Board logo

標題: [開箱] 水尾入: YOGA BOOK WITH WINDOWS [打印本頁]

作者: rion    時間: 2018-2-11 21:44     標題: 水尾入: YOGA BOOK WITH WINDOWS

睇左好耐WIN PAD, 但係已經冇人用, 所以都唔會有新出, 就同NETBOOK 一樣, 於是又走左去MK

2016 年出的話題機, 好多人話有伏, 特別係ANDROID 版, 2018 年都應該唔會有後繼機, 作為試作品, 玩X完的YOGA BOOK

但總有D野先吸引到我留意, 首先跟機係WIN10 PRO, 係PRO 係PRO 係 PRO, 好重要所以3 次, E 家買機, 特別係CHEAP 機都係跟HOME 版, 佢因為係商用, 所以有PROD 跟, JOIN 到DOMAIN 又有BITLOCKER

另外 HALO KEYBOARD 同時又係繪圖板, 而且支筆唔洗用電, 超重要的唔洗用電, 現在好多筆都要用4A 電, 要知道10 蚊粒都算, 你仲要真係搵都未必有, 突然冇電果時就整個GG 了, 所以一支唔洗用電的筆係好重要

性能就預左冇...  上緊1709, FULL LOAD 左, 4GB RAM +64GB ROM, 都夠你平時OFFICE 用, 之前部DELL 32GB 真係唔UPDATE 就可以, 裝埋OFFICE 真係行唔到WINDOWS UPDATE, 早知果時比多D買64, 應該可以繼續用  

機價, 上年年尾終於插到 $2999 (WIFI) , $3499 (LTE), 百記話一定要跟其他 LENOVO 機買, 去凶宅就話可以就咁買, 但WIFI 版比人開晒苞... 中古了, 你知電子消費品, 在鋪頭的中古99%係有問題先唔要的

結果只好要LTE 版, 用晒D 信用卡分, 1K 出門口, 跟粒32GB USB, 可以攞去做BOOT DISK 裝機

27750072_1670719206318237_7580242095622788168_n.jpg

27797649_1670719246318233_3736882949226157594_o.jpg

27657144_1670719209651570_4841018986254753871_n.jpg

27858045_1670719282984896_2456214052341882078_n.jpg

圖片附件: 27750072_1670719206318237_7580242095622788168_n.jpg (2018-2-11 21:39, 54.68 KB) / 下載次數 93
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2041366&k=31ada1a815b36511b27aeded0b88214a&t=1782376640&sid=28jMqjpWWs



圖片附件: 27797649_1670719246318233_3736882949226157594_o.jpg (2018-2-11 21:39, 111.53 KB) / 下載次數 148
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2041367&k=3e2eb033eb4eb74d0b24d00fca2dbc2e&t=1782376640&sid=28jMqjpWWs



圖片附件: 27858045_1670719282984896_2456214052341882078_n.jpg (2018-2-11 21:39, 57.71 KB) / 下載次數 92
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2041368&k=cf58bcd6f369c80a2b85dd2089f01e6c&t=1782376640&sid=28jMqjpWWs



圖片附件: 27657144_1670719209651570_4841018986254753871_n.jpg (2018-2-11 21:39, 105.96 KB) / 下載次數 98
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2041369&k=f2b4631ae402c756361d89e93081deba&t=1782376640&sid=28jMqjpWWs


作者: bluecoke    時間: 2018-2-11 22:03

我都買左部LTE玩, 暫時好滿意
作者: realhkguy    時間: 2018-2-12 13:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Misski8922    時間: 2018-2-12 16:18

我用緊surface 3  lte

請問呢部可以用幾多個鐘?
好似啲spec同我部surface 差唔多wo

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: feverpc    時間: 2018-2-12 16:46

睇左好耐WIN PAD, 但係已經冇人用, 所以都唔會有新出, 就同NETBOOK 一樣, 於是又走左去MK

2016 年出的話題 ...
rion 發表於 2018-2-11 21:44


我都有一部WiFi Windows,新左兩個月,但Keyboard嗰邊,兩邊角位已爆,想提醒下師兄行Tent Mode要輕手D,部機D膠唔太硬膠
作者: rion    時間: 2018-2-12 18:00

唔係水尾, 上年尾仲有新色出(紅/白)
realhkguy 發表於 12/2/2018 13:21



    官網都冇??
作者: realhkguy    時間: 2018-2-13 16:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KEVIN0525    時間: 2018-2-14 15:25

我都買左部....但好攪笑....官網update 唔到D SOFTWARE

同埋用USB差電好鬼慢
作者: rion    時間: 2018-2-14 16:49

我都買左部....但好攪笑....官網update 唔到D SOFTWARE

同埋用USB差電好鬼慢
KEVIN0525 發表於 14/2/2018 15:25



    火牛好快, 12V 2A, 佢唔係電話, USB 5V 0.5A 當然慢

LENOVO SOFTWARE 有咩?
作者: etet    時間: 2018-3-9 06:52

仲有得賣嗎

via HKEPC Reader for Android
作者: Misski8922    時間: 2018-3-9 11:36

用緊surface 3 都想買部

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: tamty    時間: 2018-5-10 16:47

請問用落慢唔慢?

回覆 1# rion
作者: alanchankw    時間: 2018-5-10 21:39

online store冇LTE版????
作者: kevinlaw    時間: 2018-5-24 09:41

我都係上星期日入手了Lte版,3千頭真係爽爽
部機又輕
作者: kevinlaw    時間: 2018-5-24 09:43

請問用落慢唔慢?

回覆  rion
tamty 發表於 2018-5-10 16:47


部機速度都可以接受,吾算慢
作者: Fizzy    時間: 2018-5-24 10:34

我都係上星期日入手了Lte版,3千頭真係爽爽
部機又輕
kevinlaw 發表於 2018-5-24 09:41


C Hing 請問邊度入手呢?
作者: hellomobile    時間: 2018-5-24 11:51

隻KEYBOARD會唔會好難打..??
作者: kevinlaw    時間: 2018-5-24 11:53

部機速度都可以接受,吾算慢
kevinlaw 發表於 2018-5-24 09:43

ssp高登入手..
作者: kevinlaw    時間: 2018-5-24 11:54

回覆 17# hellomobile
可以接受...要熟習下
作者: hellomobile    時間: 2018-5-24 13:02

本帖最後由 hellomobile 於 2018-5-24 17:34 編輯

我上網睇其他人既REVIEW..隻keyboard好似唔係實體鍵...真係想試下咩手感..

回覆  hellomobile
可以接受...要熟習下
kevinlaw 發表於 2018-5-24 11:54

作者: rion    時間: 2018-5-24 20:35

我上網睇其他人既REVIEW..隻keyboard好似唔係實體鍵...真係想試下咩手感..
hellomobile 發表於 24/5/2018 13:02



   其係係冇手感, 同你打落塊玻璃度一樣, 普通回下文就OK ,打長篇就唔係咁好
作者: louis3412    時間: 2018-5-27 19:40

回復 21 #rion

果塊keyboard完全係伏
建議直接當可以畫野既平板用

via HKEPC Reader for Android
作者: 果汁機    時間: 2018-5-28 20:48

裝唔裝到模擬器(例如: 夜神nox)想玩手機遊戲?
作者: MobiusONE    時間: 2018-5-28 20:58

裝唔裝到模擬器(例如: 夜神nox)想玩手機遊戲?
果汁機 發表於 2018-5-28 20:48



粒CPU...
我諗就算裝倒模擬器你都唔會想玩
直接裝PhoenixOS或者RemixOS可能會好D
作者: rion    時間: 2018-5-28 21:06

裝唔裝到模擬器(例如: 夜神nox)想玩手機遊戲?
果汁機 發表於 28/5/2018 20:48



    咁你不如搵個ANDROID 版, 不過 X86 好多野唔SUPPORT
作者: 果汁機    時間: 2018-5-28 21:30

原因基本用window功能 玩下PS4遙控遊玩(pc版),又想間中玩下手機遊戲...因為我果部sony 平板已經打柴 唔想再買佢產品了.....好鬼快壞
作者: ngkf    時間: 2018-6-2 09:44

呢部機, 去開會小量工作, 覆下e-mail 是一流的, 部機又輕screen 又夠光, 電力正常使用用到7~8個鐘。 支筆其實唔錯壓力電磁筆, keyboard 就真係好唔慣。 最近去旅行都有帶去。 上到飛機睇片又唔會覺得部機太大。

Atom 機, 唔會喺講效能了。 我都有SP4,iPad Pro 10.5.
作者: ngkf    時間: 2018-6-2 09:47

我部喺伊bay refurnish 水貨,  玩咗差不多成一年了。
作者: cpk    時間: 2018-7-18 00:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cblk18f    時間: 2018-7-27 07:56

想問下裝唔裝到office pro, 想行到Access做士啤機
作者: rion    時間: 2018-7-27 12:10

想問下裝唔裝到office pro, 想行到Access做士啤機
cblk18f 發表於 27/7/2018 07:56



    位就夠裝OFFICE, 但睇你要佢計咩數, 唔好念會快





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2