幾張相比你睇下…條天線只需要用之鑼c批柄就得…膠紙緊係唔得啦…佢條天線裡面你見到有黑色的軟膠…要用力整佢入張卡到…如果唔係根本就無電到…你試試啦…重有,我都係atom 3370呢…你張卡係咪淘寶上海過間買架?
作者: kingfu2001    時間: 2014-7-10 21:12

正確安裝應該好似幅圖咁
跟底板上白色刻線走位到兩個夾處焊返落底板
7c8ab522720e0cf3ea9b920d0846f21fbf09aa35.jpg

圖片附件: 7c8ab522720e0cf3ea9b920d0846f21fbf09aa35.jpg (2014-7-10 21:08, 44.06 KB) / 下載次數 25
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1694661&k=04a026372cdeb5013a43655a71abe866&t=1782171444&sid=38cfPi0mna


作者: dragonsam    時間: 2014-7-10 21:57

回覆 60# hung616

OK 已上到網.
作者: hung616    時間: 2014-7-10 22:12

回覆  hung616

OK 已上到網.
dragonsam 發表於 2014-7-10 21:57


恭喜恭喜..但我都影左相..我係咁整囉

圖片附件: Dell.jpg (2014-7-10 22:09, 42.89 KB) / 下載次數 74
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1694749&k=f17b5982c407e36ba9d5c6bdd02ea3a0&t=1782171444&sid=38cfPi0mna


作者: hung616    時間: 2014-7-10 22:13

正確安裝應該好似幅圖咁
跟底板上白色刻線走位到兩個夾處焊返落底板
kingfu2001 發表於 2014-7-10 21:12



這張圖我都睇過...但要成都機拆...我無咁高技術呢
作者: peterpan2016    時間: 2014-7-18 06:13

我想問7130係唔係唔使買天線㗎!

via HKEPC Reader for Android
作者: kingfu2001    時間: 2014-7-18 11:27

回覆 65# peterpan2016

唔使,已預留2條天線即插用得
作者: kingfu2001    時間: 2014-8-18 11:45

新高登一樓103鋪就有網卡買
唔使上淘寶了
作者: carson2    時間: 2014-8-18 12:45

8pro有冇得搞?
作者: kingfu2001    時間: 2014-8-18 13:28

V8P難度高d
V8P還留有一個usb接口空銲
用usb手指網卡連二條線銲到空usb接口
不好之處要拆機先拎到sim卡
http://tieba.baidu.com/p/2946326648
作者: dlam    時間: 2014-8-18 13:47

回覆 67# kingfu2001


Ching,
知唔知咩價位?
作者: kingfu2001    時間: 2014-8-18 14:00

回覆 70# dlam

不好意思,沒問過
作者: gino    時間: 2014-8-18 14:01

kingfu2001,你有冇試過換W.LAN CARD?我本身部機唔係AC,想換張SUPPORT AC嘅CARD玩下
作者: kingfu2001    時間: 2014-8-18 14:19

本帖最後由 kingfu2001 於 2014-8-18 14:20 編輯

W.LAN AC CARD都有NGFF接口的
對我來4G CARD先實用d
原本部機wifi 都有60Mbps夠用了
好似有d版本是用intel ac wifi card
作者: hellfighter    時間: 2014-8-18 14:48

回覆 73# kingfu2001


   我部係用Intel 7260 的. 有AC 867 Mbps
作者: kingfu2001    時間: 2014-8-18 16:44

回覆 74# hellfighter

867 Mbps 好洿張
真是時常用得著
作者: hellfighter    時間: 2014-8-18 16:48

回覆 75# kingfu2001


    867 Mbps 只係AC 既入門版黎左喎. 因為得2T2R 天線.
要3天線先上到1200Mbps以上
作者: kingfu2001    時間: 2014-8-18 17:01

回覆 76# hellfighter

i5 ssd 版
用內聯網由pc抄野落v11p有沒100mb速度
作者: hellfighter    時間: 2014-8-18 17:04

回覆 77# kingfu2001

我部7130 係i5 4300y 8GB RAM 256GB SSD 的
我無AC ROUTER , 無得試.
作者: kingfu2001    時間: 2014-8-18 17:45

回覆 78# hellfighter

小米路由器mini - 好平,值得買
作者: hellfighter    時間: 2014-8-18 18:02

回覆 79# kingfu2001


    佢既LAN PORT 得10/100 , 點行得足AC 呀
作者: kingfu2001    時間: 2014-8-18 21:30

回覆 80# hellfighter

sorry,沒認真睇過小米路由器mini 的資料
作者: fatman    時間: 2014-8-18 23:37

回覆  hellfighter

i5 ssd 版
用內聯網由pc抄野落v11p有沒100mb速度
kingfu2001 發表於 2014-8-18 17:01


我試過copy一個6G file在內聯網,1G network, 用AC66U, 大概41-43M 速度!
作者: smallbearhk    時間: 2014-8-19 11:32

裝了張卡請問耗電量會否高左?
作者: kingfu2001    時間: 2014-8-19 12:13

回覆 83# smallbearhk

用4G一定耗電過wifi
作者: wy7008    時間: 2014-8-19 13:24

裝了張卡請問耗電量會否高左?
smallbearhk 發表於 2014-8-19 11:32


當然會用多在!
作者: kingfu2001    時間: 2014-8-19 20:09

淘寶搵到張更平的4G 網卡華為 ME906E ¥218
華為呢張4G卡資料多過em7305
又有Firmware download
作者: vincentysh    時間: 2014-8-22 14:26

回覆 86# kingfu2001


    ching, 有冇試過得唔得 ?
作者: kingfu2001    時間: 2014-8-22 16:33

回覆 87# vincentysh
用到沒問題
仲有個gps要裝driver
用em7305都唔見有gps
作者: fatman    時間: 2014-8-22 17:16

回覆  vincentysh
用到沒問題
仲有個gps要裝driver
用em7305都唔見有gps
kingfu2001 發表於 2014-8-22 16:33

Ching,  gps揾唔揾到driver?  我都係用唔到!

via HKEPC Reader for Android
作者: vincentysh    時間: 2014-8-22 17:19

回覆 88# kingfu2001


    裝完, 呢張咭用到 gps ?
作者: kingfu2001    時間: 2014-8-22 17:51

本帖最後由 kingfu2001 於 2014-8-22 17:53 編輯

me906e顯示要裝gps driver
搵到driver應該好大機會可用gps
反而em7305一開始已沒gps
作者: kingfu2001    時間: 2014-8-22 18:21

張卡是hp oem
螢幕擷取畫面 (12).jpg

圖片附件: 螢幕擷取畫面 (12).jpg (2014-8-22 18:20, 137.33 KB) / 下載次數 30
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1709554&k=c78232eac1490a0e27745b7275914899&t=1782171444&sid=38cfPi0mna


作者: kingfu2001    時間: 2014-8-25 16:43

終於換左張正常em7305,新高登一樓103鋪老細陳生幾好人
咁岩淘寶買em7305買著佢的,有一個月保的
老細好人搵左3張俾我試
佢新高登鋪都有賣4G網卡,同淘寶價錢一樣

作者: fatman    時間: 2014-8-25 19:59

終於換左張正常em7305,新高登一樓103鋪老細陳生幾好人
咁岩淘寶買em7305買著佢的,有一個月保的
老細好人 ...
kingfu2001 發表於 2014-8-25 16:43

Ching,  真係之前個張卡有事?
點解要試三張卡?

via HKEPC Reader for Android
作者: kingfu2001    時間: 2014-8-25 20:34

本帖最後由 kingfu2001 於 2014-8-25 20:44 編輯

之前張卡沒得搞
一次過三張費時再走多一轉
em7355得3G
ME906E認不到
最後要返EM7305
向佢度買最好即試埋
作者: wy7008    時間: 2014-8-25 21:13

之前張卡沒得搞
一次過三張費時再走多一轉
em7355得3G
ME906E認不到
最後要返EM7305
向佢度買最好即試埋 ...
kingfu2001 發表於 2014-8-25 20:34


依家搞定未?
作者: kingfu2001    時間: 2014-8-25 21:27

回覆 96# wy7008
換過張ok了
其實沒野好搞, 一插落去開機即可連線上網
連唔到線都沒其他辦法了, 只能話張卡壞
作者: vincentysh    時間: 2014-8-25 23:34

回覆 97# kingfu2001


    ching, 點解要換 ?
之前張me906e 用唔到咩.
佢有埋 gps 唔係好 d 咩 ?
作者: kingfu2001    時間: 2014-8-26 12:19

回覆 98# vincentysh

買左張卡壞有得免費換,點解不換
作者: vincentysh    時間: 2014-8-26 17:32

回覆 99# kingfu2001


    點解唔換返 me906e
佢個 GPS 用唔到 ?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2