Board logo

標題: iPad Mini 入 App Store (Purchased) 彈 app [打印本頁]

作者: wongja    時間: 2012-11-30 00:09     標題: iPad Mini 入 App Store (Purchased) 彈 app

試左 ipad mini wifi, lte 都彈
Ipad 4 無問題

解決辦法:經番desktop 入app 就可以

另外, discuss / uwants 版塊去page 2 所有 iPad 都彈 (topic list / 唔係 post)
(Chrome 無問題)

其他來講 ipad 4 / mini 無大分別
作者: kellykk    時間: 2012-11-30 00:58

我部mini 入左好多APP 都冇問題喎
作者: imanlawhk    時間: 2012-11-30 01:07

我部mini 都裝左好多app 都未彈過
作者: wongja    時間: 2012-11-30 01:35

去purchased 個 tab
Loading 完會彈

唔係話down 唔到app
作者: kellykk    時間: 2012-11-30 01:41

我d APP 都係Purchased 入面click 返哂
作者: wongja    時間: 2012-11-30 01:47

咁可能我多app 得滯
我兩部mini 都彈
得部ipad 4 無彈

明顯mini 係唔夠ram load
作者: davidchoi8    時間: 2012-11-30 01:57

有次我iPad 2 裝完隻大食game 之後係咁彈, ching 可以試下restart 部機,我restart 完就正常返晒,我諗ipad mini 應該類近
作者: charcsc2000    時間: 2012-11-30 11:11

如果係咁彈, 要restart部機先得, even你關哂下面果d app都唔得嫁..
我4s都試過呢個問題, 玩d好食電或大作game就會咁~

另外discuss / uwants果個問題我都試過..唔可以用safari黎開..
但chrome都會彈..彈少好多咁~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2