Board logo

標題: Tab S 8.4 用家交流 [打印本頁]

作者: tomming    時間: 2014-9-19 22:08     標題: Tab S 8.4 用家交流

呢度唔多見 Tab S 8.4 的 post, 唔知有冇其他用家?
我上個月由 Nexus 7 2013 換 Tab S 8.4, 暫時都好滿意.
如果有其他用家, 不妨一齊交流下.  

少少分享:
暫時我淘左個 A貨套同 MHL 綫返來, 都 OK 好用.
至於換機理由主要係因為 7吋芒真係太細啦 (見下圖).
仲有, 8.4吋竟然都只係比7吋重左 4g (290g vs 294g), 呢點都好重要!

延申閱讀:
http://www.gizmag.com/nexus-7-vs-galaxy-tab-s-8-4/32643/

圖片附件: 2014-09-19 06.00.52.jpg (2014-9-19 21:51, 122.47 KB) / 下載次數 64
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1718434&k=bc006df9c572ca249c87137ca226245a&t=1782185208&sid=1kjjoyPSmas


作者: v908    時間: 2014-9-20 02:12

師兄買幾錢, 如果唔係NEXUS9 下個月出, 我都應該會買TAB S. 不過家吓點都睇埋NEXUS 9先.
作者: tomming    時間: 2014-9-20 02:33

師兄買幾錢, 如果唔係NEXUS9 下個月出, 我都應該會買TAB S. 不過家吓點都睇埋NEXUS 9先. ...
v908 發表於 2014-9-20 02:12



我在 smartone 用 9折優惠買的, $3688 LTE 版

下代 Nexus 都唔知幾時出, spec 又唔知, 好難等喎...
作者: Winkellun    時間: 2014-9-20 13:12

我早兩日都喺ssp出咗部8.4 LTE版$35xx ,原本都想等埋N9,不過佢過往兩代都冇電話功能,所以有啲卻步
作者: tomming    時間: 2014-9-20 23:12

我早兩日都喺ssp出咗部8.4 LTE版$35xx ,原本都想等埋N9,不過佢過往兩代都冇電話功能,所以有啲卻步 ...
Winkellun 發表於 2014-9-20 13:12



$35xx?  Good deal wor!
作者: tomming    時間: 2014-10-20 22:27

師兄買幾錢, 如果唔係NEXUS9 下個月出, 我都應該會買TAB S. 不過家吓點都睇埋NEXUS 9先. ...
v908 發表於 2014-9-20 02:12


睇完 Nexus 9 既價錢, 我覺得買 Tab S 8.4 係明智的.
作者: vv222    時間: 2014-10-20 22:36

本帖最後由 vv222 於 2014-10-20 22:38 編輯

Last week ssp出咗8.4 LTE版$34xx...

up to now, still can't find any cover fit for it...
作者: tomming    時間: 2014-10-20 22:44

Last week ssp出咗8.4 LTE版$34xx...

up to now, still can't find any cover fit for it... :ha ...
vv222 發表於 2014-10-20 22:36


遲買平兩舊  XD

套我淘左個 "原廠" 貨用住先...
作者: akitohk    時間: 2014-10-20 23:32

睇完 Nexus 9 既價錢, 我覺得買 Tab S 8.4 係明智的.
tomming 發表於 2014-10-20 22:27


但流暢度應該n9順好多...
我部tab s 8.4 LTE 岩岩賣左等air2
作者: LarSing    時間: 2014-10-20 23:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akitohk    時間: 2014-10-21 00:52

我都見SSP / mk 有d 舖平一截但又話係行…
唔知有冇伏

via HKEPC Reader for Android
LarSing 發表於 2014-10-20 23:52


http://www.shkad.com.hk
過到上面個checker,盒面有代理貼紙就ok了
作者: diotong    時間: 2014-10-21 02:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomming    時間: 2014-10-21 09:27

但流暢度應該n9順好多...
我部tab s 8.4 LTE 岩岩賣左等air2
akitohk 發表於 2014-10-20 23:32


這我贊同. 不過我用來睇書 & 漫畫多, 速度可接受.

都心思思想 flash ROM, 但又唔想無保養. 都係遲 D 先算.
作者: Midas    時間: 2014-10-21 13:45

過到上面個checker,盒面有代理貼紙就ok了
akitohk 發表於 2014-10-21 00:52


以前有講話就算喺行貨, 細鋪張收據 Samsung 都唔認!
作者: Midas    時間: 2014-10-21 13:47

呢度唔多見 Tab S 8.4 的 post, 唔知有冇其他用家?
我上個月由 Nexus 7 2013 換 Tab S 8.4, 暫時都好滿意. ...
tomming 發表於 2014-9-19 22:08


師兄,請問有冇得包死光點?
作者: LarSing    時間: 2014-10-21 15:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fox1114    時間: 2014-10-21 17:32

鴨記去柏×買啦!
我換過note4,***認可
作者: tomming    時間: 2014-10-22 18:57

師兄,請問有冇得包死光點?
Midas 發表於 2014-10-21 13:47


你講 smartone?  我冇問喎...
作者: soccergoal    時間: 2014-10-22 20:04

我用呢個套,淘寶rmb 19.9包郵,好薄!!好輕!!

圖片附件: TB2DrqAaXXXXXXLXpXXXXXXXXXX-831342140.jpg (2014-10-22 20:03, 128.82 KB) / 下載次數 50
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1728454&k=5c3fd0cf6ae5a6d9fc214c6eb5d4329e&t=1782185208&sid=1kjjoyPSmas


作者: amazonho    時間: 2014-10-22 21:48

呢個套可智能開關嗎?
作者: soccergoal    時間: 2014-10-22 22:41

呢個套可智能開關嗎?
amazonho 發表於 2014-10-22 21:48


可以
作者: akitohk    時間: 2014-10-23 01:18

我打去***維修部Hotline問
講到明要有單

細舖手寫單唔一定接受

via HKEPC Reader for Android ...
LarSing 發表於 2014-10-21 15:30


咁當然要有單啦
我幫親人拎過部note3+細店手寫單(有給印)去整,係受理的
但最好帶埋個包裝盒(要有代理貼紙)去
作者: diotong    時間: 2014-10-23 03:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: appletv    時間: 2014-10-26 17:55

電用得快D,冇多 windows ,其他都 ok
作者: cwm1127    時間: 2014-10-27 00:31

最近想入一部, 見細鋪wifi版行貨有d做到好平,想問下係咪去http://www.shkad.com.hk/呢度check得到, 就會有原廠保養?
作者: akitohk    時間: 2014-10-27 00:42

最近想入一部, 見細鋪wifi版行貨有d做到好平,想問下係咪去呢度check得到, 就會有原廠保養? ...
cwm1127 發表於 2014-10-27 00:31


原則上,大店買keep大店單就可以
細店買要過到你條link個checker,同埋要盒面有兩大代理既label
同埋有版友話要電腦單,我就試過手寫單都ok,但張單一定要有間店個印
作者: lovercharlene    時間: 2014-10-27 07:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cityhunt    時間: 2014-10-27 09:16

想問一問,  我這一部不是經大型連鎖店買的,
$2480, 是否沒有保養的?
但"聯強貨"不是名牌來的嗎?
10647221_10204485079139949_8044364064069554648_n.jpg

圖片附件: 10647221_10204485079139949_8044364064069554648_n.jpg (2014-10-27 09:15, 81.68 KB) / 下載次數 20
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1729767&k=df0b77751c37aee67d409559cec53b19&t=1782185208&sid=1kjjoyPSmas


作者: Vic.S    時間: 2014-10-27 12:27

回覆 28# cityhunt

CHING, 呢個價唔錯喎,請問邊度買的?
作者: singstar    時間: 2014-10-27 14:45

回覆 28# cityhunt

我都想知邊度買到
作者: cityhunt    時間: 2014-10-28 09:59

回覆 29# Vic.S

兩位,是旺角的著名商業大廈影音店買的,要注意唔知有無保,但個sales話有.

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: Vic.S    時間: 2014-10-28 11:05

回覆 31# cityhunt

CHING, 有聯強LABEL, 應該係正貨!
不過去網站CHECK下放心D!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2