標題: IPAD3 升唔升上6.1好?? [打印本頁]
作者: hahakei 時間: 2013-2-17 20:45 標題: IPAD3 升唔升上6.1好??
本帖最後由 hahakei 於 2013-2-17 22:46 編輯
用緊5.1 JB,諗緊升唔升上6.1 JB好???分別大唔大??? THX
作者: twshum 時間: 2013-2-17 22:18
因為要保留 iPad 版 google map. 唔升!
iOS 6 只有iPhone 版 google map download.
作者: sonmanhk 時間: 2013-2-17 22:28
睇下你要唔要用新app...
因為有D apps要6.0先用到...不過目前唔算多"
作者: funky91 時間: 2013-2-19 22:02
JB左6.1 用fullforce 開google maps 幾正常 用得到
作者: takwahb 時間: 2013-2-19 22:46
New google map 好似冇街境
作者: takwahb 時間: 2013-2-19 22:47
我都唔升住.
作者: lcska02nkc 時間: 2013-2-19 23:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mad scientist 時間: 2013-2-19 23:51
I have two New iPad 32GB, one with 6.1 and 5.1
I would prefer iOS 5.1

