作者: wl 時間: 2009-6-26 13:52 標題: 法比仔出到聲.... 睇來都係走硬啦....
雖然之後再經阿仙奴會方講野補鑊, 但通常出到聲....
就走左差不多七成.....
作者: titus 時間: 2009-6-26 13:55
佢返BARCELONA?
作者: XABI 時間: 2009-6-26 13:59
佢去得邊先,巴塞只要沙維一日未退下,都無位比佢踢
皇馬有卡卡啦,更加唔需要比卡卡更霸道既法比
作者: 病態賭徒 時間: 2009-6-26 14:27
我ML都有KaKa同法比一隊
but 法比只是KaKa後補
作者: 法比嘉輝 時間: 2009-6-26 18:05
迫你買人姐....
作者: kenki 時間: 2009-6-26 19:10
沙維, 法比 & 恩尼思達輪流踢
Also, can join with Henry, more team work
作者: bigandy04 時間: 2009-6-26 20:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: brent_th 時間: 2009-6-26 20:34
Agreed. Now he says he's committed to the team
作者: hkepckk 時間: 2009-6-28 10:31
過巴塞就真係冇謂喇~
留係阿記咪好羅, 話晒雲格都係恩師嗎
作者: 只野仁 時間: 2009-7-2 13:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackchan527 時間: 2009-7-2 15:07
巴賽有沙維, 唔使法比仔啦...

