Board logo

標題: [開箱] 【全港首發】Kobo Aura One 7.8吋防水電子書閲讀器開箱及討論區 [打印本頁]

作者: fireeye    時間: 2016-9-21 01:49     標題: 【全港首發】Kobo Aura One 7.8吋防水電子書閲讀器開箱及討論區

本帖最後由 fireeye 於 2016-10-29 09:36 編輯

今日終於收到部機,呢部機係外國賣得幾好。第一水好快賣晒。第二水要二十幾號先發貨。我好彩禁快就攞到機。即出返個post比大家睇下先。

個盒係禁樣





一攞上手第一感覺就係輕.特別係有用開H20的,好明顯覺得係輕過H20..

將佢同ipad及H20放埋一齊比,發現佢銀幕都算幾大下.六吋個啲更加無得比!

背面有膠抗,攞住可以防滑.成部機好薄下,邊位有弧度,唔再係90度直角.終於有返合理設計出來!

開箱包裝內有主機一部,USB cable,及說明書.主機屏幕有保護貼...

一開機設定好WIFI就自動更新左firmware.呢個係最新版.可見有成7G容量比你放書.如果只放十零二十MB的EPUB電子書都好够了.但如果要放PDF就容量小左啲!

原生個讀書app係禁樣!

H20 VS Aura one.個MON大左可以睇多更多字!



開本ebook睇下,可以明顯見到啲文字係清過H20.佢白色顯示都算好.只比H20灰小小!收貨了!



佢隻LED燈幾得意下.係夜晚可以set做橙黃色.大量減小藍光影响.幾好!


--------------------------------------------
今日装左koreader.用同一字體大小來對比‧發現Aura one顯示的字更清.同埋顯示到更多文字.表現唔錯!





更新睇漫畫效果.的字都好清下!






赛後報告: 成部機用落都好滿意。如果滿分100分,部野可以打到九十分以上。用左koreader之後睇Epub同埋PDF都好正。宜家KSM同koreader仲有小小蟲。不過 developer应該解決緊個問题。宜家主要缺點係配件難搵个同埋原裝套太貴。希望以後可以見到多啲配件出現。

安裝教學
========================================
1) 如何安装Kobo Start Menu 08及patch for Aura One.

首先更新firmware 到最新4.0.7523.之後將Aura One連上電腦.下載 KBStartMenu_08.zip .將佢解壓..
再將kbmenupngs目錄up 上去Aura One內的root 目錄"/"


之後斷開usb cable.睇下kbmenupngs内的png圖檔有無係首頁上顯示!正常無問題就再次連上電腦,
將 KoboRoot.tgz 放入.kobo目錄内!再斷開usb cable後部機就自動安裝KSM(其間不要按任何鍵).

等佢裝完後就會去到KSM menu.再做以下設定‧
"tools" > "activate" > "set runmenu settings.msh" > "always".
做完之後你就可以正常切换KSM同埋原裝介面了.

最後KSM要裝多個patch.裝patch又係將patch zip 內的KoboRoot.tgz放入.kobo目錄‧斷開USB cable 後佢會跳返去KSM menu.
你會見到多左個handle update的選項.照下面設定做就可以更新patch了(小心唔好簡錯其他項目!
select (in KSM home) "handle update" > "install update" (do not select "install partial update").

Kobo Start Menu 08:
http://www.mobileread.com/forums/showthread.php?t=266821
patch file:
http://www.mobileread.com/forums ... 0&postcount=221

2)安裝最後的koreader版本

https://github.com/koreader/koreader/releases
koreader-kobo-arm-linux-gnueabihf-v2015.11-587-ga55a987.zip
解壓後將"koreader" folder upload上機内".adds"目錄!
再改"/.adds/koreader/frontend/device/kobo/device.lua" 設定檔. 用"dahlia"去搵兩個地方修改.我自己就係禁改!
(1) 加下面highlight個啲
  1. -- Kobo Aura One:
  2. local KoboDaylight = Kobo:new{
  3.     model = "Kobo_daylight",
  4.     hasFrontlight = yes,
  5.     touch_probe_ev_epoch_time = true,
  6.     touch_phoenix_protocol = true,
  7.     display_dpi = 300,
  8.     viewport = Geom:new{x=4, y=3, w=1396, h=1866},
  9. }
複製代碼
(2)改第二個地方
  1. if codename == "daylight" then
  2.     return KoboDaylight
  3. elseif codename == "dahlia" then
  4.     return KoboDahlia
複製代碼
最後提示.安裝有風險.大家小心安裝.本人不對任何刷機失敗負責!

Oct 4更新:
好消息,KSM作者已經更新左個新patch去 fix USB蟲。更新方法同update patch一樣。正啊。

http://www.mobileread.com/forums ... 78&d=1475352478

Oct 5更新:
Koreader 作者已經放左個新version.直接解決koreader 開唔到問題。唔洗改設定檔了。
https://github.com/koreader/kore ... 11-622-gfca6176.zip
作者: fireeye    時間: 2016-9-21 12:48

用後感,觸屏比h20好。反應快左。
解像度都比H20高
作者: qwer1473    時間: 2016-9-21 13:35

會唔會太反光?
作者: fireeye    時間: 2016-9-21 14:08

加左破璃貼。反左小小。
作者: agent_smith    時間: 2016-9-21 15:00

回覆 1# fireeye


    how much?
作者: fireeye    時間: 2016-9-21 16:43

$19xx加埋運費...我美國friend帮我落order.
作者: kcthomlau    時間: 2016-9-21 23:41

終於買到,弓起
作者: 戀人未滿    時間: 2016-9-21 23:50

弓起弓起。
本身係磨沙面?
係加左玻璃貼先咁反光?
作者: holymoon    時間: 2016-9-22 00:47

無買原裝套?
作者: fireeye    時間: 2016-9-22 08:48

無買原裝套?
holymoon 發表於 2016-9-22 00:47

好贵,唔買啦。
作者: fireeye    時間: 2016-9-22 08:49

弓起弓起。
本身係磨沙面?
係加左玻璃貼先咁反光?
戀人未滿 發表於 2016-9-21 23:50


個貼反光。
作者: kvin    時間: 2016-9-22 11:56

可以裝GOOGLE PLAY 同多看閱讀漫畫人等ANDROID APPS 嗎?
作者: hkalphonse    時間: 2016-9-22 12:04

回覆 12# kvin

這機不是Android! 這機不是Android! 這機不是Android!

不過你可以上網頁版睇...
作者: 肥肥    時間: 2016-9-22 13:35

我用緊h2o,都諗緊轉唔轉。
想問下反應有無快過h2o?
作者: fireeye    時間: 2016-9-22 13:43

触控快過H20.用koreader睇PDF都幾快。打橫睇size大啲pdf分两頁就可以睇晒。.
作者: fireeye    時間: 2016-9-22 13:44

可以裝GOOGLE PLAY 同多看閱讀漫畫人等ANDROID APPS 嗎?
kvin 發表於 2016-9-22 11:56

不能。佢係行 embedded linux啲。
作者: wct119    時間: 2016-9-22 15:35

本帖最後由 wct119 於 2016-9-22 15:39 編輯
$19xx加埋運費...我美國friend帮我落order.
fireeye 發表於 2016-9-21 16:43


香港都有得訂,$1798. https://www.swindonbooks.com/kobo_orderform.asp
作者: fireeye    時間: 2016-9-22 17:21

本帖最後由 fireeye 於 2016-9-22 17:31 編輯

禁平。
買貴左。不過佢要下月尾先到貨。我就玩左先再做埋個全港首發開箱!
BTW, 某店抄到成$2300.宜家蟹晒
作者: ailcp    時間: 2016-9-22 17:40

可否PM在那裏訂?
作者: 肥肥    時間: 2016-9-22 17:51

本帖最後由 肥肥 於 2016-9-22 17:57 編輯

香港有得訂我就香港買算,開頭諗住買日版。
不過想問下係咪無左sd card?
作者: fireeye    時間: 2016-9-22 18:06

香港有得訂我就香港買算,開頭諗住買日版。
不過想問下係咪無左sd card?
肥肥 發表於 2016-9-22 17:51

係。
不過睇Epub問題不大。佢7G容量可以放到成幾千本。
睇PDF就差啲。要耐唔耐删舊書。。
作者: 肥肥    時間: 2016-9-22 18:14

係。
不過睇Epub問題不大。佢7G容量可以放到成幾千本。
睇PDF就差啲。要耐唔耐删舊書。。 ...
fireeye 發表於 2016-9-22 18:06


無左sd購買意欲極減
我有喺樂天買漫畫同自己擺漫畫入去,8g都唔夠我擺3分1。
啱啱睇人啲拆機片,連internal張sd都無埋,想自行upgrade都唔得。
作者: qwer1473    時間: 2016-9-22 20:09

其實使唔使用Mon貼
作者: kwokhin    時間: 2016-9-22 21:02

支持開箱!
好正,不過我部6" Glo HD夠用了
作者: solidb    時間: 2016-9-22 23:31

請問睇漫畫會唔會load 得好慢?
作者: hkils2001    時間: 2016-9-23 00:36

kobo 方面, ksm 與koreader 你是裝那一個版本? koreader 基本看過, 好似幾複雜..... 樓主既然裝了, 我都想博下!

本來想買大mon, 但沒得揀, 故昨日先買了kindle paperwhite, 點知你昨晚出了開箱....相逢恨晚, 忍唔住, 訂了
作者: fireeye    時間: 2016-9-23 02:05

請問睇漫畫會唔會load 得好慢?
solidb 發表於 2016-9-22 23:31

唔慢,用koreader平均一秒內翻頁。
作者: fireeye    時間: 2016-9-23 02:14

kobo 方面, ksm 與koreader 你是裝那一個版本? koreader 基本看過, 好似幾複雜..... 樓主既然裝了, 我都想 ...
hkils2001 發表於 2016-9-23 00:36

我得閑整個安裝方法出來先。ksm我裝08.再加佢最新patch.但ksm都仲係有蟲。 koreader就因為最新版仲未更新。要手動改一改個config檔先用到。
作者: fireeye    時間: 2016-9-23 02:21

令外kobo二十幾號會有新firmware出。可以等埋個新firmware先。
作者: fireeye    時間: 2016-9-23 02:23

其實使唔使用Mon貼
qwer1473 發表於 2016-9-22 20:09

自己仲意。我舊h2o都無加貼.
作者: fireeye    時間: 2016-9-23 13:23

天電子書Kobo來了 9月29日在台上線

樂天Kobo電子書將來台上線的傳聞已久,不過,樂天已證實將首選台灣做為拓展華文閱讀市場的起手式,並預計於9月29日正式在台上線,而樂天Kobo總裁暨執行長Michael Tamblyn也將親自來台,分享樂天Kobo的優勢、電子書經營的全球經驗與在地化策略。

2011年日本樂天收購加拿大電子書公司Kobo後,市場即不斷傳出樂天有意將Kobo引進台灣市場,但遲遲沒有下文,不過,樂天在下周宣布Kobo電子書來台上線,代表樂天在台灣市場繼電子商務和金融科技後,再以內容深耕台灣市場。

根據MMD研究所調查顯示,目前全球市佔率最高的是Amazon的Kindle,其次是樂天的Kobo,而消費者使用Kobo的最大原因是有點數或折扣上的優惠。(蕭文康/台北報導)
作者: fireeye    時間: 2016-9-23 13:25

Kobo  終於可以買中文電子書啦。正啊。
作者: fireeye    時間: 2016-9-23 13:27

睇來會有中文firmware出。
作者: CheeseJai    時間: 2016-9-23 13:33

網上睇話開PDF慢, 而今次又無得自己換SD加容量.....
作者: fireeye    時間: 2016-9-23 13:49

原裝app開一定慢。佢只support自家啲kpub. 用Koreader開就快囉。
作者: ying4282    時間: 2016-9-23 15:27

謝謝樓主推薦,我是考慮了好幾個星期了,終於下單了!
https://www.swindonbooks.com/kobo_orderform.asp
作者: qwer1473    時間: 2016-9-23 16:44

回覆 36# ying4282


    宜家order 幾時先有得攞?
作者: lionfish    時間: 2016-9-23 16:48

回覆  ying4282


    宜家order 幾時先有得攞?
qwer1473 發表於 2016-9-23 16:44



    問過要10月中。
作者: dwnthk    時間: 2016-9-23 23:44

本帖最後由 dwnthk 於 2016-9-23 23:46 編輯

e部機應該最正係睇公仔書。

我部H2O用原裝套真系好d。   你都買返個套啦。
作者: holymoon    時間: 2016-9-24 00:53

回覆 39# dwnthk


    原裝套有點好d 呢?
作者: qwer1473    時間: 2016-9-24 11:21

回覆 39# dwnthk


    睇公仔書使唔使轉檔案格式
作者: fireeye    時間: 2016-9-24 12:52

KOReader 是一个针对基于 Linux 操作系统的电子墨水屏幕设备的文档阅读器。它支持的格式包括: PDF、DjVu、EPUB、XPS、CBZ、FB2、TXT、HTML、RTF、CHM、DOC、MOBI 和 ZIP。

KOReader 基于 kindlepdfviewer 重写。kindlepdfviewer 项目由 hawhill 在 mupdf 的基础上编写,已由全世界的黑客们共同维护了很长时间。
作者: fireeye    時間: 2016-9-24 13:00

好消息,我見koreader有成個月無更新。來緊個nightly build應該正式support Aura One同解決睡眠電力蟲!
作者: dwnthk    時間: 2016-9-25 06:22

回覆 40# holymoon

原裝質感好過淘啫。    最緊要係要用套。   而且要用可以磁石自己開機/休眠個款,真係好方便。
作者: dwnthk    時間: 2016-9-25 06:25

回覆 41# qwer1473

都系用cbz cbr 嘅格式,唔洗轉。
作者: qwer1473    時間: 2016-9-25 17:50

有冇人試過係Google Play買書再Download放入去睇?
作者: fireeye    時間: 2016-9-26 12:41

無。好以有加密喎。
作者: fireeye    時間: 2016-9-26 12:42

有無ching己玩緊。
作者: black818pro    時間: 2016-9-28 12:20

本來想訂, 但冇貨, 剛剛 DCFexer 有, 連套
作者: fireeye    時間: 2016-9-28 22:31

己更新教學
作者: phantomhk    時間: 2016-9-29 16:24

請問KOBO有冇好似KINDLE咁有個電郵地址可以畀你send文件去, 自動download去reader機度?
作者: fireeye    時間: 2016-9-29 17:44

有個pocket
作者: fireeye    時間: 2016-9-29 17:46

有個pocket, sent 網頁落部機睇。。
作者: fireeye    時間: 2016-9-29 17:56

令外koreader同calibre之間可以無線傳書。
作者: anson    時間: 2016-9-29 20:13

可睇本地報紙就好了。

Google book好似可以download到Kobo睇。
作者: dwnthk    時間: 2016-9-29 22:20

本帖最後由 dwnthk 於 2016-9-29 22:24 編輯

回覆 55# anson

其實 Calibre 有個function可以set去download 你設定嘅網站,之後變做pdf定epub(我唔記得咗),之後你就可以send落部機里面。   但我覺得好鬼麻煩,日日自己下載報纸,所以玩過就算。

而Pocket 又好鬼漂忽,我試過好多次电腦save去pocket,之後想sync返去kobo,十世都sync唔到。

所以我覺得,e reader都系用嘅睇書最好。   其他功能,用返手機或平板啦。

BTW, 我係日本big camera見唔到有e部新機賣。  想試下都唔得!
作者: fireeye    時間: 2016-9-29 22:30

本帖最後由 fireeye 於 2016-9-29 22:35 編輯

呢部機可玩度極高。
作者: sunnyckk    時間: 2016-9-29 22:58

我睇youtube的review, 見touch返應唔多好, 時常要按多一次, 不過大部份都係入menu時出現, 睇書時唔知會唔會, ching可否報告吓.
作者: hkalphonse    時間: 2016-9-29 23:01

回覆 56# dwnthk

bic camera 都唔係間間齊貨,最好上BC 個網睇睇先.
http://www.biccamera.com/bc/tenp ... sp?GOODS_NO=3485932
作者: fireeye    時間: 2016-9-30 09:12

我睇youtube的review, 見touch返應唔多好, 時常要按多一次, 不過大部份都係入menu時出現, 睇書時唔知會唔會 ...
sunnyckk 發表於 2016-9-29 22:58

有時按失左正常。電子書閱讀器多數禁。koreader有手勢控制。左右滑動可以翻頁。
作者: ying4282    時間: 2016-9-30 10:46

樓主,可否幫忙試試以下檔案的koreader重排功能
链接:http://pan.baidu.com/s/1eRKtK8y 密码:jw5j
作者: qwer1473    時間: 2016-9-30 15:48

如果kobo同google 都有同一本電子書又同價錢, 係邊間買好?
作者: fireeye    時間: 2016-9-30 17:00

Kobo自已書用kepub.適合係小屏睇。google就出開PDF.用係平板睇方便啲。。
作者: domeso    時間: 2016-9-30 17:09

The device is sooooo slow, much slower compare to Kindle Voyage, the turn page is at least 1/3s slower; the UI is laggy, result in misinput of page turn 50% of the time.

well, maybe because Kobo uses a slow SD Card for the device while Kindle uses a internal flash memory.
作者: fireeye    時間: 2016-9-30 19:12

本帖最後由 fireeye 於 2016-9-30 20:12 編輯
The device is sooooo slow, much slower compare to Kindle Voyage, the turn page is at least 1/3s slow ...
domeso 發表於 2016-9-30 17:09

Aura One don't use SD card.
作者: domeso    時間: 2016-10-1 05:43

Aura One don't use SD card.
fireeye 發表於 2016-9-30 19:12



    Open it, and you see.
作者: fireeye    時間: 2016-10-1 09:06

Some one already disassemble the device but still can't find any SD card in it.
作者: dwnthk    時間: 2016-10-1 10:57

回覆 59# hkalphonse

其實只係去睇下sony mp3機,順便望下kobo。   完全冇意思想換機。
作者: fireeye    時間: 2016-10-1 13:03

我開400MB PDF.都係一秒翻頁。唔覺慢。
作者: fireeye    時間: 2016-10-1 14:12

本帖最後由 fireeye 於 2016-10-1 14:20 編輯

佢小小慢我覺得同RAM小關係大啲 (大家要明白RAM 對Linux系統的重要性,Linux OS係好仲意用晒啲memory 來行app及放文件.呢種方式係要加快程式及文件的運行。所以佢會主動用晒啲RAM,如果個system RAM太小係會有影响。)。同nand flash速度關係反而不大。睇epub係完全無問題。睇大size PDF一秒翻頁其實可以接受。當然速度同ipad無得到。但佢己經係有限硬件整到最大效果。。
作者: fireeye    時間: 2016-10-1 17:25

本帖最後由 fireeye 於 2016-10-1 23:05 編輯
樓主,可否幫忙試試以下檔案的koreader重排功能
链接: 密码:jw5j
ying4282 發表於 2016-9-30 10:46


重排前

重排後 (重排後可微調字體大細)




BTW,呢本書掃描質量幾差下大量白邊加無修正斜度.原書又係竖排.所以重排質量普通.
我令外用左一本高清400MB PDF來做對比.效果好好多!
重排前 (大家留意,呢個係純圖片式PDF.一般 pdf reader係無辦法將啲文字作放大縮小!你見到的是100%原書排版)




重排後 (大家留意,呢個係中英文混合的PDF電子書!)



作者: domeso    時間: 2016-10-1 18:03

Some one already disassemble the device but still can't find any SD card in it.
fireeye 發表於 2016-10-1 09:06



    Mind some link please, if so, I will sell this thing in T+1 min.
作者: ying4282    時間: 2016-10-1 22:17

謝謝樓主!!
作者: MobyDick    時間: 2016-10-2 15:09

Kobo Aura One 幾正, 不過如果有16G更好, 同埋我係Amazon買書多(懶轉epub format), 如果唔係即時定番部!

希望Amazon出番部8-10吋 kindle啦!
作者: lionfish    時間: 2016-10-2 21:39

Mind some link please, if so, I will sell this thing in T+1 min.
domeso 發表於 2016-10-1 18:03



    http://mobile.hdblog.it/2016/08/30/kobo-aura-one-recensione/
作者: fireeye    時間: 2016-10-2 22:51

今日又試左將本400MB掃描版PDF打横睇.發現koreader翻頁速度極快.達到即按即翻水平.目測一秒內翻頁.仲有打橫睇時,個MON寬度係比ipad仲要寬.加上koreader自動切白邊功能.啲字比用ipad睇更大.真係超正啊!
作者: alhtc    時間: 2016-10-3 16:08

8吋好正!
請問能裝Android apk 嗎?
有無play market?
作者: 戀人未滿    時間: 2016-10-3 16:11

8吋好正!
請問能裝Android apk 嗎?
有無play market?
alhtc 發表於 2016-10-3 04:08 PM

其實你有冇睇D回覆?
作者: wtchung1    時間: 2016-10-3 17:47

重排前

重排後 (重排後可微調字體大細)




BTW,呢本書掃描質量幾差下大量白邊加無修正斜度.原書又係竖 ...
fireeye 發表於 2016-10-1 17:25



我都order咗部, 我都好鍾意睇PDF, 要十月中先收到. 我想請問, 圖片PDF都可以重排? 咁正? 其實點做到?
作者: alhtc    時間: 2016-10-3 18:32

其實你有冇睇D回覆?
戀人未滿 發表於 2016-10-3 16:11


    有呀,有講咩?
自己網上爬文,似乎係裝唔到Android app.
作者: 戀人未滿    時間: 2016-10-3 18:37

有呀,有講咩?
自己網上爬文,似乎係裝唔到Android app.
alhtc 發表於 2016-10-3 06:32 PM

就好似你唔會要求ipad裝到apk咁,
ereader都唔會要求裝apk
作者: fireeye    時間: 2016-10-3 21:24

我都order咗部, 我都好鍾意睇PDF, 要十月中先收到. 我想請問, 圖片PDF都可以重排? 咁正? 其實點做到? ...
wtchung1 發表於 2016-10-3 17:47

將文字拆成一個個小方块,再重新排位。
BTW, Aura one有7.8吋。就算打横睇都好爽了。
作者: CheeseJai    時間: 2016-10-5 01:27

Open it, and you see.
domeso 發表於 2016-10-1 05:43

if it uses sd card, you can change it for a larger capacity like Glo HD, but unfortunately, this one isn't....
作者: fireeye    時間: 2016-10-5 13:23

本帖最後由 fireeye 於 2016-10-5 13:25 編輯

Oct 4更新:
好消息,KSM作者已經更新左個新patch去 fix USB蟲。更新方法同update patch一樣。正啊。
作者: qwer1473    時間: 2016-10-5 15:44

回覆 84# fireeye


    KSM 同Koreader 係唔係都要裝? 裝完可唔可以鏟走?
作者: fireeye    時間: 2016-10-5 15:59

回覆  fireeye


    KSM 同Koreader 係唔係都要裝? 裝完可唔可以鏟走?
qwer1473 發表於 2016-10-5 15:44

官方有uninstall 方法。最簡單重装firmware就洗走左。
作者: fireeye    時間: 2016-10-5 16:01

宜家仲剩返個koreader睡眠電力蟲。解決左就完美了。
作者: fireeye    時間: 2016-10-5 16:06

回覆  fireeye


    KSM 同Koreader 係唔係都要裝? 裝完可唔可以鏟走?
qwer1473 發表於 2016-10-5 15:44

裝左方便好多。多數两個裝晒。
可以禁講,用原装app只 發揮到部機一半功力。裝左koreader就可以發揮100%能力。
作者: dwnthk    時間: 2016-10-5 21:27

宜家仲剩返個koreader睡眠電力蟲。解決左就完美了。
fireeye 發表於 2016-10-5 16:01


e個漏電問題係部機系統問題。   我見外國都好多人有問題。   話說10/03會出system update,但仲未見到。
Ching部機有冇rainbow color問題?
作者: SONY9    時間: 2016-10-6 07:54

好正,下個月去日本旅行時買返部。有冇師兄知道邊度買比較抵?
作者: fireeye    時間: 2016-10-6 08:44

本帖最後由 fireeye 於 2016-10-6 08:49 編輯
好正,下個月去日本旅行時買返部。有冇師兄知道邊度買比較抵?
SONY9 發表於 2016-10-6 07:54

港代賣$1790. 令一間賣水就過二千。。
作者: takayo72    時間: 2016-10-6 08:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fireeye    時間: 2016-10-6 09:21

本帖最後由 fireeye 於 2016-10-6 09:27 編輯
用啲睇IT programming reference pdf file, 唔zoom 一整頁, 啲字容易睇嗎?
takayo72 發表於 2016-10-6 08:53

易睇。打橫睇啲字大左好多。但一頁pdf要分两頁顯示。
直睇就字細粒左啲。但都睇到。
作者: dwnthk    時間: 2016-10-6 09:46

用啲睇IT programming reference pdf file, 唔zoom 一整頁, 啲字容易睇嗎?
takayo72 發表於 2016-10-6 08:53


https://youtu.be/qbANnNKYLGI
作者: SONY9    時間: 2016-10-6 20:04

港代賣$1790. 令一間賣水就過二千。。
fireeye 發表於 2016-10-6 08:44 AM



    $1790又唔算貴喎,可以告訴我邊度嗎?
作者: fireeye    時間: 2016-10-6 23:51

前幾頁有link
作者: odiepooky    時間: 2016-10-7 22:59

$1790又唔算貴喎,可以告訴我邊度嗎?
SONY9 發表於 2016-10-6 20:04


https://www.swindonbooks.com/kobo_orderform.asp
作者: holymoon    時間: 2016-10-11 19:09

回覆 96# fireeye


    請問電池係咪用得好快?好像個bug 仲未fix 到
作者: fireeye    時間: 2016-10-11 20:55

本帖最後由 fireeye 於 2016-10-11 20:58 編輯

等一等先,我想講係nickel 到sleep係無問題的!可關機或換nickel 再sleep解決住先!
作者: AhRay    時間: 2016-10-11 21:11

各位師兄,有無消息 swindonbooks 幾時派貨?等到頸都長





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2