Board logo

標題: 我最需要的2025年平板電腦規格,你認唔認同? [打印本頁]

作者: mafatij    時間: 2025-7-4 01:21     標題: 我最需要的2025年平板電腦規格,你認唔認同?

本帖最後由 mafatij 於 2025-7-4 01:23 編輯

2025 年 Android 平板要買,唔係淨係睇牌子,規格先係王道。最少 8 吋螢幕,高清唔模糊先夠爽,唔好再用啲細細粒又爛嘅屏幕嚇親自己。處理器要 8 核心起跳,跑多個 app 唔會lag到你喊,記憶體最少 4GB,想順滑就 6GB 以上啦,唔好再用啲慢到爆嘅機。

儲存空間最少 64GB,仲要支援記憶卡,唔係成日要刪相刪片刪到想死。手寫筆同分割畫面功能都係必須,做功課或者打機都用得著。Type-C 充電快又方便,唔好再用啲慢充老土接口。電池容量要 5,500mAh 起,出街一日都唔使驚冇電。藍牙 5.0 以上,連接耳機先穩陣。

但講真,價錢由幾千到一萬幾港元都有,唔係人人肯花。

(本訊)在香港科技創新持續蓬勃發展的背景下,本地科技資訊平台HelloHiTech(https://hellohitech.com/)推出全新「科技資訊膠囊」服務,旨在讓用戶能多出時間做自己喜歡的事。HelloHiTech成為輕快便捷地追蹤環球科技資訊的絕佳方式之一,為香港科技界注入一股清新且高效的資訊力量。

這款「科技資訊膠囊」以簡潔精煉的內容呈現全球最新科技趨勢,涵蓋人工智能、初創企業、網絡安全及創新科技等多個領域,特別聚焦香港及世界的科技發展動態,為用戶提供最貼地且具前瞻性的資訊。透過智能化篩選和內容整合,HelloHiTech幫助用戶在繁忙的生活中輕鬆掌握重要科技消息,節省大量閱讀時間。

HelloHiTech團隊表示:「我們希望透過科技資訊膠囊,讓大家能夠快速獲取環球科技動態,減少資訊過載的困擾,從而多出時間做自己真正喜歡的事。」這一理念正好契合香港快節奏的生活節奏,為科技愛好者和專業人士打造了一個高效且貼心的資訊平台。

近期香港用戶數量大幅上升,HelloHiTech的科技資訊膠囊迅速爆紅,吸引超過21,000名活躍用戶,深受本地企業老闆及學生歡迎。平台已與多家知名機構建立合作關係,成為多個大型科技盛事的媒體合作夥伴,積極推動本地科技教育與創新發展。

隨著市場反響熱烈,HelloHiTech計劃進軍國際市場,憑藉其智能化內容整理和高效資訊服務,有望成為香港下一間獨角獸企業,進一步提升本地科技媒體的國際影響力。

在資訊爆炸的時代,HelloHiTech以其輕快便捷的科技資訊膠囊,為香港科技界提供了一條高效掌握全球科技脈搏的新途徑,成為本地科技媒體領域不可忽視的重要力量。

作者: tongziv    時間: 2025-7-4 09:19

你既要求好低
作者: mafatij    時間: 2025-7-4 09:36

你既要求好低
tongziv 發表於 2025-7-4 09:19


可惜都唔多抵玩平板做到, 一係就天價
作者: aib    時間: 2025-7-4 09:52

我諗你要落街行下凶宅So0或胃信.
行完再更新下來緊2026個規格😅



via HKEPC
作者: tongziv    時間: 2025-7-4 10:16

我諗你要落街行下凶宅So0或胃信.
行完再更新下來緊2026個規格😅

  

via HKEPC ...
aib 發表於 2025-7-4 09:52



    佢果D根本只係大陸乜幫主果D垃圾SPEC....
作者: mafatij    時間: 2025-7-4 10:29

我諗你要落街行下凶宅So0或胃信.
行完再更新下來緊2026個規格😅

  

via HKEPC ...
aib 發表於 2025-7-4 09:52


你指嗰埋天價機??
作者: tunster    時間: 2025-7-4 10:33

其實好多機加返有 SIM 已經好 ok,係唔明啲中高機都只有 wifi
作者: raylee    時間: 2025-7-4 10:34

2025 年 Android 平板要買,唔係淨係睇牌子,規格先係王道。最少 8 吋螢幕,高清唔模糊先夠爽,唔好再用啲 ...
mafatij 發表於 2025-7-4 01:21


sometimes buy a 14" notebook more practical
作者: tunster    時間: 2025-7-4 11:10

sometimes buy a 14" notebook more practical
raylee 發表於 2025-7-4 10:34


個人選擇, 要我帶部成 kg 嘅 notebook 我真係無咩心機帶, android tab 夠輕夠長氣又快, 好過 notebook, 如果唔係 content creation 我都無咩用電腦
作者: raylee    時間: 2025-7-4 11:22

個人選擇, 要我帶部成 kg 嘅 notebook 我真係無咩心機帶, android tab 夠輕夠長氣又快, 好過 notebook,  ...
tunster 發表於 2025-7-4 11:10


x2
so I bring only smartphone outdoor
作者: VictorChan    時間: 2025-7-4 12:54

你要求的規格正正是內地1000元之下的入門規格
作者: kofz    時間: 2025-7-4 13:20

本帖最後由 kofz 於 2025-7-4 13:23 編輯
2025 年 Android 平板要買,唔係淨係睇牌子,規格先係王道。最少 8 吋螢幕,高清唔模糊先夠爽,唔好再用啲 ...
mafatij 發表於 2025-7-4 01:21

唔打機咪繼續用火龍8XX舊u

小新哥類千元款

一般夠用

又唔會太慢

反而想出款7s/8s系+5g  sim+細mon (賣2k~3k)

咁就可以係尺寸/價錢/效能/流動性取得平均

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: mafatij    時間: 2025-7-4 14:07

佢果D根本只係大陸乜幫主果D垃圾SPEC....
tongziv 發表於 2025-7-4 10:16


幫主機4K順唔順?
作者: OLD-XEON    時間: 2025-7-4 15:20

牌子一定要睇, 就算山寨機都要睇有冇BUGS FIX. Andriod唔同PC, OS客制化太多而唔係一般人自己改到.
好似我買掌玩, 雖然係山寨起碼更新左.
1,加咗人面識別開機
2,fix左加入藍牙裝置後不能刪除問題
3,fix左不能自己安裝ca憑證如adguard
作者: 林洋2    時間: 2025-7-4 19:03

平板最緊要MON大,有咁大得咁大,越大越好,比例要16:10,睇片先正常
作者: latali    時間: 2025-7-4 19:21

平板最緊要MON大,有咁大得咁大,越大越好,比例要16:10,睇片先正常
林洋2 發表於 2025-7-4 11:03


太大其實唔方便,比如係床上睇,太大既話唔知放邊度,太遠太近都唔太好,眼訓又要搵地方放唔可以隨便放一邊。
主要係要適合自己日常習慣,選個合理既大細,7、8寸係太細既不如用直接電話,8.8就係現時黃金比例。
作者: latali    時間: 2025-7-4 19:27

幫主機4K順唔順?
mafatij 發表於 2025-7-4 06:07


睇YOUTUBE見過,一般,唔可以話差,不過同貴野就有差距。平時只係睇下片無咩問題,其他就無咩好,因為CPU都係CHEAP CHEAP地,開個網頁等同低階機好少少,唔係唔用得,未用過貴機可能無咩感覺,玩GAME就真唔好買呢D。
作者: mafatij    時間: 2025-7-4 23:14

睇YOUTUBE見過,一般,唔可以話差,不過同貴野就有差距。平時只係睇下片無咩問題,其他就無咩好,因為CPU ...
latali 發表於 2025-7-4 19:27


LINK??? 想睇
作者: latali    時間: 2025-7-5 13:14

本帖最後由 latali 於 2025-7-5 05:21 編輯
LINK??? 想睇
mafatij 發表於 2025-7-4 15:14


[youtube]ZvD3wcYQ508[/youtube]

[youtube]_DUNquDsZbQ[/youtube]

如果你未用過D好野,成日用D低階手機,其實差唔多,但當你至少用過中階機,就會明顯感覺有差別,如果你係用高階機D人,可以話佢慢。

另外好似有一款係用 T606 同T616,都係低階CPU黎,只要用既係低階CPU,你都唔好期望佢識飛。
作者: fung_peace    時間: 2025-7-5 17:32

老實講,自己部ipad mini6除左打機同雜誌之外都好少用,
Android平板又同手機重覆,除左多枝筆,無太大好處,

所以將來平板可能需要有桌面模式,最好可以插type-c>hdmi出大螢幕
功能上拉近手提電腦的距離(不過中文速成輸入真係唔夠windows方便,
chromeos除左中文輸入差整體又太四不像,結果自己都係帶連火牛1kg的電腦出去)
作者: mafatij    時間: 2025-7-7 09:33

回覆 20# fung_peace

咁多TAB但唔多用?
作者: funfunhk    時間: 2025-7-7 10:57

昨日經過小米睇下平板,咁多部只有最貴嗰部叫流暢少少,其餘都疾。
明明cpu都唔算差,放喺平板度就慢晒。
作者: fung_peace    時間: 2025-7-7 11:17

本帖最後由 fung_peace 於 2025-7-7 03:20 編輯
回覆  fung_peace

咁多TAB但唔多用?
mafatij 發表於 2025-7-7 01:33


一般行街返工,手機(6.43吋)取代左平板
工作一定係用Windows機
返到屋企除左睇雜誌漫畫同打機(PC及ipad mini),睇片又可以開電視盒子
半年前買埋平價投影機(720P夠用,1080P更好,雖然偏慢,但只要人仔400左右),床上用的機會更少
除左去洗手間,平板出場機會少
作者: mafatij    時間: 2025-7-7 14:29

回覆 23# fung_peace

個投影幾正BOR, LINK?
作者: godchoi    時間: 2025-7-7 15:27

老實講,自己部ipad mini6除左打機同雜誌之外都好少用,
Android平板又同手機重覆,除左多枝筆,無太大好處,

...
fung_peace 發表於 2025-7-5 17:32

唔洗將來 我部小新Pad pro 2021已經有PC mode同埋可以HDMI直出Mon或者TV無delay

via HKEPC Reader for Android
作者: fung_peace    時間: 2025-7-7 17:31

本帖最後由 fung_peace 於 2025-7-7 09:34 編輯
回覆  fung_peace

個投影幾正BOR, LINK?
mafatij 發表於 2025-7-7 06:29


最緊要包埋Android 11,不過預左反應慢(1GB RAM...)
Magcubic HY300 Pro (720P)
Magcubic HY320 (1080P)
作者: hkhappy945    時間: 2025-7-7 23:52

邊部tablet pc mode 出到 4k 60hz ? 定係依家部部都得
作者: mafatij    時間: 2025-7-8 09:55

回覆 27# hkhappy945

usb-c 出
作者: hkhappy945    時間: 2025-7-8 09:58

回覆  hkhappy945

usb-c 出
mafatij 發表於 2025-7-8 09:55
usb-c 出就實出到4k 60hz ?
作者: sands    時間: 2025-7-8 15:45

usb-c 出就實出到4k 60hz ?
hkhappy945 發表於 2025-7-8 09:58



    USB 3.1 同hdmi 2.0 線,同個hub 都要支援4k@60,唔係都係4k 30
作者: mafatij    時間: 2025-7-9 15:02

USB 3.1 同hdmi 2.0 線,同個hub 都要支援4k@60,唔係都係4k 30
sands 發表於 2025-7-8 15:45


現在很多也是
作者: tongziv    時間: 2025-7-9 15:37

又唔係真係咁多
Snapdragon 8以上, MTK 8200以上, RK3588以上先有HDMI直出or Type C出4K
其他CPU 唔support
作者: aib    時間: 2025-7-9 19:18

以個Post一模一樣係香X討出現估唔到咁認真討論左四頁呢度啲師兄好有愛❤️😅...隔離台兩下已經完!

via HKEPC
作者: AhRay    時間: 2025-7-10 08:40

這裡的師兄專業認真包容d。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: tongziv    時間: 2025-7-10 08:42

以個Post一模一樣係香X討出現估唔到咁認真討論左四頁呢度啲師兄好有愛❤️😅...隔離台兩下已經完!

via HK ...
aib 發表於 2025-7-9 19:18



    香X討 or 乜登物登一直都冇account 冇去睇
作者: mafatij    時間: 2025-7-10 10:17

回覆 32# tongziv

X幫主嗰啲得唔得?
作者: tongziv    時間: 2025-7-10 10:21

回覆  tongziv

X幫主嗰啲得唔得?
mafatij 發表於 2025-7-10 10:17



個人認為唔得
粒CPU太屎,基本上乜都玩唔到
但依類山寨機主要係買翻版睇戲,睇波,唱K APPS
作者: ebtg    時間: 2025-7-10 13:48

啱啱拼多多 755人仔入左部小新平板11吋2025, 8+128,  天機 6300, 2K mon, 操作覺得經已好順, 瘋宅門市仲賣緊果批過千既11吋平板, 對比之下真係得啖笑, 規格 outdated 左幾年.
作者: mafatij    時間: 2025-7-14 09:36

回覆 38# ebtg

包唔包郵?
作者: lam_ja77    時間: 2025-7-14 10:12

最緊要個MON夠靚.  最少起碼Y700咁. PPI夠高....

否則..你用完電話. 再睇返平板......個落差感會好大....
作者: ebtg    時間: 2025-7-14 11:37

回覆  ebtg

包唔包郵?
mafatij 發表於 2025-7-14 09:36


拼多多都包郵的。
作者: fung_peace    時間: 2025-7-14 16:30

上星期去完夜冷舖買左部Lenovo M8(8吋,LTE,Android13,3+32GB)之後
發現平板可以Sim卡上網+打電話都OK
(本來打電話的機會好少,街上用平板打電話就怪怪地...)
作者: tongziv    時間: 2025-7-14 16:37

上星期去完夜冷舖買左部Lenovo M8(8吋,LTE,Android13,3+32GB)之後
發現平板可以Sim卡上網+打電話都OK
(本來 ...
fung_peace 發表於 2025-7-14 16:30



    幾錢?全新都係200幾,淘仔
夜冷好平?
作者: ang    時間: 2025-7-14 16:46

本帖最後由 ang 於 2025-7-14 16:48 編輯
啱啱拼多多 755人仔入左部小新平板11吋2025, 8+128,  天機 6300, 2K mon, 操作覺得經已好順, 瘋宅門市仲賣 ...
ebtg 發表於 2025-7-10 13:48

我月頭都併咗部
羊755.1
仲平過618時

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: fung_peace    時間: 2025-7-14 21:07

幾錢?全新都係200幾,淘仔
夜冷好平?
tongziv 發表於 2025-7-14 08:37


我買左HK$500
全新有200幾咁平?
(不過搵唔到LINK...)

呢部(TB301XU)勝在Android 13(2024版, Android安全更新2025年05月), 仲有8個月保養
電池正正常常,係搵唔到套(淘左落來係舊版M8...)
作者: tongziv    時間: 2025-7-15 09:22

我買左HK$500
全新有200幾咁平?
(不過搵唔到LINK...)

呢部(TB301XU)勝在Android 13(2024版, Androi ...
fung_peace 發表於 2025-7-14 21:07

你確定是 TB301XU?
TB301XU 是第四代,起跳係4GB + 64GB
3GB+32應該係前一代吧
作者: fung_peace    時間: 2025-7-15 11:10

你確定是 TB301XU?
TB301XU 是第四代,起跳係4GB + 64GB
3GB+32應該係前一代吧
tongziv 發表於 2025-7-15 01:22


Screenshot_20250715-105553.png
Screenshot_20250715-105830.png
Screenshot_20250715-105840.png
睇返機入面的資料,同官網保養應該係Lenovo Tab M8 (4th Gen) 2024 (TB301XU,TB301FU) - Type ZAD1 - Model ZAD10104GB
得3+32GB?可能係外國型號(港行就4+64GB,LTE版賣$1,270)

例子:
https://www.anhoch.com/products/tablet-pc-lenovo-tab-m8-2024-4th-gen-tb301xu-4g-3gb32gb-arctic-grey-w-case-2252

圖片附件: Screenshot_20250715-105553.png (2025-7-15 11:09, 64.42 KB) / 下載次數 18
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2487676&k=d1c5e7ae4a57eb4e73538a7c7c6ebb77&t=1782624706&sid=f6KOu7tCyA



圖片附件: Screenshot_20250715-105830.png (2025-7-15 11:09, 69.03 KB) / 下載次數 18
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2487677&k=217ec162b777c1d1cfb8d025950192de&t=1782624706&sid=f6KOu7tCyA



圖片附件: Screenshot_20250715-105840.png (2025-7-15 11:09, 141.43 KB) / 下載次數 19
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2487678&k=e9025c297c3319d845cf8fcdac844a05&t=1782624706&sid=f6KOu7tCyA


作者: tongziv    時間: 2025-7-15 11:34

睇返機入面的資料,同官網保養應該係Lenovo Tab M8 (4th Gen) 2024 (TB301XU,TB301FU) - Type ZAD1 - M ...
fung_peace 發表於 2025-7-15 11:10



淘仔
3+32 大約260 -300人仔
4+64 大約470-520 人仔
全新
作者: tongziv    時間: 2025-7-15 12:00

我從新搵過晒,好多淘仔都冇講第幾代,
3+32/ 4+64 應該第二至三代
真係搵唔到第四代機...
咁你應該冇買貴
作者: fung_peace    時間: 2025-7-15 12:07

淘仔
3+32 大約260 -300人仔
4+64 大約470-520 人仔
全新
tongziv 發表於 2025-7-15 03:34


原來如此,
雖然都係叫Tab M8,不過係舊款(TB-8505N),只有Android 9 Pie
較新的TB-8506X就去到Android11
作者: tongziv    時間: 2025-7-15 12:21

原來如此,
雖然都係叫Tab M8,不過係舊款(TB-8505N),只有Android 9 Pie
較新的TB-8506X就去到Android11 ...
fung_peace 發表於 2025-7-15 12:07



但去閑魚二手就精彩好多,真係2XX有第4代,但是2手囉
作者: fung_peace    時間: 2025-7-17 16:39

本帖最後由 fung_peace 於 2025-7-17 09:01 編輯
但去閑魚二手就精彩好多,真係2XX有第4代,但是2手囉
tongziv 發表於 2025-7-15 04:21


響夜冷買都係2手,仲有保養算係Bonus
而內地網站買二手都係有少少抗拒,因為舊款
而且本來係想買部廁所用機
所以只要平同上到淘寶呢D就OK
不過可以插sim卡的8吋平板比想像中方便(ipad mini 要加$1,200...........)

變左帶出街睇漫畫+片+網頁用...
作者: JKC710    時間: 2025-7-24 20:18

我月頭都併咗部
羊755.1
仲平過618時

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
ang 發表於 2025-7-14 16:46


請問點樣裝返GOOGLE STORE?
作者: ang    時間: 2025-7-24 20:37

請問點樣裝返GOOGLE STORE?
JKC710 發表於 2025-7-24 20:18

設定,應用程式,最底google basic services,開咗佢

應用程式中心個app,打google play商店,下載,攪掂

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: JKC710    時間: 2025-7-25 00:26

設定,應用程式,最底google basic services,開咗佢

應用程式中心個app,打google play商店,下載,攪 ...
ang 發表於 2025-7-24 20:37



明白,見到好價我都入返部先





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2