Board logo

標題: GPD VS 其他Tablet [打印本頁]

作者: shihang427    時間: 2017-6-16 12:19     標題: GPD VS 其他Tablet

我想買部7吋以下既tablet黎玩RPGMAKER D GAME

所以希望有4gb ram 以上。 但又唔想太大個mon

搵過4GB RAM 以上都要10 吋先有

有無師兄用過GPD 如何?

同埋香港好似無代理做GPD 5.5
作者: DGCNYO    時間: 2017-6-16 18:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2017-6-16 20:57

GPD,算有心做,但都唔算完美貨.....
DGCNYO 發表於 2017-6-16 18:46


    淘寶有 加rom/ram 改電 服務
作者: kencpli    時間: 2017-6-16 23:52

本帖最後由 kencpli 於 2017-6-16 23:55 編輯

gpd如果無改散熱,玩game會有機會過熱降頻而玩唔到
作者: shihang427    時間: 2017-6-19 22:50

最後都係淘左落黎, 等收貨
作者: kit0072    時間: 2017-6-19 23:11

GPD 今年岩岩出7吋筆電.
279759ee3d6d55fb3c42de6c67224f4a21a4ddf0.jpg

不過玩RPGMAKER  ,有手制的5.5吋確係比較合適...
aIMG_20160930_122449[4].jpg

不過明年GPD出新機(都係暑假咁上下時間) ,不過依家同你講已經遲左,都已經買左

圖片附件: 279759ee3d6d55fb3c42de6c67224f4a21a4ddf0.jpg (2017-6-19 23:03, 41.76 KB) / 下載次數 23
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1990879&k=e3b5cda3e54660a3b77d9de0e279760d&t=1782147240&sid=10GlwreCGoG



圖片附件: aIMG_20160930_122449[4].jpg (2017-6-19 23:10, 105.81 KB) / 下載次數 15
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1990880&k=c4b598b31b922f58500e5302ebcee229&t=1782147240&sid=10GlwreCGoG


作者: kencpli    時間: 2017-6-19 23:35

7寸出左啦,我都買左,過两日到手
GPD 今年岩岩出7吋筆電.


不過玩RPGMAKER  ,有手制的5.5吋確係比較合適...


不過明年GPD出新機(都係暑假 ...
kit0072 發表於 2017-6-19 23:11

作者: yshi    時間: 2017-6-20 16:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yshi    時間: 2017-6-20 16:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kafai05    時間: 2017-6-20 20:28

玩一陣已經熱到不得了,揸上手都覺得有啲辛苦
作者: kofz    時間: 2017-6-20 20:55

玩一陣已經熱到不得了,揸上手都覺得有啲辛苦
kafai05 發表於 2017-6-20 20:28


    所以咪有改機服務
作者: rfdingo    時間: 2017-6-21 08:41

7吋呢部其實有興趣....
不過個kb....點解f1個堆制唔係放頂個行...反而要同數字個行共用
作者: kencpli    時間: 2017-6-21 08:51

部機其他都好就係呢個反人類KB 好多人都吵
7吋呢部其實有興趣....
不過個kb....點解f1個堆制唔係放頂個行...反而要同數字個行共用:hitwall ...
rfdingo 發表於 2017-6-21 08:41

作者: shihang427    時間: 2017-6-21 13:31

GPD 今年岩岩出7吋筆電.


不過玩RPGMAKER  ,有手制的5.5吋確係比較合適...


不過明年GPD出新機(都係暑假 ...
kit0072 發表於 2017-6-19 23:11

依家d 送貨唔講得笑, 隔日就拎得.
依家用緊GPD 黎覆你哈哈.
7吋對我黎講都係太大
5.5 訓係床上玩係好好fit!
RPG MARKER 有game pad 好正!!
Full screen 玩剛好,
等唔切暑假了.
因為我唔玩咩大作, 玩左半日唔覺熱
作者: kit0072    時間: 2017-6-21 14:47

本帖最後由 kit0072 於 2017-6-21 14:49 編輯

回覆 14# shihang427

老實講,部機就真係會發熱,但真係好熱個d,我唔知大家對熱的忍耐情度,
例如gta5乞丐版(用了超級低質素的素材補丁), 應該都好熱。

只能說,夏天差啲啲,冬天岩岩好
作者: DGCNYO    時間: 2017-6-21 17:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2