Board logo

標題: 你地會唔會等到電腦節先出手? [打印本頁]

作者: watupdogsy    時間: 2017-7-6 17:23     標題: 你地會唔會等到電腦節先出手?

8月2x號左右你地會唔會等?
作者: yjfoeg    時間: 2017-7-6 17:43

水魚節有乜好出手?
作者: 戀人未滿    時間: 2017-7-6 17:59

水魚節有乜好出手?
作者: yowi    時間: 2017-7-6 18:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ballballgun    時間: 2017-7-6 18:03

你想買咩? 等e 到既巴打指點下你
作者: watupdogsy    時間: 2017-7-6 20:55

回覆 5# ballballgun


    其實想買部CHEAP CHEAP地WIN平板不過唔急用想問下各師兄會唔會等到癲佬節汁平野不過似乎大家都劣評多
作者: ccc123    時間: 2017-7-6 20:58

買乜。。。。。。。。
作者: watupdogsy    時間: 2017-7-6 21:07

買乜。。。。。。。。
ccc123 發表於 2017-7-6 20:58



    平板
作者: java2    時間: 2017-7-6 21:09

想買倉底貨?

8月2x號左右你地會唔會等?
watupdogsy 發表於 2017-7-6 17:23

作者: anthonylei    時間: 2017-7-6 22:13

水魚節買倉底貨?
作者: seaangel    時間: 2017-7-6 22:22

落翻黃金買啦
作者: imax    時間: 2017-7-6 22:22

水魚節係預早兩日瞓街霸位, 頭十零人先執到笋嘢
作者: watupdogsy    時間: 2017-7-7 01:15

水魚節係預早兩日瞓街霸位, 頭十零人先執到笋嘢
imax 發表於 2017-7-6 22:22



    又係喎,不過你地會唔會入埸睇下?
作者: weirdoxlee    時間: 2017-7-7 08:24

又係喎,不過你地會唔會入埸睇下?
watupdogsy 發表於 2017-7-7 01:15


    都話水魚節囉,入去同水魚逼做咩
作者: 044003    時間: 2017-7-7 12:36

回覆  ballballgun


    其實想買部CHEAP CHEAP地WIN平板不過唔急用想問下各師兄會唔會等到癲佬節汁平野 ...
watupdogsy 發表於 2017-7-6 20:55



    win平板有咩用?
作者: maninweb    時間: 2017-7-8 08:27

舊屎電腦節仲有些少平嘢執,有些少新嘢睇。家陣去腦場睇好過。

via HKEPC Reader for Android
作者: pakchi    時間: 2017-7-8 12:09

冇乜人會上當
作者: kofz    時間: 2017-7-8 13:49

專清死貨
作者: jazz2014    時間: 2017-7-8 20:59

水魚節 永遠都人山人海架啦

一大炸 阿伯睇平版 電視盒 大陸手機

睇到mon 返晒白 熄機都會走電既 平板都睇成大半個鍾demo
作者: ikenlo    時間: 2017-7-8 21:29

係o個段時間去返腦場最好
少D人行得舒服D
作者: lam_po2    時間: 2017-7-8 22:44

印象中以前頭一兩次電腦節係好吸引, 夠新鮮, 後來感覺電腦節已冇咩吸引力, 冇再去了
作者: b-29    時間: 2017-7-8 22:54

改名叫 手机節 会好D。
作者: slt    時間: 2017-7-10 07:18

車錢都蝕埋

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2