作者: ttse2012 時間: 2014-12-25 00:37 標題: 用緊三星 Tab Pro 8.4 既 ching
請問你們有沒有觸控時間中出現斷纜問題 ?
例如不斷連續在螢幕畫線, 會突然有一節斷了
又例如玩轉珠時突然轉斷了
測試後螢幕下方特別明顯 !!
作者: 【EndLess】泰利 時間: 2014-12-25 11:05
沒有, 好正常
作者: imax 時間: 2014-12-25 18:48
冇樓主嗰樣問題,但差電有問題
有時差到 100%, 有時差成 6 個鐘只到 68 %
神神化化咁

作者: ming8k 時間: 2014-12-25 20:27
我部好正常噃

作者: au_perrie 時間: 2014-12-25 20:40
回覆 3# imax
係
有時87%, 有時又叉到濔,得約10%, 要叉11個幾鐘先叉滿
三星電真差勁
部pad 都係唔夠三個月
作者: imax 時間: 2014-12-25 21:36
我部買咗未夠四個月, 我諗緊似乎做咗一次 OTA 更新之後就變成咁
好似個差電程式有 bug 咁, 試裝過幾個 battery apps 又顯示塊電池狀況 good 啵
依家諗緊想話買個 orico 火牛有 2.4A 輸出, 睇吓差電可否正常番 .........
作者: eric196511 時間: 2014-12-26 08:04
我部好正常無事不過只係電快用完因為2K屏幕一定食電
充電問題多是線材都有影響插頭鬆都會另接觸不良無電到換過條新線會無事
另外三星野配件難夾人地啲設備有時線同牛都要細心去試過先知唔夾買時要留意下
買牛就一定唔可以低過2.4A否則會充電超慢
不過三星個原裝牛麻麻有啲問題買過隻好啲嘅充電牛會好啲
作者: titancrab 時間: 2014-12-27 22:19
我部 TabPro 8.4 Wifi 熄機通常都差唔到電, 差足一晚電量都唔郁, 開住機差好像沒問題, 但差完隔日再開機總是得 73 % 左近電量. 另外插電腦 (無論USB 2.0 或 3.0插位) 都無法充電, 電池標誌有個交叉; 正諗緊好唔好在保養完結前拎去整 :(
作者: amos_ay 時間: 2014-12-27 23:15
我部 LTE 版, 一出就買用到現在, 還是很正常
作者: wy7008 時間: 2014-12-27 23:50
三叔平板要用原廠火牛先會充到, 因佢加左分壓在 data 接觸點上,或買專用改裝線對應就得
作者: imax 時間: 2014-12-28 11:09
同 c hing 似足九成
又係熄機差咗大半就差極唔郁
開住 standby 差,有時又會到 100%,原來係流嘅
以為掂番, 點知第二日再開只有 68%
因懷疑個原庒火牛有事
噙晚去黄金買咗個 orixo 火牛試
今朝特登打機扯電,到剩 15% 警告後開始用新牛差
暫時情况唔錯,夜啲再報告
via HKEPC Reader for Android
作者: imax 時間: 2014-12-28 11:21
吓 !!! 真有其事 ??
我用咗 LG 偉哥線有冇影嚮差唔滿電呢
via HKEPC Reader for Android
作者: 超猛人 時間: 2014-12-28 13:43
我部tap pro 8.4 lte 用咩火牛都叉到
作者: titancrab 時間: 2014-12-28 15:35
本帖最後由 titancrab 於 2014-12-28 15:41 編輯
我用原裝牛同 Note II 牛來叉都有相同情況, 叉滿關機, 第二日開機又係 70 幾 % , 但又並非次次係先俾佢玩死.
作者: titancrab 時間: 2014-12-28 15:39
我覺得唔關牛事, 我諗一係電池問題, 或是電池計算程式有 bug. 等你消息睇下點.
作者: cpk 時間: 2014-12-28 18:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alice72714 時間: 2014-12-28 18:25
我都試過,後來去***換電池及厎板後ok了!
作者: imax 時間: 2014-12-28 18:37
熄咗機....用 orixo 牛差 6 個鐘倒, 好耐未見過了
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1749220&k=b194bf1901415a734ae62ad774e29e89&t=1782254993&sid=2sWAzFwVYV

作者: imax 時間: 2014-12-28 18:40
似乎只係淨 wifi 版先會咁 ~~
作者: imax 時間: 2014-12-28 19:05
反應遲鈍 ??? Touch 好靈敏喎, 打 Asphalt 8 咁大食都不知幾順
不過開及關 app 動畫效果有啲 lag lag 哋係真
play store 裏邊啲 apps 圖撥上撥下亦都疾疾吓係事實
為了個超清 mon 要將就吓
作者: imax 時間: 2014-12-28 19:33
間唔中差得滿嗰時, 使用時間都有番正常咁樣....六至七粒鐘, 我覺得塊電池唔似壞
作者: titancrab 時間: 2014-12-28 22:05
師兄你試多幾日睇下係唔係真的完全正常番, 如果問題冇再出現我就唔拎去整喇. 或者買過隻牛試.
作者: imax 時間: 2014-12-28 22:25
好 ~~ 等我試多幾日睇吓每次差得滿否, 到時再報告啦
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D3
我都係睇完哩頁 post 覺得啱聽
作者: 77700922 時間: 2014-12-28 23:07
我部TabPro 10.1 初時都有ching說的情況,上月突然一义就話90%,一用就說只有5%要立刻义,拿上維修中心,兩小時免費修好,說電無事,換了主板。
作者: imax 時間: 2014-12-28 23:51
上月突然一义就話90%,一用就說只有5%要立刻义
我哋部 8.4 又冇儍得咁交關
, 主要係差唔到真實 100% 唧 作者: philipsphilips 時間: 2014-12-29 00:52
呢部機, 我同事買左4G 版, 信號不穩問題好麻煩...每隔15min 左右斷一次線...
7日內都無得換,整就收錢
作者: texhk 時間: 2014-12-29 08:56
本帖最後由 texhk 於 2014-12-29 08:59 編輯
買左兩星期後出現問題,差極都係得7x %,換極差電器同線都無用,上去三星佢話舊電壞左,幾粒鐘後拎番,之後用左3個月都無再出現問題。
部機上網同睇片一流,自己覺得比較之下好過屋企部iPad mini2。
作者: cpk 時間: 2014-12-29 11:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: imax 時間: 2014-12-29 11:03
整就收錢 ?? 買咗水貨嗎 ??
via HKEPC Reader for Android
作者: ClawHammer 時間: 2014-12-29 11:15
又係間唔中叉唔到電 睇黎得閒要拎去整下
作者: imax 時間: 2014-12-30 23:20
報告 titancrab 兄
今晚用新牛第 2 次差電 >> 熄晒機.......由 23% 起差, 用咗 4 小時 30 分就差到 100%
然後開機睇......真正嘅 100% 冇假像, 好 happy 唔駛入廠拆開整驚會入塵
作者: titancrab 時間: 2014-12-31 10:55
謝謝 imax 兄的報告, 請問你的牛是什麼型號和價錢, 可否 post 隻牛張相睇下, thanks.
作者: imax 時間: 2014-12-31 14:14
本帖最後由 imax 於 2014-12-31 14:23 編輯
回復 32 #titancrab
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1 依個 4 輸出口火牛
via HKEPC Reader for Android

