作者: f16 時間: 2012-4-12 18:30 標題: 於老深買左 ipad2 mon 貼,$40 包貼埋,抵!
於老深買左 ipad2 mon 貼,$40 包貼埋,抵!

mod sha 就 $45,我選左 $40 果隻,都 ok 喔!小姐貼得好好!
作者: sochai 時間: 2012-4-12 18:32
有冇水波紋?
作者: docomo 時間: 2012-4-12 18:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oldghost 時間: 2012-4-12 19:27
人工都要幾+蚊啦
作者: docomo 時間: 2012-4-12 19:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oldghost 時間: 2012-4-12 19:37
ipad咁大塊真係幾難貼
作者: michaelyiu10 時間: 2012-4-12 19:56
慢慢貼就ok la
作者: f16 時間: 2012-4-12 20:03
冇呀!好正常
作者: f16 時間: 2012-4-12 20:05
作者: AltezzaXP 時間: 2012-4-12 20:40
成本5蚊(華強北價),人工35蚊
作者: S.K. 時間: 2012-4-12 20:46
自己貼過一次後就覺得有D錢係要俾人賺既!
作者: jzu 時間: 2012-4-12 20:47
比錢去破壞個mon的質素, 我自問真係做唔出
作者: jerryyu 時間: 2012-4-12 20:59
係屯門貼、$138~_~自己買左塊40,貼到起晒粒。
真係無得慳~_~
作者: takwahb 時間: 2012-4-12 21:08
我都係比人貼
作者: ISSASO 時間: 2012-4-12 21:36
IPAD真係好難貼得好,$40包貼既話我請願比錢人地貼
作者: teq_dora 時間: 2012-4-12 21:42
回復 1# f16
師兄有無大約位置, 正想貼番張, 十分之THX你!
作者: royho 時間: 2012-4-12 22:18
不能同意更多,貼錢買難受。
我部ipad 1 由day one至現在,上廁出街無數,汚糟左搵啲紙巾濕水抹下就得,到依家個mon重係明豔照人。
作者: sosing 時間: 2012-4-12 22:43
邊間呀?????
作者: TeraBytes 時間: 2012-4-13 00:48
又或者自己貼過之後就覺得D錢原來咁易賺...
作者: TeraBytes 時間: 2012-4-13 00:50
冇貼保護既話mon面層coating既防指紋效果會越用越差... 貼塊靚貼磨蝕左coating既話都起碼有得換...
作者: y2kming 時間: 2012-4-13 01:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: naomi 時間: 2012-4-13 01:07
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: ricky818 時間: 2012-4-13 01:27
其實又唔使山長水遠既, 福榮都係賣$6張
仲驚自己貼唔掂, 一次過買左兩張
結果一張就搞掂, 不過都花左成個鐘先貼得滿意
當係自己賺左最低工資啦
作者: alex1236hk 時間: 2012-4-13 01:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: XXXXPLAY 時間: 2012-4-13 02:28
其實唔難....
作者: AltezzaXP 時間: 2012-4-13 03:26
我無話樓主買貴或買平坐wor, 只係提供一個外地售價供大家參考, 你使唔使話人"食x all 反"? 這是非常無禮貌的行為, 請注意.
作者: jzu 時間: 2012-4-13 08:19
我又唔覺得用一塊靚貼可以靚過唔用喎 (點都唔會靚得過唔用)
既然一買部機返機已經用貼, 咁又點解唔用一年, 等d coating用走晒, 到時先再貼呢? 有分別嗎?
不過咁, 如果一部機打算用2~3年, 我絕對同意要用貼, 不過可惜我唔係, 可能用半年就trade了
作者: f16 時間: 2012-4-13 08:23
地點在 ssp mtr 出口上左地面之後,向右行有成條街的路邊排檔,行約第8個檔口就係!
作者: killuer_edwin 時間: 2012-4-13 09:05
40蚊包貼幾抵, 但係咪保証無泡? 見有D又斜又盛
作者: martin_lee 時間: 2012-4-13 10:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000 時間: 2012-4-13 11:15
我自己係tb10蚊貨, 自己貼, so easy,
膠紙, 乾淨手巾, 關windows, 檯一張~
咁就搞掂~
作者: oq9l 時間: 2012-4-13 11:35
3M $100蚊貨,自己貼,跟手巾.好易貼..
作者: kit006142 時間: 2012-4-13 11:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: docomo 時間: 2012-4-13 11:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: naomi 時間: 2012-4-13 12:28
港人就上国內 , 主菜系十元八塊貨色 .
国內人就到港 , 買車買樓 ...
唔鍊番d"一兩蕉特技
唔通日日去討論區 , 賣家當咩 .
作者: talestar 時間: 2012-4-13 12:31
我買貼仲倒貼幾蚊俾我
作者: kit006142 時間: 2012-4-13 13:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: singsing2010 時間: 2012-4-13 13:25
鋪租, 水電唔駛錢呀?
作者: myerst1121 時間: 2012-4-13 13:31
唔買埋套?
作者: simon 時間: 2012-4-13 16:25
我用$88 買左張高登仕磨沙防指紋貼,第一次自己貼咁大張,慢慢貼係冇咩難度,埋尾時有少少泡泡加吹左條毛仔入去,抽番起三份一再貼過,效果一樣,再抽起多一次加想整走條毛,衰左!,張貼痴滿塵,可惡,所以個教訓係冇經驗者,比人貼吧 ~
作者: bananapineapple 時間: 2012-4-13 17:27
痴左幾多塵都好,只要用膠紙貼落去,之後就會無晒 @@....不過要好有心機 = =
作者: F-15E 時間: 2012-4-13 17:43
Power support貼返貨未

作者: 野野夜孩子 時間: 2012-4-14 13:35
睇標題仲以為係深圳,如果係深圳價就超貴,香港價就ok啦
作者: namiatnahc 時間: 2012-4-15 17:15
無用保護貼? 有冇花?
作者: royho 時間: 2012-4-15 18:13
正常粗用, 無花過.
貼左保護貼, D指紋重難抹過裸機. 裸機搵水抹就得.
作者: kenfung 時間: 2012-4-15 21:27
大陸都有d 好d 既保護貼.
好似d AR 膜果隻大概40 蚊人仔倒..
但真係會比十幾廿蚊果d 靚好多..貼出會真係好高清..但冇咁易花的..
作者: zzzww 時間: 2012-4-15 23:58
hK yahoo 都係$40 喎,,
作者: buddy25 時間: 2012-4-16 08:59
我年幾前都開始自己買平貼自己貼(IPHONE, IPAD)
而家自問都已經貼得唔錯喇
因為有朋友話我知, 其實呢D貼成本都係幾毛子 (一般幾十蚊果D)
賣成幾十蚊, 真係唔抵
加上以前用過D佰幾蚊既, 一兩個月咪又係花
我而家用10蚊張, 花左咪再換囉
不過我相信而家有D靚牌子既質數應該係會好好多既
但我孤九寒, 唔捨得買
作者: gasketss 時間: 2012-4-16 09:47
昨天係百記見到强國人買一张Ipad貼包貼要$400,套就$600.盛為$1000.
作者: bakubaku 時間: 2012-4-17 02:57
東門西華宮 人民幣¥15, 磨沙¥20
作者: charcsc2000 時間: 2012-4-17 11:45
其實唔貼係最好嫁..貼左就掃掃下好手感D囉..費時啜住..
不過我貼親都係光面, 唔想影響個MON既質數~
其實有幾可爛呀..好似架車擋風玻璃咋嘛..邊有人會去貼嫁~
作者: gk1250 時間: 2012-4-17 18:00
我都係自己貼
搞左半個鐘有多
最後都得左
作者: philipymk 時間: 2012-4-17 22:57
咁大張自己貼,有一定難度!
作者: nsc810 時間: 2012-4-18 22:06
日本Nsix出咗一張半斷的New iPad專用貼, 一分鐘自己可以貼完, 材料也是現在超流行的高清磨沙料, 又清又防指紋, FB可以搵到資料 www.facebook.com/screenprotector
作者: askl 時間: 2012-4-19 18:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

