Board logo

標題: $500買二手ipad 1 抵嗎? [打印本頁]

作者: bossey2005    時間: 2012-11-29 19:56     標題: $500買二手ipad 1 抵嗎?

主要用途: 上堂溫書睇pdf
其實係咪已經平絕?
作者: c8k    時間: 2012-11-29 20:02

ipad1睇pdf可能會彈apps...
作者: free6836    時間: 2012-11-29 20:05

500 ok
我覺得ipad 1 值錢過 2代
因為1代可打電話
作者: pol302    時間: 2012-11-29 21:10

$500 買部ipod都唔得啦, 你話抵唔抵, 唔通賣到$200 咩
作者: twinstick    時間: 2012-11-29 21:22

係屋企用一流!!!!買得過!!!用黎睇下報紙都好!!
作者: y2kming    時間: 2012-11-29 21:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: illusiongshock    時間: 2012-11-29 22:31

我依家每朝都重用黎睇報紙,之前未買mini都係用佢黎睇電子書
睇吓brain dump, 睇吓YouTube,呢個價抵到爆
作者: lmygeorge    時間: 2012-11-29 22:36

我都想500買ipaq 1 自用,邊度有得賣
作者: shwl    時間: 2012-11-29 22:41

個pdf大少少都會hang機
作者: mk.leo    時間: 2012-11-29 22:45

我開10M PDF OK
作者: jimfactory    時間: 2012-11-29 23:32

當機仔睇片都OK啦~
作者: joelee    時間: 2012-11-29 23:50

$500 有部IPAD 玩,抵到爆
我都想買部 自用
作者: shing2640    時間: 2012-11-29 23:59

$500不怕買
作者: chris6688hk    時間: 2012-11-30 00:31

500元我想買2部丫,請問邊到有得買丫
作者: josephcgsa    時間: 2012-11-30 01:08

邊到有咁平?
作者: josephcgsa    時間: 2012-11-30 01:08

係咪壞架?
作者: leung93    時間: 2012-11-30 09:55

抵!淨MON都唔只呢個價





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2