作者: muimui725 時間: 2013-10-6 21:15 標題: Ipad 維修問題 豐澤買的
部ipad home 制神神地 部機係豐澤買的,可唔可以去ifc 整/換機 thx
作者: tunster 時間: 2013-10-6 21:23
喺 Apple 網登記佐保養就 ok
作者: lau0921 時間: 2013-10-7 07:47
記著機身唔可以有崩位,可以花,但唔可以崩(小崩可能OK),APPLE會唔受保
作者: KALUN199217 時間: 2013-10-8 00:17
其實一入itunes啟動ipad個陣已經開始左保養咖囉,唔洗登記咖=.=
其實個Mon無事,佢都唔鬼理你咖啦..
作者: sivin1015 時間: 2013-10-8 00:32
唔係ga,大崩有機會唔保ga
作者: KALUN199217 時間: 2013-10-8 01:00
暫時未試過唔得

作者: Maydayb 時間: 2013-10-9 16:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kkchuang 時間: 2013-10-9 17:48
book 個genius bar時間去apple store啦~

