Board logo

標題: ipad mini 每睇一個網頁係咪都要放大先睇得清d字? [打印本頁]

作者: so?    時間: 2013-1-6 14:13     標題: ipad mini 每睇一個網頁係咪都要放大先睇得清d字?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laughing    時間: 2013-1-6 14:19

ipad4係咪就吾洗?
so? 發表於 2013-1-6 14:13


ipad mini打横ok
作者: so?    時間: 2013-1-6 14:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laughing    時間: 2013-1-6 14:21

打直呢?ipad4係咪吾洗?
so? 發表於 2013-1-6 14:20

ipad mini打直字會有D濛
作者: laughing    時間: 2013-1-6 14:23

打直呢?ipad4係咪吾洗?
so? 發表於 2013-1-6 14:20

ipad4直横ok唔洗放大
作者: so?    時間: 2013-1-6 14:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qwe1qwe    時間: 2013-1-6 15:59

放大有時仲蒙
作者: jokelib    時間: 2013-1-6 18:04

建議你去 Apple Store 自己玩吓試一試
作者: laughing    時間: 2013-1-6 18:09

即係如果吾想放大
ipad mini要打橫用
ipad4打直打橫都得
so? 發表於 2013-1-6 14:30

yes
作者: charcsc2000    時間: 2013-1-6 20:11

即係如果吾想放大
ipad mini要打橫用
ipad4打直打橫都得
so? 發表於 2013-1-6 14:30

YEAH,
我部ipad3都係咁, 但打機有d重..
ipad mini好d~
作者: gk1250    時間: 2013-1-6 21:30

去玩過就清楚哂
Ipad4 個mon好清
作者: yukashing    時間: 2013-1-6 21:43

ipad3同4個mon系好清,但ipad mini 都未有咁嚴重

以yahoo.com.hk為例,d字咁密咁細,就算ipad3同4可以睇到個字唔濛,最終你都系要放大d來睇
作者: gigijaja    時間: 2013-1-7 09:23

視乎唔同網頁的設計吧, 一般來講英文(或法文/德文等非方塊字) 網頁/文件係可以唔放大都睇到, 當然如果係full page的英文PDF/ebook 即使睇到, 長時間睇都會辛苦, 即使我用iPad 3睇ebook都會放大睇。 中文/日文/韓文就比較多機會要放大睇, 但亦非必然。 例如我睇Baby Kingdom, 微博app, 無得放大, 但長時間睇都okay。
作者: tuyylihk    時間: 2013-1-7 09:31

建議自己睇睇
我用過同事部mini睇頭條高清版唔放大
細字蒙就一定蒙,但都叫睇到
網頁d字肯絕大多數都冇咁細,所以理論上都睇到,但可能會比較辛苦
(其實就算用iPad3/4睇頭條高清版,細字雖然好清楚,但睇耐d都有少少辛苦)
打橫就一定清楚

基本上不論點做,就算清楚唔放大對眼都唔係太好
充其量係比你某d真係一定要唔放大既情況下仲睇得清楚者
同埋可以係放大幅度最細既情況下令對眼冇乜負擔,相對可視範圍亦多左
作者: gzzw    時間: 2013-1-7 19:34

Apple Store 自己驗證最好
作者: so?    時間: 2013-1-7 19:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwc0110    時間: 2013-1-7 22:57

回復 15# gzzw


瘋宅 SO零 伯母都有得試玩





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2