作者: JLV1818 時間: 2015-1-14 10:56 標題: 2015 第一個香港之光 傅家俊 147 (有片`)
https://www.youtube.com/watch?v=A0RGX74HutA
只邀請世界排名前16位球手參賽的2015倫敦桌球大師賽, 傅家俊打出 147 度滿分的佳績, 亦是賽事歷來第三位能夠出 147 度清枱的球手
作者: saya33 時間: 2015-1-14 15:55
掌聲鼓勵鼓勵!
作者: kccl 時間: 2015-1-14 18:58
精采
作者: iamgozilla 時間: 2015-1-14 19:23
開心
作者: 木火日 時間: 2015-1-14 20:50
堅勁 !!!!
作者: sniperX 時間: 2015-1-15 09:25
前段有d好彩,後段極為精彩。個同白波好近嘅紅波入遠枱尾袋真係勁!
作者: tongziv 時間: 2015-1-16 08:42
輸左LU
作者: dieago 時間: 2015-1-16 20:43
本帖最後由 dieago 於 2015-1-16 21:23 編輯
初出道d波都幾爽... 現在出一Q念好耐, 呢盤147的白波走位要多次修正,好險!
琴晩對火箭輸3:1個盤打多pair就穩陣... 賽果好明顯...
加多句,輝哥仔又輸

今晩9. 3. 好似637
作者: JLV1818 時間: 2015-1-17 18:16
世界排名10大,其實已經好利害
via HKEPC Reader for Android
作者: dieago 時間: 2015-1-17 19:18
回覆 9# JLV1818
巨未打出名個陣見過巨向尖東打,幾0K,可惜香港打卓球... 無$途, 單靠奬金收入,對比毎次機票住宿,入吾頭幾round,仲衰過打工! 傅家俊
今晩火箭對啫喱糖... 好戲碼
作者: iamgozilla 時間: 2015-1-17 19:36
人出咗名利就自然跟住黎, 超好奇想知傅生私鬥一場收幾多.
作者: james0719 時間: 2015-1-20 09:36
KEEP 住場場147 就屈機了
作者: 竣竣爸 時間: 2015-1-20 13:46
肥佬輸左都好有風度,但系真系睇住佢場邊咬手指,系倒後悔第一扞
作者: dieago 時間: 2015-1-20 16:37
今界令我諗起希堅c,妳董滴

作者: philips2001 時間: 2015-1-20 22:26
支援下香港...
作者: mcwdicky 時間: 2015-2-14 17:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mcwdicky 時間: 2015-2-14 17:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madebyp90 時間: 2015-2-15 02:39
如果佢唔轉師父,冇可能早幾年格食格,黑死O so
作者: dieago 時間: 2015-2-15 15:18
回覆 18# madebyp90
轉左之后... 救/set snooker/开pad/策略系好左

作者: madebyp90 時間: 2015-2-15 15:34
打比賽係晤同平時
打比賽係求穏定,安全
作者: wlmak 時間: 2015-2-20 22:26
初出道全戰鬥格,Q 搏到盡,對面都唔知佢想點打
到依家神經刀,贏完世界大師,轉頭又輸俾無名小卒
唔夠丁仔咁奸,下下算死你

