Board logo

標題: 用緊三星 Tab Pro 8.4 既 ching [打印本頁]

作者: ttse2012    時間: 2014-12-25 00:37     標題: 用緊三星 Tab Pro 8.4 既 ching

請問你們有沒有觸控時間中出現斷纜問題 ?
例如不斷連續在螢幕畫線, 會突然有一節斷了
又例如玩轉珠時突然轉斷了
測試後螢幕下方特別明顯 !!
作者: 【EndLess】泰利    時間: 2014-12-25 11:05

沒有, 好正常
作者: imax    時間: 2014-12-25 18:48

冇樓主嗰樣問題,但差電有問題

有時差到 100%, 有時差成 6 個鐘只到 68 %

神神化化咁
作者: ming8k    時間: 2014-12-25 20:27

我部好正常噃
作者: au_perrie    時間: 2014-12-25 20:40

回覆 3# imax



有時87%, 有時又叉到濔,得約10%, 要叉11個幾鐘先叉滿
三星電真差勁
部pad 都係唔夠三個月
作者: imax    時間: 2014-12-25 21:36

回覆  imax



有時87%, 有時又叉到濔,得約10%, 要叉11個幾鐘先叉滿
三星電真差勁
部pad 都係唔夠三個 ...
au_perrie 發表於 2014-12-25 20:40


我部買咗未夠四個月, 我諗緊似乎做咗一次 OTA 更新之後就變成咁

好似個差電程式有 bug 咁, 試裝過幾個 battery apps 又顯示塊電池狀況 good 啵

依家諗緊想話買個 orico 火牛有 2.4A 輸出, 睇吓差電可否正常番 .........
作者: eric196511    時間: 2014-12-26 08:04

我部好正常無事不過只係電快用完因為2K屏幕一定食電
充電問題多是線材都有影響插頭鬆都會另接觸不良無電到換過條新線會無事
另外三星野配件難夾人地啲設備有時線同牛都要細心去試過先知唔夾買時要留意下
買牛就一定唔可以低過2.4A否則會充電超慢
不過三星個原裝牛麻麻有啲問題買過隻好啲嘅充電牛會好啲
作者: titancrab    時間: 2014-12-27 22:19

我部 TabPro 8.4 Wifi 熄機通常都差唔到電, 差足一晚電量都唔郁, 開住機差好像沒問題, 但差完隔日再開機總是得 73 % 左近電量. 另外插電腦 (無論USB 2.0 或 3.0插位) 都無法充電, 電池標誌有個交叉;  正諗緊好唔好在保養完結前拎去整 :(
作者: amos_ay    時間: 2014-12-27 23:15

我部 LTE 版, 一出就買用到現在, 還是很正常
作者: wy7008    時間: 2014-12-27 23:50

我部 TabPro 8.4 Wifi 熄機通常都差唔到電, 差足一晚電量都唔郁, 開住機差好像沒問題, 但差完隔日再開機總 ...
titancrab 發表於 2014-12-27 22:19


三叔平板要用原廠火牛先會充到, 因佢加左分壓在 data 接觸點上,或買專用改裝線對應就得
作者: imax    時間: 2014-12-28 11:09

我部 TabPro 8.4 Wifi 熄機通常都差唔到電, 差足一晚電量都唔郁, 開住機差好像沒問題, 但差完隔日再開機總 ...
titancrab 發表於 2014-12-27 22:19

同 c hing 似足九成

又係熄機差咗大半就差極唔郁

開住 standby 差,有時又會到 100%,原來係流嘅

以為掂番, 點知第二日再開只有 68%

因懷疑個原庒火牛有事

噙晚去黄金買咗個 orixo 火牛試

今朝特登打機扯電,到剩 15% 警告後開始用新牛差

暫時情况唔錯,夜啲再報告   




via HKEPC Reader for Android
作者: imax    時間: 2014-12-28 11:21

三叔平板要用原廠火牛先會充到, 因佢加左分壓在 data 接觸點上,或買專用改裝線對應就得 ...
wy7008 發表於 2014-12-27 23:50

吓 !!! 真有其事 ??

我用咗 LG 偉哥線有冇影嚮差唔滿電呢  

via HKEPC Reader for Android
作者: 超猛人    時間: 2014-12-28 13:43

我部tap pro 8.4 lte  用咩火牛都叉到
作者: titancrab    時間: 2014-12-28 15:35

本帖最後由 titancrab 於 2014-12-28 15:41 編輯
三叔平板要用原廠火牛先會充到, 因佢加左分壓在 data 接觸點上,或買專用改裝線對應就得 ...
wy7008 發表於 2014-12-27 23:50


我用原裝牛同 Note II 牛來叉都有相同情況, 叉滿關機, 第二日開機又係 70 幾 % , 但又並非次次係先俾佢玩死.
作者: titancrab    時間: 2014-12-28 15:39

同 c hing 似足九成

又係熄機差咗大半就差極唔郁

開住 standby 差,有時又會到 100%,原來係流嘅

以為 ...
imax 發表於 2014-12-28 11:09

我覺得唔關牛事, 我諗一係電池問題, 或是電池計算程式有 bug. 等你消息睇下點.
作者: cpk    時間: 2014-12-28 18:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alice72714    時間: 2014-12-28 18:25

我都試過,後來去***換電池及厎板後ok了!
作者: imax    時間: 2014-12-28 18:37

我覺得唔關牛事, 我諗一係電池問題, 或是電池計算程式有 bug. 等你消息睇下點. ...
titancrab 發表於 2014-12-28 15:39

熄咗機....用 orixo 牛差 6 個鐘倒, 好耐未見過了

圖片附件: 擷取.JPG (2014-12-28 18:36, 31.2 KB) / 下載次數 6
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1749220&k=b194bf1901415a734ae62ad774e29e89&t=1782254993&sid=2sWAzFwVYV


作者: imax    時間: 2014-12-28 18:40

我部tap pro 8.4 lte  用咩火牛都叉到
超猛人 發表於 2014-12-28 13:43


似乎只係淨 wifi 版先會咁 ~~
作者: imax    時間: 2014-12-28 19:05

反而我覺得個反應真係超級遲鈍,完全唔配S800加2GB RAM
cpk 發表於 2014-12-28 18:09


反應遲鈍 ???  Touch 好靈敏喎, 打 Asphalt 8 咁大食都不知幾順

不過開及關 app 動畫效果有啲 lag lag 哋係真

play store 裏邊啲 apps 圖撥上撥下亦都疾疾吓係事實

為了個超清 mon 要將就吓  
作者: imax    時間: 2014-12-28 19:33

我諗一係電池問題,
titancrab 發表於 2014-12-28 15:39


間唔中差得滿嗰時, 使用時間都有番正常咁樣....六至七粒鐘, 我覺得塊電池唔似壞  
作者: titancrab    時間: 2014-12-28 22:05

熄咗機....用 orixo 牛差 6 個鐘倒, 好耐未見過了
imax 發表於 2014-12-28 18:37

師兄你試多幾日睇下係唔係真的完全正常番, 如果問題冇再出現我就唔拎去整喇. 或者買過隻牛試.
作者: imax    時間: 2014-12-28 22:25

師兄你試多幾日睇下係唔係真的完全正常番, 如果問題冇再出現我就唔拎去整喇. 或者買過隻牛試. ...
titancrab 發表於 2014-12-28 22:05


好 ~~ 等我試多幾日睇吓每次差得滿否, 到時再報告啦  

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D3
我都係睇完哩頁 post 覺得啱聽  
作者: 77700922    時間: 2014-12-28 23:07

我部TabPro 10.1 初時都有ching說的情況,上月突然一义就話90%,一用就說只有5%要立刻义,拿上維修中心,兩小時免費修好,說電無事,換了主板。
作者: imax    時間: 2014-12-28 23:51

上月突然一义就話90%,一用就說只有5%要立刻义


我哋部 8.4 又冇儍得咁交關 ,  主要係差唔到真實 100% 唧  
作者: philipsphilips    時間: 2014-12-29 00:52

呢部機, 我同事買左4G 版, 信號不穩問題好麻煩...每隔15min 左右斷一次線...
7日內都無得換,整就收錢
作者: texhk    時間: 2014-12-29 08:56

本帖最後由 texhk 於 2014-12-29 08:59 編輯

買左兩星期後出現問題,差極都係得7x %,換極差電器同線都無用,上去三星佢話舊電壞左,幾粒鐘後拎番,之後用左3個月都無再出現問題。

部機上網同睇片一流,自己覺得比較之下好過屋企部iPad mini2。
作者: cpk    時間: 2014-12-29 11:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: imax    時間: 2014-12-29 11:03

呢部機, 我同事買左4G 版, 信號不穩問題好麻煩...每隔15min 左右斷一次線...
7日內都無得換,整就收錢 ...
philipsphilips 發表於 2014-12-29 00:52

整就收錢 ?? 買咗水貨嗎 ??   

via HKEPC Reader for Android
作者: ClawHammer    時間: 2014-12-29 11:15

又係間唔中叉唔到電 睇黎得閒要拎去整下
作者: imax    時間: 2014-12-30 23:20

師兄你試多幾日睇下係唔係真的完全正常番, 如果問題冇再出現我就唔拎去整喇. 或者買過隻牛試. ...
titancrab 發表於 2014-12-28 22:05


報告 titancrab 兄

今晚用新牛第 2 次差電  >>  熄晒機.......由 23% 起差, 用咗 4 小時 30 分就差到 100%  

然後開機睇......真正嘅 100% 冇假像, 好 happy 唔駛入廠拆開整驚會入塵  
作者: titancrab    時間: 2014-12-31 10:55

報告 titancrab 兄

今晚用新牛第 2 次差電  >>  熄晒機.......由 23% 起差, 用咗 4 小時 30 分就差到 10 ...
imax 發表於 2014-12-30 23:20

謝謝 imax 兄的報告, 請問你的牛是什麼型號和價錢, 可否 post 隻牛張相睇下, thanks.
作者: imax    時間: 2014-12-31 14:14

本帖最後由 imax 於 2014-12-31 14:23 編輯

回復 32 #titancrab


http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1   依個 4 輸出口火牛

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2