Board logo

標題: 法比仔出到聲.... 睇來都係走硬啦.... [打印本頁]

作者: wl    時間: 2009-6-26 13:52     標題: 法比仔出到聲.... 睇來都係走硬啦....

雖然之後再經阿仙奴會方講野補鑊, 但通常出到聲....
就走左差不多七成.....
作者: titus    時間: 2009-6-26 13:55

佢返BARCELONA?
作者: XABI    時間: 2009-6-26 13:59

佢去得邊先,巴塞只要沙維一日未退下,都無位比佢踢
皇馬有卡卡啦,更加唔需要比卡卡更霸道既法比
作者: 病態賭徒    時間: 2009-6-26 14:27

我ML都有KaKa同法比一隊
but 法比只是KaKa後補
作者: 法比嘉輝    時間: 2009-6-26 18:05

迫你買人姐....
作者: kenki    時間: 2009-6-26 19:10

原帖由 XABI 於 2009-6-26 13:59 發表
佢去得邊先,巴塞只要沙維一日未退下,都無位比佢踢
皇馬有卡卡啦,更加唔需要比卡卡更霸道既法比

沙維, 法比 & 恩尼思達輪流踢
Also, can join with Henry, more team work
作者: bigandy04    時間: 2009-6-26 20:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: brent_th    時間: 2009-6-26 20:34

原帖由 法比嘉輝 於 2009-6-26 18:05 發表
迫你買人姐....


Agreed. Now he says he's committed to the team
作者: hkepckk    時間: 2009-6-28 10:31

過巴塞就真係冇謂喇~
留係阿記咪好羅, 話晒雲格都係恩師嗎
作者: 只野仁    時間: 2009-7-2 13:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackchan527    時間: 2009-7-2 15:07

巴賽有沙維, 唔使法比仔啦...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2