作者: rion 時間: 2018-2-11 21:44 標題: 水尾入: YOGA BOOK WITH WINDOWS
睇左好耐WIN PAD, 但係已經冇人用, 所以都唔會有新出, 就同NETBOOK 一樣, 於是又走左去MK
2016 年出的話題機, 好多人話有伏, 特別係ANDROID 版, 2018 年都應該唔會有後繼機, 作為試作品, 玩X完的YOGA BOOK
但總有D野先吸引到我留意, 首先跟機係WIN10 PRO, 係PRO 係PRO 係 PRO, 好重要所以3 次, E 家買機, 特別係CHEAP 機都係跟HOME 版, 佢因為係商用, 所以有PROD 跟, JOIN 到DOMAIN 又有BITLOCKER
另外 HALO KEYBOARD 同時又係繪圖板, 而且支筆唔洗用電, 超重要的唔洗用電, 現在好多筆都要用4A 電, 要知道10 蚊粒都算, 你仲要真係搵都未必有, 突然冇電果時就整個GG 了, 所以一支唔洗用電的筆係好重要
性能就預左冇... 上緊1709, FULL LOAD 左, 4GB RAM +64GB ROM, 都夠你平時OFFICE 用, 之前部DELL 32GB 真係唔UPDATE 就可以, 裝埋OFFICE 真係行唔到WINDOWS UPDATE, 早知果時比多D買64, 應該可以繼續用
機價, 上年年尾終於插到 $2999 (WIFI) , $3499 (LTE), 百記話一定要跟其他 LENOVO 機買, 去凶宅就話可以就咁買, 但WIFI 版比人開晒苞... 中古了, 你知電子消費品, 在鋪頭的中古99%係有問題先唔要的
結果只好要LTE 版, 用晒D 信用卡分, 1K 出門口, 跟粒32GB USB, 可以攞去做BOOT DISK 裝機
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2041366&k=31ada1a815b36511b27aeded0b88214a&t=1782376640&sid=28jMqjpWWs

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2041367&k=3e2eb033eb4eb74d0b24d00fca2dbc2e&t=1782376640&sid=28jMqjpWWs

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2041368&k=cf58bcd6f369c80a2b85dd2089f01e6c&t=1782376640&sid=28jMqjpWWs

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2041369&k=f2b4631ae402c756361d89e93081deba&t=1782376640&sid=28jMqjpWWs

作者: bluecoke 時間: 2018-2-11 22:03
我都買左部LTE玩, 暫時好滿意

作者: realhkguy 時間: 2018-2-12 13:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Misski8922 時間: 2018-2-12 16:18
我用緊surface 3 lte
請問呢部可以用幾多個鐘?
好似啲spec同我部surface 差唔多wo
via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: feverpc 時間: 2018-2-12 16:46
我都有一部WiFi Windows,新左兩個月,但Keyboard嗰邊,兩邊角位已爆,想提醒下師兄行Tent Mode要輕手D,部機D膠唔太硬膠
作者: rion 時間: 2018-2-12 18:00
官網都冇??
作者: realhkguy 時間: 2018-2-13 16:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KEVIN0525 時間: 2018-2-14 15:25
我都買左部....但好攪笑....官網update 唔到D SOFTWARE
同埋用USB差電好鬼慢
作者: rion 時間: 2018-2-14 16:49
火牛好快, 12V 2A, 佢唔係電話, USB 5V 0.5A 當然慢
LENOVO SOFTWARE 有咩?
作者: etet 時間: 2018-3-9 06:52
仲有得賣嗎
via HKEPC Reader for Android
作者: Misski8922 時間: 2018-3-9 11:36
用緊surface 3 都想買部
via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: tamty 時間: 2018-5-10 16:47
請問用落慢唔慢?
回覆 1# rion
作者: alanchankw 時間: 2018-5-10 21:39
online store冇LTE版????
作者: kevinlaw 時間: 2018-5-24 09:41
我都係上星期日入手了Lte版,3千頭真係爽爽
部機又輕
作者: kevinlaw 時間: 2018-5-24 09:43
部機速度都可以接受,吾算慢
作者: Fizzy 時間: 2018-5-24 10:34
C Hing 請問邊度入手呢?
作者: hellomobile 時間: 2018-5-24 11:51
隻KEYBOARD會唔會好難打..??
作者: kevinlaw 時間: 2018-5-24 11:53
ssp高登入手..
作者: kevinlaw 時間: 2018-5-24 11:54
回覆 17# hellomobile
可以接受...要熟習下
作者: hellomobile 時間: 2018-5-24 13:02
本帖最後由 hellomobile 於 2018-5-24 17:34 編輯
我上網睇其他人既REVIEW..隻keyboard好似唔係實體鍵...真係想試下咩手感..
作者: rion 時間: 2018-5-24 20:35
其係係冇手感, 同你打落塊玻璃度一樣, 普通回下文就OK ,打長篇就唔係咁好
作者: louis3412 時間: 2018-5-27 19:40
回復 21 #rion
果塊keyboard完全係伏
建議直接當可以畫野既平板用
via HKEPC Reader for Android
作者: 果汁機 時間: 2018-5-28 20:48
裝唔裝到模擬器(例如: 夜神nox)想玩手機遊戲?
作者: MobiusONE 時間: 2018-5-28 20:58
粒CPU...
我諗就算裝倒模擬器你都唔會想玩
直接裝PhoenixOS或者RemixOS可能會好D
作者: rion 時間: 2018-5-28 21:06
咁你不如搵個ANDROID 版, 不過 X86 好多野唔SUPPORT
作者: 果汁機 時間: 2018-5-28 21:30
原因基本用window功能 玩下PS4遙控遊玩(pc版),又想間中玩下手機遊戲...因為我果部sony 平板已經打柴 唔想再買佢產品了.....好鬼快壞
作者: ngkf 時間: 2018-6-2 09:44
呢部機, 去開會小量工作, 覆下e-mail 是一流的, 部機又輕screen 又夠光, 電力正常使用用到7~8個鐘。 支筆其實唔錯壓力電磁筆, keyboard 就真係好唔慣。 最近去旅行都有帶去。 上到飛機睇片又唔會覺得部機太大。
Atom 機, 唔會喺講效能了。 我都有SP4,iPad Pro 10.5.
作者: ngkf 時間: 2018-6-2 09:47
我部喺伊bay refurnish 水貨, 玩咗差不多成一年了。
作者: cpk 時間: 2018-7-18 00:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cblk18f 時間: 2018-7-27 07:56
想問下裝唔裝到office pro, 想行到Access做士啤機
作者: rion 時間: 2018-7-27 12:10
位就夠裝OFFICE, 但睇你要佢計咩數, 唔好念會快


