Board logo

標題: IPAD 3 用唔用到SteelSeries Stratus? [打印本頁]

作者: edenli    時間: 2014-10-25 16:10     標題: IPAD 3 用唔用到SteelSeries Stratus?

同埋聽人講有線手制唔駛JB都玩得, 係唔係?
作者: edenli    時間: 2014-10-26 12:57

推一推, 有無人知??





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2