Board logo

標題: [配件] 於老深買左 ipad2 mon 貼,$40 包貼埋,抵! [打印本頁]

作者: f16    時間: 2012-4-12 18:30     標題: 於老深買左 ipad2 mon 貼,$40 包貼埋,抵!

於老深買左 ipad2 mon 貼,$40 包貼埋,抵!
mod sha 就 $45,我選左 $40 果隻,都 ok 喔!小姐貼得好好!
作者: sochai    時間: 2012-4-12 18:32

有冇水波紋?
作者: docomo    時間: 2012-4-12 18:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oldghost    時間: 2012-4-12 19:27

太貴鳥
docomo 發表於 2012-4-12 18:32


人工都要幾+蚊啦
作者: docomo    時間: 2012-4-12 19:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oldghost    時間: 2012-4-12 19:37

ipad咁大塊真係幾難貼
作者: michaelyiu10    時間: 2012-4-12 19:56

慢慢貼就ok la
作者: f16    時間: 2012-4-12 20:03

有冇水波紋?
sochai 發表於 2012-4-12 18:32


冇呀!好正常
作者: f16    時間: 2012-4-12 20:05

自己電話都未貼得好,點貼 ipad呀!果$20都唔脾人賺咩!
作者: AltezzaXP    時間: 2012-4-12 20:40

成本5蚊(華強北價),人工35蚊
作者: S.K.    時間: 2012-4-12 20:46

自己貼過一次後就覺得有D錢係要俾人賺既!
作者: jzu    時間: 2012-4-12 20:47

比錢去破壞個mon的質素, 我自問真係做唔出
作者: jerryyu    時間: 2012-4-12 20:59

係屯門貼、$138~_~自己買左塊40,貼到起晒粒。
真係無得慳~_~
作者: takwahb    時間: 2012-4-12 21:08

我都係比人貼
作者: ISSASO    時間: 2012-4-12 21:36

IPAD真係好難貼得好,$40包貼既話我請願比錢人地貼
作者: teq_dora    時間: 2012-4-12 21:42

回復 1# f16

師兄有無大約位置, 正想貼番張, 十分之THX你!
作者: royho    時間: 2012-4-12 22:18

比錢去破壞個mon的質素, 我自問真係做唔出
jzu 發表於 2012-4-12 20:47



    不能同意更多,貼錢買難受。
我部ipad 1 由day one至現在,上廁出街無數,汚糟左搵啲紙巾濕水抹下就得,到依家個mon重係明豔照人。
作者: sosing    時間: 2012-4-12 22:43

邊間呀?????
作者: TeraBytes    時間: 2012-4-13 00:48

自己貼過一次後就覺得有D錢係要俾人賺既!
S.K. 發表於 2012-4-12 08:46 PM


又或者自己貼過之後就覺得D錢原來咁易賺...
作者: TeraBytes    時間: 2012-4-13 00:50

不能同意更多,貼錢買難受。
我部ipad 1 由day one至現在,上廁出街無數,汚糟左搵啲紙巾濕水抹下就 ...
royho 發表於 2012-4-12 10:18 PM


冇貼保護既話mon面層coating既防指紋效果會越用越差... 貼塊靚貼磨蝕左coating既話都起碼有得換...
作者: y2kming    時間: 2012-4-13 01:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: naomi    時間: 2012-4-13 01:07

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: ricky818    時間: 2012-4-13 01:27

咁唔通你特登山長水遠上去,嘥時間嘥車錢就係為左5蚊張貼咩
y2kming 發表於 2012-4-13 01:03


其實又唔使山長水遠既, 福榮都係賣$6張
仲驚自己貼唔掂, 一次過買左兩張
結果一張就搞掂, 不過都花左成個鐘先貼得滿意
當係自己賺左最低工資啦
作者: alex1236hk    時間: 2012-4-13 01:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: XXXXPLAY    時間: 2012-4-13 02:28

其實唔難....
作者: AltezzaXP    時間: 2012-4-13 03:26

香港 廿八蚊最低工资
鋪租燈油火蠟

徐非你識得 食x all 反 ...
naomi 發表於 2012-4-13 01:07


我無話樓主買貴或買平坐wor, 只係提供一個外地售價供大家參考, 你使唔使話人"食x all 反"? 這是非常無禮貌的行為, 請注意.
作者: jzu    時間: 2012-4-13 08:19

冇貼保護既話mon面層coating既防指紋效果會越用越差... 貼塊靚貼磨蝕左coating既話都起碼有得換... ...
TeraBytes 發表於 2012-4-13 00:50


我又唔覺得用一塊靚貼可以靚過唔用喎 (點都唔會靚得過唔用)
既然一買部機返機已經用貼, 咁又點解唔用一年, 等d coating用走晒, 到時先再貼呢? 有分別嗎?
不過咁, 如果一部機打算用2~3年, 我絕對同意要用貼, 不過可惜我唔係, 可能用半年就trade了
作者: f16    時間: 2012-4-13 08:23

地點在 ssp mtr 出口上左地面之後,向右行有成條街的路邊排檔,行約第8個檔口就係!
作者: killuer_edwin    時間: 2012-4-13 09:05

40蚊包貼幾抵, 但係咪保証無泡? 見有D又斜又盛
作者: martin_lee    時間: 2012-4-13 10:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000    時間: 2012-4-13 11:15

我自己係tb10蚊貨, 自己貼, so easy,
膠紙, 乾淨手巾, 關windows, 檯一張~
咁就搞掂~
作者: oq9l    時間: 2012-4-13 11:35

3M $100蚊貨,自己貼,跟手巾.好易貼..
作者: kit006142    時間: 2012-4-13 11:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: docomo    時間: 2012-4-13 11:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: naomi    時間: 2012-4-13 12:28

我無話樓主買貴或買平坐wor, 只係提供一個外地售價供大家參考, 你使唔使話人"食x all 反"? 這是非常無禮 ...
AltezzaXP 發表於 2012-4-13 03:26


港人就上国內 , 主菜系十元八塊貨色 .
国內人就到港 , 買車買樓 ...
唔鍊番d"一兩蕉特技
唔通日日去討論區 , 賣家當咩 .
作者: talestar    時間: 2012-4-13 12:31

我買貼仲倒貼幾蚊俾我
作者: kit006142    時間: 2012-4-13 13:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: singsing2010    時間: 2012-4-13 13:25

成本5蚊(華強北價),人工35蚊
AltezzaXP 發表於 2012-4-12 20:40


鋪租, 水電唔駛錢呀?
作者: myerst1121    時間: 2012-4-13 13:31

唔買埋套?
作者: simon    時間: 2012-4-13 16:25

我用$88 買左張高登仕磨沙防指紋貼,第一次自己貼咁大張,慢慢貼係冇咩難度,埋尾時有少少泡泡加吹左條毛仔入去,抽番起三份一再貼過,效果一樣,再抽起多一次加想整走條毛,衰左!,張貼痴滿塵,可惡,所以個教訓係冇經驗者,比人貼吧 ~
作者: bananapineapple    時間: 2012-4-13 17:27

我用$88 買左張高登仕磨沙防指紋貼,第一次自己貼咁大張,慢慢貼係冇咩難度,埋尾時有少少泡泡加吹左條毛仔 ...
simon 發表於 2012-4-13 16:25


痴左幾多塵都好,只要用膠紙貼落去,之後就會無晒 @@....不過要好有心機 = =
作者: F-15E    時間: 2012-4-13 17:43

Power support貼返貨未
作者: 野野夜孩子    時間: 2012-4-14 13:35

睇標題仲以為係深圳,如果係深圳價就超貴,香港價就ok啦
作者: namiatnahc    時間: 2012-4-15 17:15

無用保護貼? 有冇花?

不能同意更多,貼錢買難受。
我部ipad 1 由day one至現在,上廁出街無數,汚糟左搵啲紙巾濕水抹下就 ...
royho 發表於 2012-4-12 22:18

作者: royho    時間: 2012-4-15 18:13

無用保護貼? 有冇花?
namiatnahc 發表於 2012-4-15 17:15


正常粗用, 無花過.
貼左保護貼, D指紋重難抹過裸機. 裸機搵水抹就得.
作者: kenfung    時間: 2012-4-15 21:27

大陸都有d 好d 既保護貼.
好似d AR 膜果隻大概40 蚊人仔倒..
但真係會比十幾廿蚊果d 靚好多..貼出會真係好高清..但冇咁易花的..
作者: zzzww    時間: 2012-4-15 23:58

hK yahoo 都係$40 喎,,
作者: buddy25    時間: 2012-4-16 08:59

我年幾前都開始自己買平貼自己貼(IPHONE, IPAD)
而家自問都已經貼得唔錯喇
因為有朋友話我知, 其實呢D貼成本都係幾毛子 (一般幾十蚊果D)
賣成幾十蚊, 真係唔抵
加上以前用過D佰幾蚊既, 一兩個月咪又係花
我而家用10蚊張, 花左咪再換囉
不過我相信而家有D靚牌子既質數應該係會好好多既
但我孤九寒, 唔捨得買
作者: gasketss    時間: 2012-4-16 09:47

昨天係百記見到强國人買一张Ipad貼包貼要$400,套就$600.盛為$1000.
作者: bakubaku    時間: 2012-4-17 02:57

東門西華宮 人民幣¥15, 磨沙¥20
作者: charcsc2000    時間: 2012-4-17 11:45

正常粗用, 無花過.
貼左保護貼, D指紋重難抹過裸機. 裸機搵水抹就得.
royho 發表於 2012-4-15 18:13


其實唔貼係最好嫁..貼左就掃掃下好手感D囉..費時啜住..
不過我貼親都係光面, 唔想影響個MON既質數~
其實有幾可爛呀..好似架車擋風玻璃咋嘛..邊有人會去貼嫁~
作者: gk1250    時間: 2012-4-17 18:00

我都係自己貼
搞左半個鐘有多
最後都得左
作者: philipymk    時間: 2012-4-17 22:57

咁大張自己貼,有一定難度!
作者: nsc810    時間: 2012-4-18 22:06

咁大張自己貼,有一定難度!
philipymk 發表於 2012-4-17 22:57


日本Nsix出咗一張半斷的New iPad專用貼, 一分鐘自己可以貼完, 材料也是現在超流行的高清磨沙料, 又清又防指紋, FB可以搵到資料 www.facebook.com/screenprotector
作者: askl    時間: 2012-4-19 18:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2