作者: rayad 時間: 2014-10-27 14:48 標題: iPad Air2 問題集
想知目前已發現既問題
軟件問題:
1. 多工關apps 有機會hang
硬件問題:
1. 太大聲面底都震
2. 部份唔好彩既ching 發現有色問題
3. 玩得太耐會有高熱
作者: sweetdreamday 時間: 2014-10-27 15:18
發現有色問題?即係點?
作者: 戀人未滿 時間: 2014-10-27 15:27
回覆 1# rayad
可唔可以講下第2點既詳情?
作者: rayad 時間: 2014-10-27 16:41
如偏黃色mon,鴛鴦mon
作者: a886 時間: 2014-10-28 02:42
回覆 1# rayad
1. 太大聲面底都震
得依個問題有~
只於"玩得太耐會有高熱"
唔係正常既咩
除非有人test 到高過50-60度,咁就有問題
作者: madebyp90 時間: 2014-10-28 04:39
我兩日,突然reboot三次
ios8真係麻麻
作者: pakchi70 時間: 2014-10-28 10:07
我係尋日唔知做乜突然放工返到屋企就無晒電
作者: damosthk 時間: 2014-10-28 10:22
我起網頁睇英文用DEFINE 查字, 每次都要DL 返牛津英漢字典睇返中文解釋...
唔知大家有無呢個問題...
作者: ayacalip 時間: 2014-10-28 21:47
2. 部份唔好彩既ching 發現有色問題
好想知道詳細情形係點? thank CHING
點樣問題法?有無圖可以睇下
作者: Puff 時間: 2014-10-28 22:49
本帖最後由 Puff 於 2014-10-28 22:52 編輯
屏幕做工要睇運氣
退左部平均地白同光 無漏光 但有粒塵 (主要閱讀區域外圍) 外加面玻璃底有條小刮痕 (屏幕邊緣位置) 嘅機
但最少 air2 用全貼合屏幕無事就會永遠都無事,唔會用用下半路送幾粒俾你
記得開全黑全白用金睛火眼去檢查
作者: Puff 時間: 2014-10-28 22:49
咪一如以往嘅 yellow tint 呀 blue tint 呀之類
作者: rayad 時間: 2014-10-29 18:39
回覆 10# Puff
我覺得係幾間廠做,所以一定有差別
作者: @112 時間: 2014-10-29 19:40
其實平時用睇唔睇到?唔通下下用金眼晴玩iPad

作者: Puff 時間: 2014-10-29 22:33
本帖最後由 Puff 於 2014-10-29 22:43 編輯
邊緣位果個白光下睇唔到就算數
之後果粒係過幾日貼玻璃貼搞一場大龍鳳後先發現
當你發現左有一粒塵 就總會係成日「唔覺意」睇到
尤其係我呢類唔打機淺色背景睇字多過睇圖既人
抹唔走既塵係靜態畫面下係好覺眼 再講你俾咁多銀咁多水佢食 品質要求自然高D
家下仲要係用全貼合屏幕既新機 你話 ipad4 用一年後俾一兩粒就可以算數姐
新機喎。
如果佢俾十萬粒塵我都接受到,我去買山寨機唔好?
洗乜走黎買生果食。

