作者: smart5 時間: 2013-1-5 10:49 標題: 請問有無人用note2 的10w插頭駁usb叉ipad mini?
本帖最後由 smart5 於 2013-1-5 11:05 編輯
無意中發現note2 lte的插頭係5v 2a 的插頭,
apple 12w 插頭輸出是5.2V - 2.4A,據官網介紹12w插頭適用所有apple產品
我見apple的插頭V,I都係大過note2的,理論上用係apple產品係好安全,應該無壞影響
有無人試過咁做呢??
ipad mini 12w插頭~
http://store.apple.com/hk-zh/pro ... 8?fnode=3c#overview
作者: smart5 時間: 2013-1-5 10:57
有無勇士, 三星10w 插頭上圖
[attach]1476682[/attach]
作者: kellykk 時間: 2013-1-5 12:37
唔會有問題喎,我都係用ipad 12w 差部note2 同mini
作者: 316915238 時間: 2013-1-5 23:50
基本上只要你個插頭係5V,電流標幾多都唔係問題
個電流只係代表最大可通過,實際上過幾多電都係靠你lightning粒晶片同部電話本身控制
作者: sony_vaio 時間: 2013-1-6 14:53
我屋企所有用得USB充電既野都係IPAD2個原裝充電充
完全無問題
作者: qwe1qwe 時間: 2013-1-6 16:00
用左一排無問題
作者: 316915238 時間: 2013-1-6 17:55
附上一條影片比師兄
雖然無帶到mini既問題但可能都打破到某D"大火牛叉電實快D"既迷思
http://www.youtube.com/watch?v=D ... ure=player_embedded
BTW,雞腸的
