Board logo

標題: 部華為榮耀平板2好似幾好 [打印本頁]

作者: yth919    時間: 2016-10-29 23:16     標題: 部華為榮耀平板2好似幾好

上天貓見佢出左榮耀平板2,8寸又高清MON,999人仔16GB WIFI版
仲有32GB/4G版都好似幾好
不過係唔知裝唔裝到GOOGLE PLAY同account,爬過吓百度同官方壇都唔覺有人講
有無師兄用到?
作者: cthal    時間: 2016-11-3 17:52

咁得意? 同M2有咩唔同??

via HKEPC Reader for Android
作者: yth919    時間: 2016-11-3 19:16

回覆 2# cthal
榮耀平板2都係8寸,1920X1200,S記616 CPU,3GB RAM,有得用SD
依個價錢就咁睇個SPEC好似都OK,但係又無開箱報告講用唔用得GOOGLE PLAY,淨係見到有人話個touch mon唔係太sensitive

問過天貓兩個賣家裝唔裝到google play,答完等於無答過
一個話電話得佢就得,佢以為真係就咁裝個app都一定得
一個話唔知
作者: gbaxp    時間: 2016-11-3 20:11

回覆  cthal
榮耀平板2都係8寸,1920X1200,S記616 CPU,3GB RAM,有得用SD
依個價錢就咁睇個SPEC好似都OK ...
yth919 發表於 2016-11-3 19:16



有GOOGLE服務框架就係裝APK再UPDATE,
無既話最多未要試下裝唔裝到GOOGLE服務框架.

但呢架野應該得大陸買到, 無人試到比你知.
作者: cthal    時間: 2016-11-3 20:23

呢部似係m2的平價版
Wifi 16gb $999真係幾抵
M3又出咗,夠budget香港買行!


via HKEPC Reader for Android
作者: tomming    時間: 2017-1-12 12:27

上天貓見佢出左榮耀平板2,8寸又高清MON,999人仔16GB WIFI版
仲有32GB/4G版都好似幾好
不過係唔知裝唔裝到 ...
yth919 發表於 2016-10-29 23:16


請問有冇買到?  我都有啲興趣...  
作者: b-29    時間: 2017-1-12 15:11

這是部平价板,評語不高,x2勝她很多,近千人仔,尚有小米平板2既全貼合2K芒可揀。
作者: b-29    時間: 2017-1-12 15:27

用来上网,看视频,电影,。唔睇mytvsuper, 唔玩Pokemon, 。小米平板2系唔錯,。电力夠,芒靚,双喇叭夠大声。
作者: tomming    時間: 2017-1-13 10:19

這是部平价板,評語不高,x2勝她很多,近千人仔,尚有小米平板2既全貼合2K芒可揀。 ...
b-29 發表於 2017-1-12 15:11


mon得7吋驚太細, 睇得辛苦...
作者: tomming    時間: 2017-1-13 10:20

用来上网,看视频,电影,。唔睇mytvsuper, 唔玩Pokemon, 。小米平板2系唔錯,。电力夠,芒靚,双喇叭夠大 ...
b-29 發表於 2017-1-12 15:27


之前用開小米平板2, 但唔見咗...
再買返好似有D無謂, 所以想試下華為
作者: kevinon22    時間: 2017-1-13 14:23

用来上网,看视频,电影,。唔睇mytvsuper, 唔玩Pokemon, 。小米平板2系唔錯,。电力夠,芒靚,双喇叭夠大 ...
b-29 發表於 2017-1-12 15:27


如果你用繁體字會有說服力好多....
作者: b-29    時間: 2017-1-13 15:28

本帖最後由 b-29 於 2017-1-13 15:31 編輯
如果你用繁體字會有說服力好多....
kevinon22 發表於 2017-1-13 14:23


理他什么体,又不是文化論譠。
    简繁都用,随心而写,方便就可以了,。
作者: b-29    時間: 2017-1-13 15:34

冇辦法,用大陸机上网貼文,简体字易做,最须台湾D机又贵又少選擇。
作者: b-29    時間: 2017-1-13 15:40

mon得7吋驚太細, 睇得辛苦...
tomming 發表於 2017-1-13 10:19



    x2大由於系16:10芒,唔会觉太细,用過就知,而且D网页上D字都好大,睇得都好舒服呀
作者: b-29    時間: 2017-1-13 15:41

但華為x2而家要成千三人仔,都几贵下。
作者: tomming    時間: 2017-1-13 16:16

x2大由於系16:10芒,唔会觉太细,用過就知,而且D网页上D字都好大,睇得都好舒服呀 ...
b-29 發表於 2017-1-13 15:40


我用過 N7 同 Tab S 8.4, 都係 16:10芒, N7真係太細, 8.4吋好好多:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2124372

但其實睇漫畫或PDF, 都係4:3最好. 可惜而家好少4:3 Android Tab, 得 *** 同 小米.
作者: b-29    時間: 2017-1-13 16:27

我用過 N7 同 Tab S 8.4, 都係 16:10芒, N7真係太細, 8.4吋好好多:


但其實睇漫畫或PDF, 都係4:3最好.  ...
tomming 發表於 2017-1-13 16:16



    对呀,4:3芒,玩games仲觉好D。最近trade in部小米板2,就为左个芒。
作者: tomming    時間: 2017-1-14 11:25

冇辦法,用大陸机上网貼文,简体字易做,最须台湾D机又贵又少選擇。 ...
b-29 發表於 2017-1-13 15:34

好多輸入法都可以自己選擇出簡或繁體,轉返繁體大家睇得舒服好多
作者: b-29    時間: 2017-1-14 11:30

本帖最後由 b-29 於 2017-1-14 11:35 編輯
好多輸入法都可以自己選擇出簡或繁體,轉返繁體大家睇得舒服好多
tomming 發表於 2017-1-14 11:25

我觉得最重要系快捷,看得明便可以了,上咁多貼文,第一次話要求繁体好,其实几十年前,小贩都用简体字,文字証明大家取向
,最緊要系方便,呢度系技术文贴呀。唔駛之乎者也嘅。
作者: b-29    時間: 2017-1-14 11:41

好似系大陸网上貼文,繁简字都用,人地都有交流,回覆,都冇投诉,反之,呢度就,,,,真奇怪。
作者: b-29    時間: 2017-1-14 11:48

本帖最後由 b-29 於 2017-1-14 12:34 編輯

重有,系淘宝上,我个送貨地址系用繁体字,咁耐買野,都收到,淘宝人都冇say no ..那个地址系大陸集運地址泥,陶宝大陸人都接受繁体字,占解我地咁抗拒简体字呢?

大陸人都識繁体字,所以大家都学下简体字,学多门学向,祗有得益,如觉心里不是味兒,咪當简体字系外国文,唔系中文囉。
作者: tomming    時間: 2017-1-14 21:42

重有,系淘宝上,我个送貨地址系用繁体字,咁耐買野,都收到,淘宝人都冇say no ..那个地址系大陸集運地址 ...
b-29 發表於 2017-1-14 11:48


其實唔係明唔明, 係用簡體字撐大陸嘢, 好易俾人認為係大陸打手
作者: b-29    時間: 2017-1-14 21:51

其實唔係明唔明, 係用簡體字撐大陸嘢, 好易俾人認為係大陸打手
tomming 發表於 2017-1-14 21:42



    其实系维护本土文化吧,我都明嘅,强国系強化中央管治,。不過我繁简都用,衹不過求快捷方便吧,用多D廣府話式貼文便可以吧。
曾系大陸网上,大陸网民亦有提及hkepc 貼文多用广東白話式,佢地都觉新鮮。。
作者: kwongsir86    時間: 2017-1-14 21:52

重有,系淘宝上,我个送貨地址系用繁体字,咁耐買野,都收到,淘宝人都冇say no ..那个地址系大陸集運地址 ...
b-29 發表於 2017-1-14 11:48


絕對認同Ching 所講。
依家係玩手機又吾係玩政治。繁簡都係中文字。有本事打其它語言Lor. 天生是中國人跟本沒法改變。
作者: lotus123    時間: 2017-1-14 21:56

新加坡/馬來西亞 都係用简体字。 有些简体字同日本字關係密切。
作者: b-29    時間: 2017-1-14 22:03

我曾经系百度貼吧上貼文,故意用呢度常用語法,廣東話式貼文,呢次,佢地回答系唔明我講乜啦。后来有位廣州网友同佢解释,。那次都觉自己太過啦。!
作者: lotus123    時間: 2017-1-14 22:22

我曾经系百度貼吧上貼文,故意用呢度常用語法,廣東話式貼文,呢次,佢地回答系唔明我講乜啦。后来有位廣州 ...
b-29 發表於 2017-1-14 22:03

下面 2樓:   " 認真發帖。我喜欢粤语那种押韵"     
http://bbs.mydigit.cn/read.php?tid=1286167&page=1
作者: b-29    時間: 2017-1-14 22:25

本帖最後由 b-29 於 2017-1-14 22:27 編輯
下面 2樓:   " 認真發帖。我喜欢粤语那种押韵"
lotus123 發表於 2017-1-14 22:22


佢咁搅法,咁貼文,失礼我地廣府人,太過啦。点解唔会被封贴嘅,可能管理员都唔明白个貼文吧。
作者: b-29    時間: 2017-1-14 22:32

粤语式,白話式貼文,大家多D用,亦多D系大陸网上貼文,等佢地明白下香港本土文化特色都是好事。
作者: lotus123    時間: 2017-1-14 22:37

佢咁搅法,咁貼文,失礼我地廣府人,太過啦。点解唔会被封贴嘅,可能管理员都唔明白个貼文吧。 ...
b-29 發表於 2017-1-14 22:25

同政治無關,又會增加點擊率,管理员都費事理啦!
作者: tomming    時間: 2017-1-17 10:15

我曾经系百度貼吧上貼文,故意用呢度常用語法,廣東話式貼文,呢次,佢地回答系唔明我講乜啦。后来有位廣州 ...
b-29 發表於 2017-1-14 22:03


咁你會唔會係大陸網站用繁體字同人討論?  

我只係想指出, 係香港用簡體字討論可能出現反效果.
作者: b-29    時間: 2017-1-17 10:28

本帖最後由 b-29 於 2017-1-17 10:34 編輯
咁你會唔會係大陸網站用繁體字同人討論?  

我只係想指出, 係香港用簡體字討論可能出現反效果. ...
tomming 發表於 2017-1-17 10:15



  时常系大陸网上用繁简混合体貼文,冇受人批评,一樣愉快交流,好似用英文,同老外友流,用字错了,文法错了,人家都唔会批评你,,。我用繁简混合,系佢方便,快捷吧,。我不喜推荐用简体贴文,衹希望大家唔好一见到有简体字就先入为主,唔仲意,有抗拒。epc呢度都有提供简体版架,佢系大陸冇被封嘅,好易上到网。
作者: b-29    時間: 2017-1-17 10:43

又再講多次,大陸人唔会拒拒你用繁体字,都话淘宝上收货地址系全繁体字樂,点解用繁体字,因个集運网站系用繁体字列出个地址,我贪方便,咪照copy 落淘宝囉,。記得有次買野核实地址,賣家説你用繁体字,驚送货快递看不懂,会投送不到,。
作者: b-29    時間: 2017-1-17 10:48

本帖最後由 b-29 於 2017-1-17 10:54 編輯

都系淘宝買野過百次樂,都冇问题,但系大陸官方度,如银行,就要用佢大陸嘅全简体字啦,冇計啦,共產黨中国吗。,系民间,私人商业,繁体字,现时仲可用。應该話,正式文件,商业文據上,系要用全简體字的。
作者: tomming    時間: 2017-1-17 11:00

时常系大陸网上用繁简混合体貼文,冇受人批评,一樣愉快交流,好似用英文,同老外友流,用字错了,文 ...
b-29 發表於 2017-1-17 10:28


例如呢?  Post 條 link 來望望吧
作者: tomming    時間: 2017-1-17 11:03

本帖最後由 tomming 於 2017-1-17 11:07 編輯
又再講多次,大陸人唔会拒拒你用繁体字,都话淘宝上收货地址系全繁体字樂,点解用繁体字,因个集運网站系用 ...
b-29 發表於 2017-1-17 10:43


淘寶做生意, 佢用 unicode 所以 process 到簡繁中文, 淘寶係做到幾好
用繁體或廣東話, 我就試個 D 客服睇唔明, 咁咪我就佢寫簡体 + 白話 law, 入鄉隨俗, 好正常
作者: vrc321    時間: 2017-1-17 11:20

本帖最後由 vrc321 於 2017-1-17 11:33 編輯

deleted
作者: taxman123    時間: 2017-1-17 11:28

X2 令仔好多
作者: vrc321    時間: 2017-1-17 11:30

本帖最後由 vrc321 於 2017-1-17 11:32 編輯
例如呢?  Post 條 link 來望望吧
tomming 發表於 2017-1-17 11:00


deleted
作者: b-29    時間: 2017-1-17 11:36

本帖最後由 b-29 於 2017-1-17 11:39 編輯
例如呢?  Post 條 link 來望望吧
tomming 發表於 2017-1-17 11:00



    以系酷比魔方官网上用繁简体混合貼文。

圖片附件: Screenshot_2017-01-17-11-28-19.jpg (2017-1-17 11:36, 122.13 KB) / 下載次數 48
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1954186&k=e3ee3e68be4365cffeb59a7c7ba8c634&t=1782266132&sid=4sHFa7hOyH



圖片附件: Screenshot_2017-01-17-11-38-13_20170117113919215.jpg (2017-1-17 11:39, 134.01 KB) / 下載次數 61
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1954187&k=c3a5cf689ef65c98c2a271c85512d23c&t=1782266132&sid=4sHFa7hOyH


作者: b-29    時間: 2017-1-17 11:42

本帖最後由 b-29 於 2017-1-17 11:48 編輯

下图顺丰接受繁体字,照print out, 照送出,会收到,冇失拖。。

顺便又介绍下夜猫菲儿嘅集運。
下次我試改繁简混合地址,又睇下佢地点處理呢!

圖片附件: IMG_20170117_111418_20170117111458717_20170117111532265.jpg (2017-1-17 11:43, 120.55 KB) / 下載次數 35
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1954188&k=9df9d9556ead8f6c27dd0bd34e377324&t=1782266132&sid=4sHFa7hOyH


作者: b-29    時間: 2017-1-17 11:46

本帖最後由 b-29 於 2017-1-17 11:49 編輯

繁简一家親,咪几好,我用写字板方法,快捷,便利呀!
作者: b-29    時間: 2017-1-17 11:58

這贴文多些繁体字呢!

圖片附件: Screenshot_2017-01-17-11-55-53_20170117115704608_20170117115733327.jpg (2017-1-17 11:58, 126.93 KB) / 下載次數 29
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1954204&k=154c01ce5a2638ff4b8b1b69cfd85ad9&t=1782266132&sid=4sHFa7hOyH


作者: tomming    時間: 2017-1-17 12:18

這贴文多些繁体字呢!
b-29 發表於 2017-1-17 11:58


得一個人回應你...  繁简一家親...  
http://bbs.51cube.com/forum.php?mod=viewthread&tid=106890
作者: b-29    時間: 2017-1-17 12:21

本帖最後由 b-29 於 2017-1-17 12:24 編輯
得一個人回應你...  繁简一家親...
tomming 發表於 2017-1-17 12:18



    冇所谓,一个都叫回复,都系支持,唔似D人,講埋D廢話。多谢你嘅贴link, 同我宣传下,呢部T8旗舰版,系正野黎,好多師兄用过,都say good, 好似京东仍有售,699人仔咋,好過買華為M3, 咁鬼贵!
作者: b-29    時間: 2017-1-17 12:26

本帖最後由 b-29 於 2017-1-17 12:28 編輯

T8plus, T8旗舰版,可看小弟贴文。


http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 92&highlight=T8


呢个贴文,唔止一个回复,亦冇人抗议用简体字。
作者: taxman123    時間: 2017-1-17 12:30

已經有碌八
想用七吋X2
作者: b-29    時間: 2017-1-17 12:31

已經有碌八
想用七吋X2
taxman123 發表於 2017-1-17 12:30



    什么碌八,唔明
作者: b-29    時間: 2017-1-17 12:36

taxman123兄  7吋又16:10芒,系几好嘅,仲系高清1920x1200添,希望遲D x2有特价,可以還你心願
作者: b-29    時間: 2017-1-17 12:42

如華为X2,有特价,会通知你吧。
作者: tomming    時間: 2017-1-17 13:56

本帖最後由 tomming 於 2017-1-17 14:01 編輯
冇所谓,一个都叫回复,都系支持,唔似D人,講埋D廢話。多谢你嘅贴link, 同我宣传下,呢部T8旗舰版 ...
b-29 發表於 2017-1-17 12:21


提下你遮, 你鍾意係香港forum用簡體字, 係大陸forum用繁體字, 雖然係奇怪, 但冇話唔得o既...

已訂榮耀平板2, 收到希望有時間開個 post 再討論, 到時再交流下.
作者: b-29    時間: 2017-1-17 14:05

本帖最後由 b-29 於 2017-1-17 14:22 編輯
提下你遮, 你鍾意係香港forum用簡體字, 係大陸forum用繁體字, 雖然係奇怪, 但冇話唔得o既...

已訂榮耀平 ...
tomming 發表於 2017-1-17 13:56

我兩边都用繁简混合体,祇不過系淘宝地址登记用全繁体字。
政治对我,不起作用,我喜用广府式語文 ,繁简混合体,。不喜勿怪,。。。。


此外, 華为X2 我有贴文下link, 你買机后可以参考下。
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2

呢部机,我都冇乜心情去搞野啦,因小问题多。

睇错添,以为你買X2, ANYWAY, GOOD LUCK吧!
作者: taxman123    時間: 2017-1-17 14:15

三叔note 8.0
作者: b-29    時間: 2017-1-17 14:16

三叔note 8.0
taxman123 發表於 2017-1-17 14:15



    我明白,係好野黎。tks...
作者: taxman123    時間: 2017-1-17 14:29

8.0大部得滯
七寸帶出街剛剛好。
作者: tomming    時間: 2017-1-17 14:39

8.0大部得滯
七寸帶出街剛剛好。
taxman123 發表於 2017-1-17 14:29


會唔會考慮下呢部?
http://www.hkepc.com/14212/HK%24 ... B%E5%B9%B3%E6%9D%BF
作者: taxman123    時間: 2017-1-17 15:16

近②K有點貴
等X2 。。999人仔
作者: louischeung    時間: 2017-2-24 08:45

淘佬個邊咩價位?
作者: higundamhws    時間: 2017-2-25 17:17

回覆 52# b-29


    師兄, 你指邊部多小問題?
作者: b-29    時間: 2017-2-25 17:36

本帖最後由 b-29 於 2017-2-25 17:41 編輯
回覆  b-29


    師兄, 你指邊部多小問題?
higundamhws 發表於 2017-2-25 17:17



    x2, 榮耀x2, ...其实每部机都有小問题,大問题,睇下開边辦,对你重要否?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2