Board logo

標題: 今年Apple會有一天特價嗎 [打印本頁]

作者: dannyhinhk    時間: 2013-1-5 20:07     標題: 今年Apple會有一天特價嗎

上年Apple Store 曾經有一天的特價,今年還會有嗎?
作者: 冷    時間: 2013-1-5 20:12

2月前啦應該
作者: hugo2005    時間: 2013-1-5 21:54

舊年iMac有無特價?
作者: michaelyiu10    時間: 2013-1-5 22:34

好似得iphone唔會特價
作者: free6836    時間: 2013-1-6 14:25

今年都會有....但新產品同電話一定冇份....

所以mini ipad4一定冇希望....

減價應該會係ipad2
作者: qwe1qwe    時間: 2013-1-6 15:59

上年iPod have sale
作者: wkk    時間: 2013-1-6 17:23

how about latest version of IMAC, MAC Mini ?

struggle whether to wait ?

when will it come ?
作者: 小平    時間: 2013-1-6 17:35

我估會係新年前後幾天
作者: Zz笨影zZ    時間: 2013-1-6 19:20

IPOD CLASSIC 有無得平
作者: timo_1011    時間: 2013-1-6 23:56

今年都會有....但新產品同電話一定冇份....

所以mini ipad4一定冇希望....

減價應該會係ipad2 ...
free6836 發表於 2013-1-6 14:25


iPad 4 係今年 1 月 2 號日本 AOS 單日減價減左 HKD 300 ...
iPad 2 都好似減左 HKD 200 - 300 ...
iPhone, iPad Mini 就真係冇減價 ...
另外, iPod Touch 都減左 HKD 200 ...
作者: alisontcf    時間: 2013-1-7 11:04

iPad 4 係今年 1 月 2 號日本 AOS 單日減價減左 HKD 300 ...
iPad 2 都好似減左 HKD 200 - 300 ...
iPhon ...
timo_1011 發表於 2013-1-6 23:56


e, iPad4 都有得平, 可以諗諗佢, 想入返一部自用 T_T
作者: 望月小妖    時間: 2013-1-7 11:16

e, iPad4 都有得平, 可以諗諗佢, 想入返一部自用 T_T
alisontcf 發表於 2013-1-7 11:04



    佢減價我就3換4
作者: hobt4213    時間: 2013-1-7 15:14

佢減價我就3換4
望月小妖 發表於 2013-1-7 11:16


3代而家放到幾錢?
作者: happyt610    時間: 2013-1-7 15:16

回復 13# hobt4213


好似得翻新
http://store.apple.com/hk-zh/browse/home/specialdeals/ipad/ipad3
作者: hobt4213    時間: 2013-1-7 15:18

回復 14# happyt610


    我係問IPAD3賣到幾錢喎...
因為都有興趣3換4, 如果有特價的話, 但係好驚過兩個月又爆一部出黎
作者: happyt610    時間: 2013-1-7 15:27

本帖最後由 happyt610 於 2013-1-7 15:28 編輯

回復 15# hobt4213

SORRY! 睇錯
不過我覺得3轉4就無咩大分別, 估計今年9.7" ipad 會輕量化
作者: 望月小妖    時間: 2013-1-7 15:55

3代而家放到幾錢?
hobt4213 發表於 2013-1-7 15:14


早排 ~$2500
而家唔知
作者: gemino    時間: 2013-1-7 16:40

hope to get an airport extreme :)
作者: fb20    時間: 2013-1-7 17:18

減得果d d, 都係冇咩用
作者: gzzw    時間: 2013-1-7 21:17

希望今個月有
作者: cwc0110    時間: 2013-1-7 22:53

回復 10# timo_1011
入返一打IPT5大紅都好
作者: ss4406    時間: 2013-1-7 23:58

過年應該有啦
作者: gzzw    時間: 2013-1-8 09:00

等農曆新年
作者: tommychow0811    時間: 2013-1-8 11:27

ipod classic 唔知咩價呢....
有興趣買返部玩
作者: ngkit19    時間: 2013-1-8 11:41

大概係農曆年前兩三個禮拜, 舊年都好似係咁上下時間
作者: hot777    時間: 2013-1-8 12:34

買返部 itouch32 都好
作者: ivanau    時間: 2013-1-8 14:11

如果有imac我都想換機
作者: cwc0110    時間: 2013-1-8 14:53

iPad 4 係今年 1 月 2 號日本 AOS 單日減價減左 HKD 300 ...
iPad 2 都好似減左 HKD 200 - 300 ...
iPhon ...
timo_1011 發表於 2013-1-6 23:56



十分期待
作者: 肥矢    時間: 2013-1-8 15:29

上年好似係過年之前, aos同retail一齊減
作者: cwc0110    時間: 2013-1-8 15:36

上年好似係過年之前, aos同retail一齊減
肥矢 發表於 2013-1-8 15:29



RETAIL都有得減
作者: 肥矢    時間: 2013-1-8 15:39

RETAIL都有得減
cwc0110 發表於 2013-1-8 15:36



    係ga, 好多蝗去排隊掃ga
作者: 肥矢    時間: 2013-1-8 15:40

係ga, 好多蝗去排隊掃ga
肥矢 發表於 2013-1-8 15:39



    你計得掂條數, 去掃晒d有得賺既product, 咁就好fat fat
作者: dizzy86    時間: 2013-1-8 16:53

上年係澳洲係聽講有日平左好很多
作者: tamp    時間: 2013-1-10 16:17

只係收到APPLE電郵話新春期間, 有精彩活動, 無話減價喎.  
作者: Omega_Alpha    時間: 2013-1-10 16:49

我都等緊
今朝收到email咩同賀新春
以為已經做緊..但原來乜都無
作者: ucc117    時間: 2013-1-10 17:34

收到 e-mail 仲以為減左價
點知原來得個吉
作者: benchai    時間: 2013-1-10 17:36

上年都係農歷年前,今年應該唔例外,等等啦
作者: michaelyiu10    時間: 2013-1-10 21:21

就算你今日買聽日就有sale都可以拎返錢
作者: man.pong    時間: 2013-1-12 19:16

IPAD4都有得平?
作者: shishi85    時間: 2013-1-12 19:33

睇新年有冇吧





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2