標題: iPad Mini 入 App Store (Purchased) 彈 app [打印本頁]
作者: wongja 時間: 2012-11-30 00:09 標題: iPad Mini 入 App Store (Purchased) 彈 app
試左 ipad mini wifi, lte 都彈
Ipad 4 無問題
解決辦法:經番desktop 入app 就可以
另外, discuss / uwants 版塊去page 2 所有 iPad 都彈 (topic list / 唔係 post)
(Chrome 無問題)
其他來講 ipad 4 / mini 無大分別
作者: kellykk 時間: 2012-11-30 00:58
我部mini 入左好多APP 都冇問題喎
作者: imanlawhk 時間: 2012-11-30 01:07
我部mini 都裝左好多app 都未彈過
作者: wongja 時間: 2012-11-30 01:35
去purchased 個 tab
Loading 完會彈
唔係話down 唔到app
作者: kellykk 時間: 2012-11-30 01:41
我d APP 都係Purchased 入面click 返哂
作者: wongja 時間: 2012-11-30 01:47
咁可能我多app 得滯
我兩部mini 都彈
得部ipad 4 無彈
明顯mini 係唔夠ram load
作者: davidchoi8 時間: 2012-11-30 01:57
有次我iPad 2 裝完隻大食game 之後係咁彈, ching 可以試下restart 部機,我restart 完就正常返晒,我諗ipad mini 應該類近
作者: charcsc2000 時間: 2012-11-30 11:11
如果係咁彈, 要restart部機先得, even你關哂下面果d app都唔得嫁..
我4s都試過呢個問題, 玩d好食電或大作game就會咁~
另外discuss / uwants果個問題我都試過..唔可以用safari黎開..
但chrome都會彈..彈少好多咁~
