作者: blueray 時間: 2012-11-19 20:06 標題: 3 仔可以登記ipad?
http://ipad.three.com.hk/chi/registernow/registernow.html
有冇人訂左
作者: mansiu 時間: 2012-11-20 10:24
我訂左淨機唔要plan
作者: kenny19 時間: 2012-11-20 21:53
iPad mini plan 有價錢未 ?
作者: cotton 時間: 2012-11-21 15:41
請問現有客戶買剩機係咪可以平2百呀?
作者: mansiu 時間: 2012-11-21 15:43
呢個好似仲係傳聞, 未有人証實, 我就訂左先算
作者: kellykk 時間: 2012-11-21 15:47
暫時見ipad4 就係啦,mini 就仲未見有plan
作者: cotton 時間: 2012-11-21 15:51
我見佢網頁寫法同ipad 3 一樣,唔知佢係未改返定真係有優惠囉。
CHing 你訂果部收機未呀?
作者: icccso 時間: 2012-11-21 16:13
本身想等SMT, 但係而家3仔有, 訂左先算
作者: ahwai5000 時間: 2012-11-21 23:40
可以訂, 我都訂左
作者: 閃電王 時間: 2012-11-22 00:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 閃電王 時間: 2012-11-22 00:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kellykk 時間: 2012-11-22 00:47
3個homepage,淨機平$200
作者: cotton 時間: 2012-11-22 08:35
本帖最後由 cotton 於 2012-11-22 08:36 編輯
但係佢又寫係全新ipad 喎。
係呢,訂咗機嘅師兄,有無人聯絡你地呀?
作者: ricej 時間: 2012-11-22 09:12
他個tc
我們可向(不論在香港或海外)下列各方披露及轉移閣下的個人資料,並可就以上目的使用、披露、保存、處理或保留閣下的個人資料
作者: siuminglta 時間: 2012-11-22 09:36
我都訂左
作者: kellykk 時間: 2012-11-22 12:26
全新ipad = new ipad = ipad4 ,
今早有 3 sms
作者: 浩華 時間: 2012-11-22 13:06
本身已用 3
一早比佢出賣左!
作者: cotton 時間: 2012-11-22 13:32
回復 16# kellykk
乜唔係 iPad 2 > 全新ipad (iPad 3) > iPad 配備 Retina 顥示器 (iPad 4)
作者: kellykk 時間: 2012-11-22 14:21
回復 kellykk
乜唔係 iPad 2 > 全新ipad (iPad 3) > iPad 配備 Retina 顥示器 (iPad 4) ...
cotton 發表於 2012-11-22 13:32
ipad3 仲有貨?
作者: ycaaron 時間: 2012-11-22 15:58
等緊,已經3日了
作者: cotton 時間: 2012-11-22 18:39
無貨,所以網頁所講可能係舊價。
作者: kellykk 時間: 2012-11-22 22:16
3 有冇出過ipad3 plan?
作者: tak5tak 時間: 2012-11-22 22:33
我都有訂iPad 4, 仲叫我聽日門市攞, 不過apple online store 快過佢, cancelled Lu~
作者: cotton 時間: 2012-11-22 23:03
我之前見過呀。
作者: kellykk 時間: 2012-11-22 23:14
咁可能係啦
作者: cotton 時間: 2012-11-22 23:25
係呢師兄收到機未呀?
作者: kellykk 時間: 2012-11-22 23:33
ipad mini 4G 未
作者: cotton 時間: 2012-11-22 23:37
我想訂ipad 4G,心大心細中。
作者: fls0209 時間: 2012-11-23 13:17
真係有得平200 都幾抵玩
作者: cotton 時間: 2012-11-23 13:56
頭先經過3門市,佢話家陣有現貨,價錢無優惠。
作者: kinx80 時間: 2012-11-23 16:30
回復 30# cotton
mini 4G
in stock?
or iPad with Retina Display?
作者: cotton 時間: 2012-11-23 16:48
iPad with Retina Display
作者: chris6688hk 時間: 2012-11-24 00:31
但係3仔個網冇講 IPAD MINI LET版幾錢

作者: cotton 時間: 2012-11-24 21:17
頭先行入瘋宅想賣Ipad4 4G,點不知得黑色無白色,又買唔成。 ><

