Board logo

標題: Tevez扮長城.... [打印本頁]

作者: 水藍    時間: 2008-10-25 20:52     標題: Tevez扮長城....

封候活個波
布朗差D紅
作者: 雷俊    時間: 2008-10-25 20:57

做咩曼聯失分又唔見d人出黎話造馬?
呢隊愛華頓黎ga喎
唔係好多人話佢地幫最聯ga咩?
人地贏果時就話造馬,失分又唔見話造馬

[ 本帖最後由 雷俊 於 2008-10-25 20:59 編輯 ]
作者: vincentman    時間: 2008-10-25 21:03

原帖由 雷俊 於 2008-10-25 20:57 發表
做咩曼聯失分又唔見d人出黎話造馬?
呢隊愛華頓黎ga喎
唔係好多人話佢地幫最聯ga咩?
人地贏果時就話造馬,失分又唔見話造馬


愛華頓係曼聯二隊lee個point暫時應該唔會有人講
作者: 水藍    時間: 2008-10-25 21:03

原帖由 雷俊 於 2008-10-25 20:57 發表
做咩曼聯失分又唔見d人出黎話造馬?
呢隊愛華頓黎ga喎
唔係好多人話佢地幫最聯ga咩?
人地贏果時就話造馬,失分又唔見話造馬

輸左錢?
作者: 雷俊    時間: 2008-10-25 21:08

原帖由 水藍 於 2008-10-25 21:03 發表

輸左錢?

咁又冇喎~
實預左有人會咁講,真係好膚淺
好少買最聯
本身唔睇好
又熱又唔係實贏
你估下下輸左錢先出黎講野咩
況且我唔會因為輸錢宜覺得邊隊有問題
係唔抵得某d人
人地贏果時就響度講
失分又唔見哂

[ 本帖最後由 雷俊 於 2008-10-25 21:17 編輯 ]
作者: 水藍    時間: 2008-10-25 21:19

原帖由 雷俊 於 2008-10-25 21:08 發表

咁又冇喎~
實預左有人會咁講,真係好膚淺
好少買最聯
本身唔睇好
又熱又唔係實贏
你估下下輸左錢先出黎講野咩
況且我唔會因為輸錢宜覺得邊隊有問題
係唔抵得某d人
人地贏果時就響度講
失分又唔見哂

下半場隊man.u唔同哂樣
唔輸已經偷笑

仲有肥仔真係好愛man.u
作者: 雷俊    時間: 2008-10-25 21:29

man u 今季凍過水
作者: 水藍    時間: 2008-10-25 21:34

原帖由 雷俊 於 2008-10-25 21:29 發表
man u 今季凍過水

先季初啫
我百分百信任C7
作者: 雷俊    時間: 2008-10-25 22:13

原帖由 水藍 於 2008-10-25 21:34 發表

先季初啫
我百分百信任C7

冠軍要同阿仙奴、車仔鬥穩定
鬥失分少
作者: qcmadness    時間: 2008-10-25 22:14

原帖由 雷俊 於 2008-10-25 22:13 發表

冠軍要同阿仙奴、車仔鬥穩定
鬥失分少

呢幾年都係鬥穩定

阿仙奴應該唔夠車仔 / 曼聯來
作者: PentiumD805    時間: 2008-10-25 22:18

原帖由 雷俊 於 2008-10-25 21:29 發表
man u 今季凍過水

上屆都開季n場不勝啦
尾二添啦,最後咪追番
作者: 雷俊    時間: 2008-10-25 22:29

要撞正對手失分
唔係次次咁好彩麻
作者: 只野仁    時間: 2008-10-25 22:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 只野仁    時間: 2008-10-25 22:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小麒麟    時間: 2008-10-25 22:45

買佐拖肥10蚊雞
作者: 雷俊    時間: 2008-10-25 23:40

嗚嗚.....扑中候城3賠幾...斷左史浩克....嗚嗚
作者: vorr    時間: 2008-10-26 11:22

原帖由 雷俊 於 2008-10-25 20:57 發表
做咩曼聯失分又唔見d人出黎話造馬?
呢隊愛華頓黎ga喎
唔係好多人話佢地幫最聯ga咩?
人地贏果時就話造馬,失分又唔見話造馬

算啦,呢d人得啖笑

泰維斯呢條友好有性格,費蛇一月留唔留到人都成問題
如果我諗,要佢好過朗尼
作者: Booker-T    時間: 2008-10-26 13:11

原帖由 只野仁 於 2008-10-25 22:30 發表

手球都冇黃...
布朗又唔紅.........

Manu have the 12th man
作者: wl    時間: 2008-10-26 13:53

原帖由 雷俊 於 2008-10-25 22:13 發表

冠軍要同阿仙奴、車仔鬥穩定
鬥失分少


阿仙奴今季都唔好得幾多, 已經一和兩負, 有d 仲要勝得好彩....
仲未同其他big4 大戰......今季都應該無第一既啦....
作者: rickyso    時間: 2008-10-26 15:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: terryho666    時間: 2008-10-26 23:29

原帖由 雷俊 於 2008-10-25 22:13 發表

冠軍要同阿仙奴、車仔鬥穩定
鬥失分少

你當利記死架
雖然海鮮d,今年未發作wo
作者: 集體回憶    時間: 2008-10-27 11:11

今季利物浦真是好運到沒話說
但從另一個方向想, 可以說是態度積極了
就算落後亦不容易放棄, 所以可以一次又一次從後追上
人腳方面, 利亞拿的作用很突出(未被對手防守球員看穿), 反而羅比堅尼真是要加倍努力
但是問題來了, 利物浦的積極態度可以維持幾長呢?
作者: 小麒麟    時間: 2008-10-27 11:37

羅比堅尼係利物浦既大問題.....
上半場阿朗素岩岩入完波...就開心到"線"腳 ....
可能係地滑佐少少....但就差D失波...睇慢鏡笑佐出黎
利亞拿有一次突破硬射...如果佢射得冷靜D....可能係入球....
老賓其實都幾重用佢...見佢用度辛拿唔夾...即刻換個奧拿利奧黎就佢

[ 本帖最後由 小麒麟 於 2008-10-27 11:40 編輯 ]
作者: 集體回憶    時間: 2008-10-27 12:17

利亞拿方面, 我估大約對手要約半季時間才可以洞悉他的打法
所以暫時他的個人突破是很管用的, 至少連保辛華的助攻威力都減到很低很低
最奇妙的是沒法清脆扣過守衛, 但拖拖拉拉又過了加速
作者: 只野仁    時間: 2008-10-27 16:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 只野仁    時間: 2008-10-27 16:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vorr    時間: 2008-10-27 17:45

原來泰維斯有老婆都去叫雞
唔知關唔關事





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2