作者: kkfon 時間: 2015-2-1 12:09 標題: 有冇人試過平板發去深圳順豐店?
發覺好多鋪都唔發香港,有冇人試過要鋪頭指定要用順豐,然後發去深圳順豐?
如果有,應發去邊間近羅湖或福田口岸?
作者: bush_park2012 時間: 2015-2-1 12:37
點解唔用集運??淘寶官方已有幾間包括順豐俾買家揀。
作者: buynaka 時間: 2015-2-1 12:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kkfon 時間: 2015-2-1 15:23
集運怕扣關
作者: apricot 時間: 2015-2-1 15:43
回覆 4# kkfon
http://www.sf-express.com/cn/sc/dynamic_functions/store/
作者: kkfon 時間: 2015-2-1 16:03
謝謝!
作者: CoffeeCup 時間: 2015-2-1 19:12
扣關?點解會?
作者: liyee 時間: 2015-2-1 19:41
我夜些俾地址你,我都系系到自提的,究晒安全,可以檢查先签收
作者: liyee 時間: 2015-2-1 19:46
不是佢太有責任,一定要電話聯絡到你,先會唔再追call,我試過在香港收長途電话唔聽,不下5次追call.直至你回覆為止
作者: apricot 時間: 2015-2-1 21:02
http://www.sf-express.com/cn/sc/dynamic_functions/waybill/
作者: john2000 時間: 2015-2-1 22:30
集運最方便。
作者: john2000 時間: 2015-2-1 22:34
回覆 1# kkfon
如果上深圳取,不如去華強路 買。
作者: liyee 時間: 2015-2-1 23:00
本帖最後由 liyee 於 2015-2-1 23:02 編輯
己PM地址
作者: liyee 時間: 2015-2-1 23:07
可能人地去官網或搶購呢
作者: kkfon 時間: 2015-2-1 23:40
回覆 12# john2000
有冇地方介紹,直接到華強北買機
我都想直接上華強北買,但價錢唔知同淘寶會唔會差好遠?
作者: 010503 時間: 2015-2-2 03:16
我用 dimbuy,如果驚扣關,可收左之後單件用順豐即出香港,未試過扣關
作者: arthur8523 時間: 2015-2-2 03:37
我朋友試過淘左批貨,一樣係集運。可能果排係新年既關係,大陸海關果邊扣左一個星期話檢查,點知到香港果邊又扣多一個星期,前後足足半個月

作者: CoffeeCup 時間: 2015-2-2 13:16
順豐?
作者: arthur8523 時間: 2015-2-2 17:38
唔肯定,佢剩係我同講集運
作者: killuer_edwin 時間: 2015-2-2 18:05
集運官方好多都好平, 只要肯格下價, 比貴少少就7-11拿
作者: ZTEuser 時間: 2015-2-2 18:23
曾問過線上客服, 有網站說加 RMB 50 用 EMS 送到香港
作者: bvbvblue 時間: 2015-2-2 19:03
上次問可顺風直發香港加40人仔。 觉得唔抵用集運 十幾蚊港錢
via HKEPC Reader for Android
作者: pnedvedavel 時間: 2015-2-2 19:07
師兄可否 pm 埋俾我,thanks
作者: erichk32 時間: 2015-2-2 19:33
回覆 8# liyee
可以PM埋比我嗎! THX
作者: liyee 時間: 2015-2-2 22:06
己PM地址
作者: liyee 時間: 2015-2-2 22:07
己PM地址
作者: 吉夾萬 時間: 2015-2-2 22:45
回覆 17# arthur8523
最終收到貨咪算好彩囉。我試過買電筒最後扣起舊電,
電筒無左粒電最多自已買咋,tablet 無左舊電都幾傷....
作者: chiachingman1 時間: 2015-2-2 22:58
tablet 無左舊電
內置電點算?

