作者: tomming 時間: 2014-9-19 22:08 標題: Tab S 8.4 用家交流
呢度唔多見 Tab S 8.4 的 post, 唔知有冇其他用家?
我上個月由 Nexus 7 2013 換 Tab S 8.4, 暫時都好滿意.
如果有其他用家, 不妨一齊交流下.
少少分享:
暫時我淘左個 A貨套同 MHL 綫返來, 都 OK 好用.
至於換機理由主要係因為 7吋芒真係太細啦 (見下圖).
仲有, 8.4吋竟然都只係比7吋重左 4g (290g vs 294g), 呢點都好重要!
延申閱讀:
http://www.gizmag.com/nexus-7-vs-galaxy-tab-s-8-4/32643/
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1718434&k=bc006df9c572ca249c87137ca226245a&t=1782185208&sid=1kjjoyPSmas

作者: v908 時間: 2014-9-20 02:12
師兄買幾錢, 如果唔係NEXUS9 下個月出, 我都應該會買TAB S. 不過家吓點都睇埋NEXUS 9先.
作者: tomming 時間: 2014-9-20 02:33
我在 smartone 用 9折優惠買的, $3688 LTE 版
下代 Nexus 都唔知幾時出, spec 又唔知, 好難等喎...
作者: Winkellun 時間: 2014-9-20 13:12
我早兩日都喺ssp出咗部8.4 LTE版$35xx ,原本都想等埋N9,不過佢過往兩代都冇電話功能,所以有啲卻步
作者: tomming 時間: 2014-9-20 23:12
$35xx? Good deal wor!
作者: tomming 時間: 2014-10-20 22:27
睇完 Nexus 9 既價錢, 我覺得買 Tab S 8.4 係明智的.
作者: vv222 時間: 2014-10-20 22:36
本帖最後由 vv222 於 2014-10-20 22:38 編輯
Last week ssp出咗8.4 LTE版$34xx...
up to now, still can't find any cover fit for it...
作者: tomming 時間: 2014-10-20 22:44
Last week ssp出咗8.4 LTE版$34xx...
up to now, still can't find any cover fit for it... :ha ...
vv222 發表於 2014-10-20 22:36
遲買平兩舊 XD
套我淘左個 "原廠" 貨用住先...
作者: akitohk 時間: 2014-10-20 23:32
但流暢度應該n9順好多...
我部tab s 8.4 LTE 岩岩賣左等air2
作者: LarSing 時間: 2014-10-20 23:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akitohk 時間: 2014-10-21 00:52
http://www.shkad.com.hk
過到上面個checker,盒面有代理貼紙就ok了
作者: diotong 時間: 2014-10-21 02:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomming 時間: 2014-10-21 09:27
這我贊同. 不過我用來睇書 & 漫畫多, 速度可接受.
都心思思想 flash ROM, 但又唔想無保養. 都係遲 D 先算.
作者: Midas 時間: 2014-10-21 13:45
以前有講話就算喺行貨, 細鋪張收據 Samsung 都唔認!
作者: Midas 時間: 2014-10-21 13:47
呢度唔多見 Tab S 8.4 的 post, 唔知有冇其他用家?
我上個月由 Nexus 7 2013 換 Tab S 8.4, 暫時都好滿意. ...
tomming 發表於 2014-9-19 22:08
師兄,請問有冇得包死光點?
作者: LarSing 時間: 2014-10-21 15:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fox1114 時間: 2014-10-21 17:32
鴨記去柏×買啦!
我換過note4,***認可
作者: tomming 時間: 2014-10-22 18:57
你講 smartone? 我冇問喎...
作者: soccergoal 時間: 2014-10-22 20:04
我用呢個套,淘寶rmb 19.9包郵,好薄!!好輕!!
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1728454&k=5c3fd0cf6ae5a6d9fc214c6eb5d4329e&t=1782185208&sid=1kjjoyPSmas

作者: amazonho 時間: 2014-10-22 21:48
呢個套可智能開關嗎?
作者: soccergoal 時間: 2014-10-22 22:41
可以
作者: akitohk 時間: 2014-10-23 01:18
咁當然要有單啦
我幫親人拎過部note3+細店手寫單(有給印)去整,係受理的
但最好帶埋個包裝盒(要有代理貼紙)去
作者: diotong 時間: 2014-10-23 03:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: appletv 時間: 2014-10-26 17:55
電用得快D,冇多 windows ,其他都 ok
作者: cwm1127 時間: 2014-10-27 00:31
最近想入一部, 見細鋪wifi版行貨有d做到好平,想問下係咪去http://www.shkad.com.hk/呢度check得到, 就會有原廠保養?
作者: akitohk 時間: 2014-10-27 00:42
原則上,大店買keep大店單就可以
細店買要過到你條link個checker,同埋要盒面有兩大代理既label
同埋有版友話要電腦單,我就試過手寫單都ok,但張單一定要有間店個印
作者: lovercharlene 時間: 2014-10-27 07:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cityhunt 時間: 2014-10-27 09:16
想問一問, 我這一部不是經大型連鎖店買的,
$2480, 是否沒有保養的?
但"聯強貨"不是名牌來的嗎?
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1729767&k=df0b77751c37aee67d409559cec53b19&t=1782185208&sid=1kjjoyPSmas

作者: Vic.S 時間: 2014-10-27 12:27
回覆 28# cityhunt
CHING, 呢個價唔錯喎,請問邊度買的?
作者: singstar 時間: 2014-10-27 14:45
回覆 28# cityhunt
我都想知邊度買到
作者: cityhunt 時間: 2014-10-28 09:59
回覆 29# Vic.S
兩位,是旺角的著名商業大廈影音店買的,要注意唔知有無保,但個sales話有.
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: Vic.S 時間: 2014-10-28 11:05
回覆 31# cityhunt
CHING, 有聯強LABEL, 應該係正貨!
不過去網站CHECK下放心D!


