作者: luksam 時間: 2017-6-7 01:33 標題: 8" 4G tab 睇劇孝子機,有冇推介?
想買部8" 用來睇劇,要有4G 插卡。請推介!!感謝感謝
作者: abralam 時間: 2017-6-7 10:55
LENOVO TAB3 8 PLUS LTE
作者: b-29 時間: 2017-6-7 11:00
貴嘅有華為m3, ipad mini lte, 三敊tab s2,
平嘅cube t8plus......
作者: ballballgun 時間: 2017-6-7 11:07
本帖最後由 ballballgun 於 2017-6-7 11:58 編輯
SAMSUNG S2
我上個兩個月先做完同一件事
S2比亞娘 , 自己用 TAB 3 PLUS
其實S2睇劇最好, 解象度高老人家睇得無咁傷神
加上4:3 MON 睇劇最好
但我買果時都有想過....IPAD MINI 係最平
作者: kmtkmthk 時間: 2017-6-7 11:19
華為m3
作者: Misski8922 時間: 2017-6-7 11:51
zte trek hd 2 啦
六舊水 正!
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: b-29 時間: 2017-6-7 12:03
本帖最後由 b-29 於 2017-6-7 12:05 編輯
老人家,眼力差,買部9.7吋 那些好D吧!唔係重好多!我個妹,ipad 9.7吋,都要放大影片畫面!真慘!
作者: luksam 時間: 2017-6-8 11:33
咁佢要驗驗眼wor
作者: luksam 時間: 2017-6-8 11:37
SAMSUNG S2
我上個兩個月先做完同一件事
S2比亞娘 , 自己用 TAB 3 PLUS
其實S2睇劇最好, 解象度高老人家睇 ...
ballballgun 發表於 2017-6-7 11:07
S23.5k 有d 貴……spec 又唔係咁好?mon 靚唯一
作者: cpk 時間: 2017-6-8 11:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ballballgun 時間: 2017-6-8 12:25
mon 靚最重要,其實老人家既睇平板都幾傷神
如果唔打機,spec 又有咩用呢?
基本一 CLICK 就開到APP已經可以, 真架,如果要帶老花眼鏡去睇平板
佢地會好累, 如果價錢唔係太大問題
買4:3 MON , 畫面好少少 ,睇得舒服D
都係多幾百
作者: briantks 時間: 2017-6-8 13:01
華為m3
我都用緊, 唔錯~
作者: luksam 時間: 2017-6-8 17:28
3gb ram
令我有d停左,諗諗。因為老人家好難叫佢關下分頁,d ram 真係唔多夠,因為samsung 都唔少垃圾app. 開機我估1.5gb 都無?
作者: C-Leung 時間: 2017-6-8 19:32
回復 11 #ballballgun
4:3睇劇好
你指睇陳年4:3劇集?
作者: smpl 時間: 2017-6-8 20:02
輕身唔貴 s625 效能打機都夠又慳電 Adoptable Storage加容量
唯一缺點係炮台獨家 仲要好少貨
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: 林洋2 時間: 2017-6-8 21:04
老人家睇粵語殘片fit哂
作者: timothy2815 時間: 2017-6-8 21:04
即係邊個台獨家?
via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: snoopywoodstock 時間: 2017-6-8 21:18
成日睇戲梗係買16:10, 有咩理由買4:3, 成大條黑邊
作者: kbg 時間: 2017-6-8 21:21
好懷疑靚mon對老人家有幾大差別,老人家要大字體,唔使好高清,唔可以校太光,又要夠大聲唔好拆。
via HKEPC Reader for Android
作者: C-Leung 時間: 2017-6-8 22:03
回覆 16# 林洋2
係o既,不過網上其實多唔多粵語殘片睇架
作者: kbg 時間: 2017-6-9 10:20
YouTube大把,search粵語長片
via HKEPC Reader for Android
作者: ef-9 時間: 2017-6-9 14:13
本帖最後由 ef-9 於 2017-6-9 14:18 編輯
睇來 LenovX Tab3 8 Plus 好似 幾好...
請問 行貨 幾錢左右 ?
邊到可以買到..... ?
thx

