作者: shihang427 時間: 2017-6-16 12:19 標題: GPD VS 其他Tablet
我想買部7吋以下既tablet黎玩RPGMAKER D GAME
所以希望有4gb ram 以上。 但又唔想太大個mon
搵過4GB RAM 以上都要10 吋先有
有無師兄用過GPD 如何?
同埋香港好似無代理做GPD 5.5
作者: DGCNYO 時間: 2017-6-16 18:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2017-6-16 20:57
淘寶有 加rom/ram 改電 服務
作者: kencpli 時間: 2017-6-16 23:52
本帖最後由 kencpli 於 2017-6-16 23:55 編輯
gpd如果無改散熱,玩game會有機會過熱降頻而玩唔到
作者: shihang427 時間: 2017-6-19 22:50
最後都係淘左落黎, 等收貨
作者: kit0072 時間: 2017-6-19 23:11
GPD 今年岩岩出7吋筆電.
不過玩RPGMAKER ,有手制的5.5吋確係比較合適...
不過明年GPD出新機(都係暑假咁上下時間) ,不過依家同你講已經遲左,都已經買左
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1990879&k=e3b5cda3e54660a3b77d9de0e279760d&t=1782147240&sid=10GlwreCGoG

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1990880&k=c4b598b31b922f58500e5302ebcee229&t=1782147240&sid=10GlwreCGoG

作者: kencpli 時間: 2017-6-19 23:35
7寸出左啦,我都買左,過两日到手
作者: yshi 時間: 2017-6-20 16:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yshi 時間: 2017-6-20 16:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kafai05 時間: 2017-6-20 20:28
玩一陣已經熱到不得了,揸上手都覺得有啲辛苦
作者: kofz 時間: 2017-6-20 20:55
所以咪有改機服務
作者: rfdingo 時間: 2017-6-21 08:41
7吋呢部其實有興趣....
不過個kb....點解f1個堆制唔係放頂個行...反而要同數字個行共用
作者: kencpli 時間: 2017-6-21 08:51
部機其他都好就係呢個反人類KB 好多人都吵
作者: shihang427 時間: 2017-6-21 13:31
依家d 送貨唔講得笑, 隔日就拎得.
依家用緊GPD 黎覆你哈哈.
7吋對我黎講都係太大
5.5 訓係床上玩係好好fit!
RPG MARKER 有game pad 好正!!
Full screen 玩剛好,
等唔切暑假了.
因為我唔玩咩大作, 玩左半日唔覺熱
作者: kit0072 時間: 2017-6-21 14:47
本帖最後由 kit0072 於 2017-6-21 14:49 編輯
回覆 14# shihang427
老實講,部機就真係會發熱,但真係好熱個d,我唔知大家對熱的忍耐情度,
例如gta5乞丐版(用了超級低質素的素材補丁), 應該都好熱。
只能說,夏天差啲啲,冬天岩岩好

作者: DGCNYO 時間: 2017-6-21 17:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


