Board logo

標題: 有冇師兄平板會插sim? [打印本頁]

作者: man.pong    時間: 2020-9-25 00:29     標題: 有冇師兄平板會插sim?

本帖最後由 man.pong 於 2020-9-25 00:49 編輯

細佬我用緊Windows OS嘅平板,打機文書主要都係用嗰部機,最爽係出街都可以打到Football Manager;不過呢排發覺次次share Wifi畀佢,會搞到我部iPhone好熱……我見部平板有得插sim,想了解吓師兄們用Pad會唔會插sim?會唔會又搞到部機好熱?如果ok,我見聯通冇合約嘅40GB上網咭做緊88折,折左$150左右,大家覺得夠唔夠用?

8.png

https://www.cuniq.com/global/dat ... ng-365days-new.html

圖片附件: 8.png (2020-9-25 00:29, 114.7 KB) / 下載次數 48
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2220131&k=0c79df01f3cfd770cb02ad4164b0083c&t=1782196406&sid=2NzpTdbcVd


作者: joesiu27    時間: 2020-9-25 08:59

我部tab有插卡
就係唔想成日要部手機share wifi
唔算好熱
至於用唔用呢張卡
聯通係用數字台MVNO
你出沒地點數字台收唔收得好先?
再平,load空氣果陣咪盞你勞氣...
作者: b-29    時間: 2020-9-25 10:54

wifi 熱點會耗電  但不至於令手機很熱 可从勤清手机后台apps 吧。
作者: reliever    時間: 2020-9-25 16:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: new68u    時間: 2020-9-25 16:13

買張3萬能卡黃萬都係$130包郵, 已經有36GB+20GB社交data, 除返開都係$11一個月.  
作者: blkbd5    時間: 2020-9-25 16:18

買張3萬能卡黃萬都係$130包郵, 已經有36GB+20GB社交data, 除返開都係$11一個月.   ...
new68u 發表於 2020-9-25 16:13

純粹想呃一分,
我都係用衫,萬能卡,電話同平板各一張,一年換一次卡!
作者: dls2046    時間: 2020-9-25 20:10

我平板都有 sim 的,即然要上網就插張 sim, 要用時先左搞右搞…擔心完熱又擔心電…都無引啦…

我平板係插會所咭的…都諗緊會唔會轉年咭





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2