Board logo

標題: Ipad 維修問題 豐澤買的 [打印本頁]

作者: muimui725    時間: 2013-10-6 21:15     標題: Ipad 維修問題 豐澤買的

部ipad home 制神神地 部機係豐澤買的,可唔可以去ifc 整/換機 thx
作者: tunster    時間: 2013-10-6 21:23

喺 Apple 網登記佐保養就 ok
作者: lau0921    時間: 2013-10-7 07:47

記著機身唔可以有崩位,可以花,但唔可以崩(小崩可能OK),APPLE會唔受保
作者: KALUN199217    時間: 2013-10-8 00:17

喺 Apple 網登記佐保養就 ok
tunster 發表於 2013-10-6 21:23


其實一入itunes啟動ipad個陣已經開始左保養咖囉,唔洗登記咖=.=

記著機身唔可以有崩位,可以花,但唔可以崩(小崩可能OK),APPLE會唔受保
lau0921 發表於 2013-10-7 07:47


其實個Mon無事,佢都唔鬼理你咖啦..
作者: sivin1015    時間: 2013-10-8 00:32

其實一入itunes啟動ipad個陣已經開始左保養咖囉,唔洗登記咖=.=



其實個Mon無事,佢都唔鬼理你咖啦.. ...
KALUN199217 發表於 2013-10-8 00:17


唔係ga,大崩有機會唔保ga
作者: KALUN199217    時間: 2013-10-8 01:00

唔係ga,大崩有機會唔保ga
sivin1015 發表於 2013-10-8 00:32


暫時未試過唔得
作者: Maydayb    時間: 2013-10-9 16:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kkchuang    時間: 2013-10-9 17:48

book 個genius bar時間去apple store啦~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2