Board logo

標題: 百年純血ac米蘭正式終結 [打印本頁]

作者: find72    時間: 2017-4-14 00:54     標題: 百年純血ac米蘭正式終結

rip
作者: liok    時間: 2017-4-14 01:06

rip…
令我想起伯明翰…唔知過多2季仲留唔留到係意甲
作者: DoraemonKing    時間: 2017-4-14 01:24

唔知係咪空心老倌呢..
作者: ianwang    時間: 2017-4-14 01:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stgss    時間: 2017-4-14 07:29

咩叫純血?
作者: XABI    時間: 2017-4-14 11:00

笑什麼笑,2隊也是強國米蘭
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2017-4-14 11:01

再見啦
作者: find72    時間: 2017-4-14 12:24

咩叫純血?
stgss 發表於 2017-4-14 07:29



    AC由創會至剛剛賣比人之前
一直都系由意大利人做班主
作者: ianwang    時間: 2017-4-14 17:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mocha_boy    時間: 2017-4-14 18:42

好好好。。。。失望
作者: find72    時間: 2017-4-14 20:17

呢個傳統係唔錯! 可惜係早幾年靠晒外援! 今年大部份都係年青意大利人, 有一番新氣象!
而家賣咗比急 ...
ianwang 發表於 2017-4-14 17:31


    可能真系好窮
負資產
而且近4,5年成個意甲真系
作者: CMZ    時間: 2017-4-15 10:56

窮得過帕爾馬? 執埋笠咁滯

一帶一路係乜真係一頭霧水
中國夢係乜就好似嚟料
作者: DoraemonKing    時間: 2017-4-15 13:20

而家都唔知 背後金主是誰
賣又死 唔賣又死
作者: POLYCARL    時間: 2017-4-15 13:58

點都好過貝老同光頭佬
作者: pewo    時間: 2017-4-15 16:41

點都好過貝老同光頭佬
POLYCARL 發表於 2017-4-15 13:58



    都係的!
無心戀戰, 又唔太願意比錢
作者: ckmakit    時間: 2017-4-15 19:03

都係的!
無心戀戰, 又唔太願意比錢
pewo 發表於 2017-4-15 16:41


法院禁左出任公職之後就無再比錢..
賣主力...然後一堆免簽免簽免簽
作者: DoraemonKing    時間: 2017-4-15 20:32

WA...
舉牌補時5mins..
球證再補到96:xx...
比沙柏達絕殺..追平...
作者: DoraemonKing    時間: 2017-4-15 20:34

講緊米蘭打吡
作者: pewo    時間: 2017-4-17 11:49

回覆 16# ckmakit


    一堆免費都好, 至少無降班! 青訓又有料到, 算係咁
作者: find72    時間: 2017-4-17 12:36

WA...
舉牌補時5mins..
球證再補到96:xx...
比沙柏達絕殺..追平...
DoraemonKing 發表於 2017-4-15 20:32



    所以 仲邊有人睇意甲
除左FANS
作者: pewo    時間: 2017-4-17 13:34

WA...
舉牌補時5mins..
球證再補到96:xx...
比沙柏達絕殺..追平...
DoraemonKing 發表於 2017-4-15 20:32



    又來假波門.....
作者: XABI    時間: 2017-4-17 17:24

睇完高登,原來係新老闆係世紀大老千
作者: 550d    時間: 2017-4-18 12:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: find72    時間: 2017-4-18 15:12

睇完高登,原來係新老闆係世紀大老千
XABI 發表於 2017-4-17 17:24


   意大利黑手同中國老千聯手





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2