Board logo

標題: 8" 4G tab 睇劇孝子機,有冇推介? [打印本頁]

作者: luksam    時間: 2017-6-7 01:33     標題: 8" 4G tab 睇劇孝子機,有冇推介?

想買部8" 用來睇劇,要有4G 插卡。請推介!!感謝感謝
作者: abralam    時間: 2017-6-7 10:55

LENOVO TAB3 8 PLUS LTE
作者: b-29    時間: 2017-6-7 11:00

貴嘅有華為m3, ipad mini lte, 三敊tab s2,

平嘅cube t8plus......
作者: ballballgun    時間: 2017-6-7 11:07

本帖最後由 ballballgun 於 2017-6-7 11:58 編輯

SAMSUNG S2
我上個兩個月先做完同一件事
S2比亞娘 , 自己用 TAB 3 PLUS
其實S2睇劇最好, 解象度高老人家睇得無咁傷神
加上4:3 MON 睇劇最好

但我買果時都有想過....IPAD MINI 係最平
作者: kmtkmthk    時間: 2017-6-7 11:19

華為m3
作者: Misski8922    時間: 2017-6-7 11:51

zte trek hd 2 啦
六舊水 正!

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: b-29    時間: 2017-6-7 12:03

本帖最後由 b-29 於 2017-6-7 12:05 編輯

老人家,眼力差,買部9.7吋 那些好D吧!唔係重好多!我個妹,ipad 9.7吋,都要放大影片畫面!真慘!
作者: luksam    時間: 2017-6-8 11:33

老人家,眼力差,買部9.7吋 那些好D吧!唔係重好多!我個妹,ipad 9.7吋,都要放大影片畫面!真慘! ...
b-29 發表於 2017-6-7 12:03


咁佢要驗驗眼wor
作者: luksam    時間: 2017-6-8 11:37

SAMSUNG S2
我上個兩個月先做完同一件事
S2比亞娘 , 自己用 TAB 3 PLUS
其實S2睇劇最好, 解象度高老人家睇 ...
ballballgun 發表於 2017-6-7 11:07


S23.5k 有d 貴……spec 又唔係咁好?mon 靚唯一
作者: cpk    時間: 2017-6-8 11:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ballballgun    時間: 2017-6-8 12:25

S23.5k 有d 貴……spec 又唔係咁好?mon 靚唯一
luksam 發表於 2017-6-8 11:37



    mon 靚最重要,其實老人家既睇平板都幾傷神
如果唔打機,spec 又有咩用呢?
基本一 CLICK 就開到APP已經可以, 真架,如果要帶老花眼鏡去睇平板
佢地會好累, 如果價錢唔係太大問題
買4:3 MON , 畫面好少少 ,睇得舒服D
都係多幾百
作者: briantks    時間: 2017-6-8 13:01

華為m3
我都用緊, 唔錯~
作者: luksam    時間: 2017-6-8 17:28

mon 靚最重要,其實老人家既睇平板都幾傷神
如果唔打機,spec 又有咩用呢?
基本一 CLICK 就開到APP已 ...
ballballgun 發表於 2017-6-8 12:25

3gb ram
令我有d停左,諗諗。因為老人家好難叫佢關下分頁,d ram 真係唔多夠,因為samsung 都唔少垃圾app. 開機我估1.5gb 都無?
作者: C-Leung    時間: 2017-6-8 19:32

回復 11 #ballballgun

4:3睇劇好
你指睇陳年4:3劇集?
作者: smpl    時間: 2017-6-8 20:02

LENOVO TAB3 8 PLUS LTE
abralam 發表於 2017-6-7 10:55


   
輕身唔貴 s625 效能打機都夠又慳電 Adoptable Storage加容量
唯一缺點係炮台獨家 仲要好少貨

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: 林洋2    時間: 2017-6-8 21:04

回復 ballballgun

4:3睇劇好  
你指睇陳年4:3劇集?
C-Leung 發表於 2017-6-8 19:32

老人家睇粵語殘片fit哂
作者: timothy2815    時間: 2017-6-8 21:04

輕身唔貴 s625 效能打機都夠又慳電 Adoptable Storage加容量
唯一缺點係炮台獨家 仲要好少貨

via  ...
smpl 發表於 2017-6-8 20:02


   
即係邊個台獨家?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: snoopywoodstock    時間: 2017-6-8 21:18

成日睇戲梗係買16:10, 有咩理由買4:3, 成大條黑邊
作者: kbg    時間: 2017-6-8 21:21

mon 靚最重要,其實老人家既睇平板都幾傷神
如果唔打機,spec 又有咩用呢?
基本一 CLICK 就開到APP已 ...
ballballgun 發表於 2017-6-8 12:25

好懷疑靚mon對老人家有幾大差別,老人家要大字體,唔使好高清,唔可以校太光,又要夠大聲唔好拆。

via HKEPC Reader for Android
作者: C-Leung    時間: 2017-6-8 22:03

回覆 16# 林洋2


係o既,不過網上其實多唔多粵語殘片睇架
作者: kbg    時間: 2017-6-9 10:20

YouTube大把,search粵語長片

via HKEPC Reader for Android
作者: ef-9    時間: 2017-6-9 14:13

本帖最後由 ef-9 於 2017-6-9 14:18 編輯

睇來 LenovX Tab3 8 Plus 好似 幾好...

請問 行貨 幾錢左右 ?

邊到可以買到..... ?

thx





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2