Board logo

標題: [求教] 買邊部平板電腦好? [打印本頁]

作者: kathynkw    時間: 2021-11-4 18:26     標題: [求教] 買邊部平板電腦好?

本帖最後由 kathynkw 於 2021-11-4 18:28 編輯

大家好!
我想買一部平板畀爸爸,要求如下:

✔️ 夠大聲
✔️ 個芒夠大
✔️ ROM 夠大
✔️ RAM 夠多
✔️ Google Play、YouTube 合法可用
✔️ 可插 SIM 卡
✔️ 歐美意日牌子
✔️ 價錢貴都 OK

❌ 唔需要影相靚
❌ 唔可以用 iOS

有咩好推介?
懇請大家指教,多謝 ❤️
作者: john2000    時間: 2021-11-4 18:42

Samsung s7
作者: b-29    時間: 2021-11-4 18:47

欧美意日? 三叔都無份 ,揾到真系好难事,?
作者: b-29    時間: 2021-11-4 18:47

Samsung s7
john2000 發表於 2021-11-4 18:42



    欧美意日!
作者: nnd    時間: 2021-11-4 19:18

三叔平板!
作者: nnd    時間: 2021-11-4 19:18

欧美意日!
b-29 發表於 2021-11-4 18:47

其實佢咁講只係表達唔要國產品牌姐
作者: wingwingwing    時間: 2021-11-4 19:34

Tab s7 plus
作者: kathynkw    時間: 2021-11-4 19:38

本帖最後由 kathynkw 於 2021-11-4 19:39 編輯
其實佢咁講只係表達唔要國產品牌姐
nnd 發表於 2021-11-4 19:18


多謝您道出我嘅心聲!!
我去留意下三叔 S7 同 S7 Plus 有咩分別先
作者: 翹    時間: 2021-11-4 21:46

一係等s8,現在s7plus無敵

太上老君
作者: eric196511    時間: 2021-11-5 05:00

本帖最後由 eric196511 於 2021-11-5 05:02 編輯

Androia 世界 三叔Tab S7 ,S7 plus真係無敵
兩者分喇S7 plus 用OLED ,S7 用LED
作者: gtiger    時間: 2021-11-5 11:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iPAQ    時間: 2021-11-5 11:05

S7 plus都唔係無敵, 用左成年, 感覺重左D, 帶出街唔多方便, 黎緊要買部ipadpro 11"互補下 ...
gtiger 發表於 2021-11-5 11:00


我都啱啱入咗部 mini 6 互補。
作者: eniao    時間: 2021-11-5 11:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gtiger    時間: 2021-11-5 11:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 翹    時間: 2021-11-5 11:46

S7 plus都唔係無敵, 用左成年, 感覺重左D, 帶出街唔多方便, 黎緊要買部ipadpro 11"互補下 ...
gtiger 發表於 2021-11-5 11:00

裝app太麻煩

太上老君
作者: jacktsui    時間: 2021-11-8 10:08

本帖最後由 jacktsui 於 2021-11-8 10:09 編輯
✔️ 歐美意日牌子
kathynkw 發表於 2021-11-4 18:26



謝絕韓台加澳 !
Nokia T20  好似今個月推出
10吋,  有LTE版
最高 4GB RAM , 64GB ROM
可插SD CARD
作者: abralam    時間: 2021-11-8 15:33

只諗到亞馬森林的pad
作者: abralam    時間: 2021-11-8 15:36

我覺樓主係係度反串
作者: cy2015    時間: 2021-11-8 15:40

如果唔怕貴就Galaxy Tab S7
作者: WHITERICE    時間: 2021-11-8 18:28

都幾有笑點, 引導性問題失敗例子.
打埋韓國又覺得太刻意.
作者: jacktsui    時間: 2021-11-9 18:40

回復 20 #WHITERICE

其實歐美日韓咪得,
唔知點解彈個意大利出黎

via HKEPC Reader for Android
作者: hylai    時間: 2021-11-10 04:45

回復 WHITERICE

其實歐美日韓咪得,
唔知點解彈個意大利出黎  

via HKEPC Reader for Android ...
jacktsui 發表於 2021-11-9 18:40



以為落馬纜揀女
作者: baby1234    時間: 2021-11-10 07:53

有啲年紀
作者: b-29    時間: 2021-11-10 11:05

來个  老餅用詞   要來路货  便可以吧!
作者: Sonyvaiolink    時間: 2021-11-10 13:42

如果唔怕貴就Galaxy Tab S7
cy2015 發表於 2021-11-8 15:40



    歐美意日牌子?!
作者: cy2015    時間: 2021-11-10 14:25

歐美意日牌子?!
Sonyvaiolink 發表於 2021-11-10 13:42



    樓主唔想要國產啫
作者: bobopig    時間: 2021-11-10 22:59

Androia 世界 三叔Tab S7 ,S7 plus真係無敵
兩者分喇S7 plus 用OLED ,S7 用LED
eric196511 發表於 2021-11-5 05:00

同尺寸

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2