Board logo

標題: ipad mini 外框問題 [打印本頁]

作者: yin2510    時間: 2012-11-29 19:49     標題: ipad mini 外框問題

今日終於收到訂了差不多一個月的ipad mini
但係貼完張貼就發現左下外框附近有3點白色突出來 這是正常嘛? 可退換嘛?
作者: wongja    時間: 2012-11-29 20:01

不正常
作者: c8k    時間: 2012-11-29 20:03

換過部
作者: yin2510    時間: 2012-11-29 20:33

但係我有刻字有得換嘛?
作者: y2kming    時間: 2012-11-29 21:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2