作者: joesiu27 時間: 2020-6-26 21:47 標題: ***策略好怪...
三月果陣,***出左部8.4”平板
雖然香港冇份(好似美國限定...)
但睇過spec,螢幕尺寸比T290/5大之餘
機身三圍都比T290細
而兩部機只不過差大約半年
點解唔索性直接出8.4”
而分開市場出唔同產品?
同樣情況亦出現在S5e/S6
須知,量產成本越低亦是增加收入的方法
眼見最新iPad mini完全用上一代模整出唻
加上Apple在美國基本係大大戶
產品個人化去搶市場亦唔符合效益...
作者: eric196511 時間: 2020-6-27 02:48
Tab A 8.4 係美國電訊商出嘅客制特別版其他國家無出
要買就一定係水貨版
作者: WHITERICE 時間: 2020-6-27 05:17
舊零件無人要, 賣唔出, 咪合成啲野用左佢. 由零價值變有價值.
作者: eric196511 時間: 2020-6-27 07:40
Tab A 8.4係特別版三星特意為電訊商重新設計唔係用舊零件唔好攪錯
劇網上資料係升級版TAb A 8.4係 Cpu 方面有提升
作者: marklau 時間: 2020-6-27 13:29
我想佢出部8吋高性能
作者: joesiu27 時間: 2020-6-27 14:58
本帖最後由 joesiu27 於 2020-6-27 15:00 編輯
如果退一步諗
機身更細而屏幕/屏佔變大
(iPhone12已經傳緊呢樣)
性能再高小小
(唔需要旗艦級平板質素)
例如學P200咁玩埋筆
細平板有冇機會東山再起
作者: youna 時間: 2020-6-28 02:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: slt 時間: 2020-6-28 09:54
小平板我認為係指(以16:10計)的7吋大
然後8-8.4吋係中,約10吋係大,近來的12吋係oversize
作者: eric196511 時間: 2020-6-28 12:39
公司行市場定位走勢唔係每個客都要求同希望出啲咩
理解市場有幾多人雖要咩種類平板先會出唔同配備嘅機種
唔係下下每個用家都要求貴價野
仲有另一種用家無咩要求平價版本平板就得
作者: Miipp 時間: 2020-6-29 10:33
無。
細 tab 幾年來 an 眾廠及水果已用市場銷售驗證左。
AN 細 tab 得返華仔支持;水果 mini 幾年先更新一次。
作者: joesiu27 時間: 2020-6-29 11:09
本帖最後由 joesiu27 於 2020-6-29 11:15 編輯
回覆 8# slt
回覆 9# eric196511
回覆 10# Miipp
認同, 但眼見***已經識得將手機生產線精簡
只留幾線作戰
但平板市場似乎又想用機海戰術...
部8.4吋客制版唔計, 但S5e/S6/S6 lite及P200/T290
根本係互打, 尤其P200/T290
開頭P200周街賣, T290唔多地方有行貨
T295更加要搵水貨(包括我果部)
結果而家P200冇哂, T295大行其道
所以應該要集中火力出三四款已經足夠
而市場已由其他競爭對手(其實只有蘋果...)劃定
7吋就算出16:10都同手機市場撞到七彩
唔好再作出無謂掙扎
細平板應以8-8.4吋為本, 低階或中低階
中平板(9.7-10.6吋)分中階及中高階
大平板(10.6吋-12.5吋)除左精銳盡出外
更要嘗試挑戰低階手提電腦
iPad pro已經嘗試緊
以呢輪為例
S6有埋DevX模式,做旗艦機
S6lite連同Tab A做中高階同中階
全部可以用筆, 但無須隨機附送
8吋平板已提過多次
將note系技術用在今次部客制機度
咁先有得同對手競爭
作者: astrial 時間: 2020-6-29 11:31
其實最想出返Tab S 8.4
依家個趨勢係旗艦一定要大mon(電話同tab都係)
個人更想要嘅係小鋼炮
作者: joesiu27 時間: 2020-6-29 12:24
本帖最後由 joesiu27 於 2020-6-29 16:51 編輯
回覆 12# astrial
所以小弟第一PO就話***出部Tab A 8.4"
其實提高少少質量去細平板(8-8.4吋)
係有得做
點解iPad mini今次除左加強硬件
都一樣大把人買
就知細平板市場係有得諗
只要有心試下做,其實細平板依然會有市場
好似小弟部 Tab A 8"係LTE版
基本上已經係公務專機
講電話(用藍牙)/睇文件一機過
作者: nstars 時間: 2020-6-29 13:07
回覆 13# joesiu27
https://mynexttablet.com/samsung-galaxy-tab-a-8-4-comparison/
原來8.4和8.0硬件相差不遠, 相對地8.0更便宜吧.
8.4 16:10比較平衡, 方便手持, 流動使用為主.
但規格不能太差之餘, 價格又不同太高, 有iPad Mini在上, 賣二千都少人買.
作者: joesiu27 時間: 2020-6-29 14:00
本帖最後由 joesiu27 於 2020-6-29 14:04 編輯
P205講緊2400,功能又唔夠Tab A 10.1好
所以P200/5敗走應該係呢個原因
最後只能靠更低階的T295以低價搶灘
T290更加1000有找
但質素同ipad mini比仲爭一大截
作者: ivelolo 時間: 2020-6-29 15:57
***可能係公司裡面山頭主義影響,所以出現機海現象,同受眾無關系
ipad流暢同耐用都比安tab高,同價位對手好難招架
作者: joesiu27 時間: 2020-6-29 16:33
本帖最後由 joesiu27 於 2020-6-29 18:00 編輯
回覆 16# ivelolo
機海戰術係咪公司(或內部的主流派)政策實在無法考證
但無可否認,ipad各系列都比同級平板好,甚至係最好
An平板現時只剩華仔同***有力一戰
華仔冇GMS睇怕難以再起
(隔離PO部魔方或者係其中一個類似例子)
***仲想一爭長短,難免要跟住個主流去玩
但需要以其獨有優勢去抗衡,甚至突圍
手機戰線note系有筆多年,但市場反應唔係好好
如果利用note系的技術去提高平板性能
再提高OneUI的效能,甚至改用原生An
或者仲可以鬥一下,否則細平板市場最後只得番iPad一個
所以小弟先不斷提出呢個觀點
(OT1: ***呢D國家財閥,要突破思維...
OT2: Apple Pencil其實係成功回應市場需要定只係錦上添花?
OT3: Kindle都有自己一個市場, An平板有冇辦法搵一個市場去做?)
作者: 南伯利亞人 時間: 2020-6-30 13:36
個人認爲 中高階平板電腦有以下幾種優勢
1. 較優秀的影音體驗
始終捧得起手睇片睇字, 同時平板通常會配備比電腦更好的熒幕同喇叭, 睇文字煲劇個陣都可以以更舒適的姿勢, 相較電腦黎講可以用更耐
2. 觸控輸入
一部分互動方式都依賴於手指/筆的輸入方式, 例如我個人黎講會接受手寫drop notes 多過打字輸入. 但打字有唔少限制好唔舒服, 用真notebook又嫌更改記錄/ 整理有困難
3. 移動性
其實呢樣係比laptop取代到, 只係對於無laptop得手機既人黎講係加分位. 用手機唔可能打曬成篇文, 但用tablet+keyboard (optional)就因爲鍵盤間隔大左, 打得舒服好多
作者: astrial 時間: 2020-7-1 09:44
iPad成功好大一個原因係MacOS同iPad OS條線越嚟越模糊
個人預計好快低階Mac用家會轉投iPad
但係Android每間廠係各有各做,貴價An tab始終食唔到平價laptop市場
簡單如MS Office多數人係會揀laptop多過tab
而Google自己都係想推Chrome OS多過android tab,尤其是教育用機
方向係啱嘅,亦可以話ipadOS都係做緊類似嘢
但Google無法控制成個生態情況下,好難會有啲咩突破
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: eric196511 時間: 2020-7-2 12:26
本帖最後由 eric196511 於 2020-7-2 12:28 編輯
其實我唔係鍾意三星呢個品牌但現今有幾多做平板嘅公司除咗Apple唔講之外
係Android 平板有咩公司做得比較全面同支援性大?
以前就話有Sony選擇!退出後得番三星比較好啲
另外好老講大陸平板雖然價錢平
但問心係有幾多用家買番去話屏幕差音效無三星正又擔心用唔到Google 又要搵方法裝
裝完又比Google 禁用好多App用唔到兼容又問題多多真係 貼錢買難受唔係享受
大陸平板有個通病一味誇大老吹功能同硬體個粒Cpu但係軟件方面就弱過三星
你買部平板番去用唔到只睇Cpu快就無敵不可一世
一部平板除咗Cpu快之外屏幕音效軟件比列比Cpu快幾多係重要好多
一部平板體驗上用得唔好就算比粒全世界最快Cpu都無用一樣用得谷氣
唔係個個用家都要求一定cpu快有啲用家比較注重屏幕或喇叭質素同軟件好唔好用
試想想如果你係用家買部平板番去成日擔心分分鍾用唔到想要嘅要求買來做咩
三星嘅成功係照顧唔同階層需要作出唔同價位唔同配置另用家放心去買到自己預期嘅平板
我見有10個用家有一半以上都比較鍾意三星多啲
如果唔介意比多少少錢買部好啲嘅平板會用得開心又放心又唔需要擔心軟硬件用唔到情況
我用幾代平板都會揀番三星原因係鍾意佢有質素保證同穩定軟件方面支援比大陸平板好啲
如果我有一天買大陸平首選得番小米另隻品牌算把啦老吹多過實際軟件又唔得
小米平板4我介紹過比朋友佢用得滿意
仲有樣野好多人都未必知三星同Google 高通有緊密合作伙伴關係
所以三星係android 平板手機市場會占上風
作者: joesiu27 時間: 2020-7-3 15:20
回覆 20# eric196511
照你咁講
An平板如無意外是***的天下
但***如何再進一步挑戰Apple
或要視乎google的發現方向?
作者: joesiu27 時間: 2020-7-3 16:09
回覆 19# astrial
其實***的DeX模式係咪參照MacOS/iPadOS玩法?
作者: nstars 時間: 2020-7-6 13:01
10吋單手還是有點重.
8吋機T290還是Fire HD8 Plus比較好? 只是間中上網同睇片.
作者: slt 時間: 2020-7-7 13:15
生產一式一樣的東西,然後留返一大塊產品線的空白,畀蘋果同華為任入。
如果唔係三星、Sony、其他,暗底無同蘋果或/及華為有秘密協議,我諗唔到第二個原因
作者: wct 時間: 2020-7-7 17:57
Postix / X Window 基本嘢,Unix/Linux 陳年舊嘢。
十年前Moto已經有差唔多嘅產品,
作者: funlog 時間: 2020-7-7 18:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: slt 時間: 2020-7-9 13:21
回復 26 #funlog
有舊生產線spare出來,就會有該啲零件出
作者: 3dgold 時間: 2020-7-9 16:54
***幾時先有8.4全屏旗艦平版出呀

作者: joesiu27 時間: 2020-7-9 17:12
本帖最後由 joesiu27 於 2020-7-9 17:14 編輯
呢度有三個重點:
8.4吋, 唔難, 隔離同樣係小弟的PO
就傳緊有部新8吋平板
話唔定係8.4吋
全屏, 技術上可行
實際上不太可行
最多四邊盡量窄
頂樓果部T307屏幕做到8.4
但其實機身比T290仲要細
應該係將四邊偷到最盡
旗艦, 未免太貪心啦
小弟隔離PO傳果部都只係用s9粒U
就算ipad air/mini都只係用緊A12
旗艦ipad pro先用A12Z...

