作者: ayacalip 時間: 2018-7-16 01:35 標題: 世界盃咁就完左
本帖最後由 ayacalip 於 2018-7-16 01:38 編輯
一個月時間過得真係快,話咁話就完
頒獎...連個天都要落淚
作者: blkbd5 時間: 2018-7-16 01:36
我想克羅地亞贏
作者: ayacalip 時間: 2018-7-16 01:37
雖敗猶榮,真心踢得好
法國呢就真夠運
作者: AntaresFusion 時間: 2018-7-16 01:37
我都想克羅地亞贏
作者: ayacalip 時間: 2018-7-16 01:37
me2
作者: 路人乙 時間: 2018-7-16 02:10
克仔唔贏真係有D可惜
作者: pbodq 時間: 2018-7-16 06:00
好似無發生過一樣

作者: Enzo612 時間: 2018-7-16 06:48
今晩都有波睇
作者: fwood 時間: 2018-7-16 07:12
我唔想克羅贏喎
因為克羅而家已經創做左新首次入決賽,下屆如果能再次入決賽而成功贏左,又可以再一次創出新成就
作者: hk1hde 時間: 2018-7-16 07:32
突然空虛?
via HKEPC Reader for Android
作者: alexn 時間: 2018-7-16 07:33
克羅地亞全場表現到俾人睇咩叫體育精神,
就算大落後都盡全力去踢!!
作者: ching4096 時間: 2018-7-16 08:08
煩左成個月,終於耳根清淨
作者: redcarcar 時間: 2018-7-16 08:19
等英超
via HKEPC Reader for Android
作者: dc97_2013 時間: 2018-7-16 08:39
仲有一個月
不過今開咁早~
好想知4年半後點安排
作者: trustme133 時間: 2018-7-16 08:42
真係法蘭西皇帝.
算唔算冷冷地.
作者: Botti 時間: 2018-7-16 09:04
唔冷....一開波已睇好 德/法 兩隊
德一早 out 左, 無計
PS. 英格蘭隊 PK 重累我過關斷纜
作者: yelosuga 時間: 2018-7-16 09:15
手球個12碼你地覺得應該比嗎?
作者: Botti 時間: 2018-7-16 09:19
手係有動作
重幾大下
但故意定無意
外人唔知
作者: 得得地 時間: 2018-7-16 10:25
本帖最後由 得得地 於 2024-3-20 14:42 編輯
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dieago 時間: 2018-7-16 13:19
想克羅地亞贏 ~ Pussy Riot ~ 中斷賽事個陣克仔落後反攻緊
作者: ayacalip 時間: 2018-7-16 14:09
其實法國穩守突擊係好強啦,下半場積極左好多
作者: ayacalip 時間: 2018-7-16 14:10
至於果球12碼,係一定要比,全世界鏡頭都望著,手球,無得唔比

