作者: gallenciar 時間: 2017-4-16 01:16 標題: 有KOBO 電子書的朋友, 請幫我一把
因為是第一次買KOBO AURA ONE, 所以碰了不少釘子
但是目前有個問題真的很難解決
我打算用AURA ONE來看漫畫
我是用 calibre來轉換成EPUB漫畫檔案, 但是轉出來的圖案, 都是與AURA ONE的螢幕不合
不是太大看不到全幅漫畫, 便是太小, 看不清當中的格子
請問有什麼方法可以讓漫畫變成FULL SCREEN, 適合AURA ONE看
我見到有師兄可以將漫畫設成FULL SCREEN
請問是如何做到 (最好是用原生軟體, KOREADER裝左兩次都唔得)
(出處: http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=199&tid=2322977)
作者: 肥肥 時間: 2017-4-16 01:24
我用h2o。
試下zip埋啲jpg,改副檔名做cbz黎睇
作者: gallenciar 時間: 2017-4-16 02:35
多謝, 真係得
順便有個問題想問, D人話看漫晝的話
用KOREADER看, 翻頁會快過原生軟體, 是不是真?
另外, 我感覺AURA ONE看書時, 不同格式有不同的翻頁速度
最神奇的是, PDF的翻頁速度比KEPUB快
PDF翻頁大約需要用1秒, 但KEPUB就要用1.5-2秒, 是不是正常?
作者: kcthomlau 時間: 2017-4-16 14:38
kepub是什麼? epub就應該唔使等先至叫快
作者: ronaldphl 時間: 2017-4-16 20:32
Kepub,.係kobo epub, 會開得快啲同順啲。
作者: HANDSOMEMAN 時間: 2017-4-17 02:18
我果部反而有睇EPUB會當佢得一頁
之後開多幾次又得番
有時又唔得

唔係KINDLE MON細真係用PAPERWHITE算
呢代連卡都無得插
作者: 孤兒仔 時間: 2017-4-17 03:38
KOReader 係好用過原生不過都成日彈APP
作者: dwnthk 時間: 2017-4-17 16:18
我之前有部H2O,屏幕真系好靚,但就系因為佢反應太QK慢,賣鬼咗佢。 留返部kv睇書雜誌和漫畫。 雖然得6“,但zoom in zoom out流暢好多。

