作者: dannyhinhk 時間: 2013-1-5 20:07 標題: 今年Apple會有一天特價嗎
上年Apple Store 曾經有一天的特價,今年還會有嗎?
作者: 冷 時間: 2013-1-5 20:12
2月前啦應該
作者: hugo2005 時間: 2013-1-5 21:54
舊年iMac有無特價?
作者: michaelyiu10 時間: 2013-1-5 22:34
好似得iphone唔會特價
作者: free6836 時間: 2013-1-6 14:25
今年都會有....但新產品同電話一定冇份....
所以mini ipad4一定冇希望....
減價應該會係ipad2
作者: qwe1qwe 時間: 2013-1-6 15:59
上年iPod have sale
作者: wkk 時間: 2013-1-6 17:23
how about latest version of IMAC, MAC Mini ?
struggle whether to wait ?
when will it come ?
作者: 小平 時間: 2013-1-6 17:35
我估會係新年前後幾天
作者: Zz笨影zZ 時間: 2013-1-6 19:20
IPOD CLASSIC 有無得平
作者: timo_1011 時間: 2013-1-6 23:56
iPad 4 係今年 1 月 2 號日本 AOS 單日減價減左 HKD 300 ...
iPad 2 都好似減左 HKD 200 - 300 ...
iPhone, iPad Mini 就真係冇減價 ...
另外, iPod Touch 都減左 HKD 200 ...
作者: alisontcf 時間: 2013-1-7 11:04
iPad 4 係今年 1 月 2 號日本 AOS 單日減價減左 HKD 300 ...
iPad 2 都好似減左 HKD 200 - 300 ...
iPhon ...
timo_1011 發表於 2013-1-6 23:56
e, iPad4 都有得平, 可以諗諗佢, 想入返一部自用 T_T
作者: 望月小妖 時間: 2013-1-7 11:16
佢減價我就3換4
作者: hobt4213 時間: 2013-1-7 15:14
3代而家放到幾錢?
作者: happyt610 時間: 2013-1-7 15:16
回復 13# hobt4213
好似得翻新
http://store.apple.com/hk-zh/browse/home/specialdeals/ipad/ipad3
作者: hobt4213 時間: 2013-1-7 15:18
回復 14# happyt610
我係問IPAD3賣到幾錢喎...
因為都有興趣3換4, 如果有特價的話, 但係好驚過兩個月又爆一部出黎
作者: happyt610 時間: 2013-1-7 15:27
本帖最後由 happyt610 於 2013-1-7 15:28 編輯
回復 15# hobt4213
SORRY! 睇錯
不過我覺得3轉4就無咩大分別, 估計今年9.7" ipad 會輕量化
作者: 望月小妖 時間: 2013-1-7 15:55
早排 ~$2500
而家唔知
作者: gemino 時間: 2013-1-7 16:40
hope to get an airport extreme :)
作者: fb20 時間: 2013-1-7 17:18
減得果d d, 都係冇咩用
作者: gzzw 時間: 2013-1-7 21:17
希望今個月有
作者: cwc0110 時間: 2013-1-7 22:53
回復 10# timo_1011
入返一打IPT5大紅都好
作者: ss4406 時間: 2013-1-7 23:58
過年應該有啦
作者: gzzw 時間: 2013-1-8 09:00
等農曆新年
作者: tommychow0811 時間: 2013-1-8 11:27
ipod classic 唔知咩價呢....
有興趣買返部玩
作者: ngkit19 時間: 2013-1-8 11:41
大概係農曆年前兩三個禮拜, 舊年都好似係咁上下時間
作者: hot777 時間: 2013-1-8 12:34
買返部 itouch32 都好

作者: ivanau 時間: 2013-1-8 14:11
如果有imac我都想換機
作者: cwc0110 時間: 2013-1-8 14:53
iPad 4 係今年 1 月 2 號日本 AOS 單日減價減左 HKD 300 ...
iPad 2 都好似減左 HKD 200 - 300 ...
iPhon ...
timo_1011 發表於 2013-1-6 23:56
十分期待
作者: 肥矢 時間: 2013-1-8 15:29
上年好似係過年之前, aos同retail一齊減
作者: cwc0110 時間: 2013-1-8 15:36
RETAIL都有得減
作者: 肥矢 時間: 2013-1-8 15:39
係ga, 好多蝗去排隊掃ga
作者: 肥矢 時間: 2013-1-8 15:40
你計得掂條數, 去掃晒d有得賺既product, 咁就好fat fat
作者: dizzy86 時間: 2013-1-8 16:53
上年係澳洲係聽講有日平左好很多
作者: tamp 時間: 2013-1-10 16:17
只係收到APPLE電郵話新春期間, 有精彩活動, 無話減價喎.

作者: Omega_Alpha 時間: 2013-1-10 16:49
我都等緊
今朝收到email咩同賀新春
以為已經做緊..但原來乜都無
作者: ucc117 時間: 2013-1-10 17:34
收到 e-mail 仲以為減左價
點知原來得個吉
作者: benchai 時間: 2013-1-10 17:36
上年都係農歷年前,今年應該唔例外,等等啦
作者: michaelyiu10 時間: 2013-1-10 21:21
就算你今日買聽日就有sale都可以拎返錢
作者: man.pong 時間: 2013-1-12 19:16
IPAD4都有得平?
作者: shishi85 時間: 2013-1-12 19:33
睇新年有冇吧

