Board logo

標題: Lenovo MIIX 700 轉用 blacklit keyboard [打印本頁]

作者: hk.guy2    時間: 2017-9-9 01:22     標題: Lenovo MIIX 700 轉用 blacklit keyboard

剛剛淘左個  720 blacklit keyboard 俾部 miix 700 用.
除左有 blacklit 之外, key spacing 闊左, 好打好多.
最大改善係個 touch pad, 唔會亂跳.

有用 miix 700 師兄. 可以淘個試下.

720keyboard.jpg

圖片附件: 720keyboard.jpg (2017-9-9 01:21, 81.52 KB) / 下載次數 52
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2010092&k=cda48343447904f0c07d2c58a1c354c9&t=1782132655&sid=1t417NJDDv


作者: h2210    時間: 2017-9-9 08:49

有冇link推介和大約幾錢?謝謝!

h2210
作者: mlyu    時間: 2017-9-9 09:09

剛剛淘左個  720 blacklit keyboard 俾部 miix 700 用.
除左有 blacklit 之外, key spacing 闊左, 好打好多 ...
hk.guy2 發表於 2017-9-9 01:22



本來都想換喱個, 但係佢喱個個電壓唔同, 我驚用耐o左整壞 MIIX 700 o的零件
作者: hk.guy2    時間: 2017-9-9 09:12

本帖最後由 hk.guy2 於 2017-9-9 09:14 編輯

回覆 2# h2210

原装95成 新, 人仔 RMB 175
我買果個, 同全新無乜分別.

之前同賣家聯絡, 話試過合用會推介其他人.
佢話再買有折扣. 你可以問下佢

下單時記得講, 話要 miix 720 keyboard, 唔好買錯..

已 pm 條 link 你.
作者: hk.guy2    時間: 2017-9-9 09:14

本來都想換喱個, 但係佢喱個個電壓唔同, 我驚用耐o左整壞 MIIX 700 o的零件 ...
mlyu 發表於 2017-9-9 09:09


用落暫時ok, 我諗無咁易壞掛.
作者: mlyu    時間: 2017-9-9 11:25

用落暫時ok, 我諗無咁易壞掛.
hk.guy2 發表於 2017-9-9 09:14



    佢個720 keyboard size 係咪大少少?
作者: jso77    時間: 2017-9-9 11:34

係就係用到720 keyboard但關蓋sleep唔到,同埋關機後個keyboard backlit要好耐先識得關
作者: jso77    時間: 2017-9-9 11:38

佢個720 keyboard size 係咪大少少?
mlyu 發表於 2017-9-9 11:25


非常輕微大小小,用落根本察覺唔到
作者: hk.guy2    時間: 2017-9-9 13:36

回復 7 #jso77

點解我果部合理又識 Sleep

via HKEPC Reader for Android
作者: jso77    時間: 2017-9-9 15:20

回復 jso77

點解我果部合理又識 Sleep

via HKEPC Reader for Android
hk.guy2 發表於 2017-9-9 13:36


可能我果塊keyboard買返來裡面舊磁石就移左位掛,畢竟只係所謂95新(外表只有八成新)又唔係全新,我仲以為700同720磁石位唔同添
作者: lwyk    時間: 2017-9-9 15:48

回覆 4# hk.guy2


可唔可以pm 埋
Thx
作者: nergal    時間: 2017-9-9 21:27

有與趣,請pm,thx

via HKEPC Reader for Android
作者: hk.guy2    時間: 2017-9-9 23:26

回覆  hk.guy2


可唔可以pm 埋
Thx
lwyk 發表於 2017-9-9 15:48



   己回 pm
作者: hk.guy2    時間: 2017-9-9 23:26

有與趣,請pm,thx

via HKEPC Reader for Android
nergal 發表於 2017-9-9 21:27



    已回 pm
作者: hk.guy2    時間: 2017-9-9 23:29

係就係用到720 keyboard但關蓋sleep唔到,同埋關機後個keyboard backlit要好耐先識得關 ...
jso77 發表於 2017-9-9 11:34



外國網站都有人 mention 過呢個問題, 話唔識 sleep
我都唔知點解我又得.
唔通有唔同型號 ?
作者: jso77    時間: 2017-9-9 23:48

外國網站都有人 mention 過呢個問題, 話唔識 sleep
我都唔知點解我又得.
唔通有唔同型號 ? ...
hk.guy2 發表於 2017-9-9 23:29


咁就唔知了, 而家係麻煩D唯有手動按power制sleep, 不過換來既係有blacklit同好打D, 總括來講都值得換既





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2