Board logo

標題: [操作疑難] iPad Air2 問題集 [打印本頁]

作者: rayad    時間: 2014-10-27 14:48     標題: iPad Air2 問題集

想知目前已發現既問題

軟件問題:
1. 多工關apps 有機會hang


硬件問題:
1. 太大聲面底都震
2. 部份唔好彩既ching 發現有色問題
3. 玩得太耐會有高熱
作者: sweetdreamday    時間: 2014-10-27 15:18

發現有色問題?即係點?
作者: 戀人未滿    時間: 2014-10-27 15:27

回覆 1# rayad
可唔可以講下第2點既詳情?
作者: rayad    時間: 2014-10-27 16:41

如偏黃色mon,鴛鴦mon
作者: a886    時間: 2014-10-28 02:42

回覆 1# rayad


1. 太大聲面底都震


得依個問題有~

只於"玩得太耐會有高熱"
唔係正常既咩
除非有人test 到高過50-60度,咁就有問題
作者: madebyp90    時間: 2014-10-28 04:39

我兩日,突然reboot三次

ios8真係麻麻
作者: pakchi70    時間: 2014-10-28 10:07

我係尋日唔知做乜突然放工返到屋企就無晒電
作者: damosthk    時間: 2014-10-28 10:22

我起網頁睇英文用DEFINE 查字, 每次都要DL 返牛津英漢字典睇返中文解釋...

唔知大家有無呢個問題...
作者: ayacalip    時間: 2014-10-28 21:47

2. 部份唔好彩既ching 發現有色問題

好想知道詳細情形係點? thank CHING
點樣問題法?有無圖可以睇下
作者: Puff    時間: 2014-10-28 22:49

本帖最後由 Puff 於 2014-10-28 22:52 編輯

屏幕做工要睇運氣
退左部平均地白同光 無漏光 但有粒塵 (主要閱讀區域外圍) 外加面玻璃底有條小刮痕 (屏幕邊緣位置) 嘅機
但最少 air2 用全貼合屏幕無事就會永遠都無事,唔會用用下半路送幾粒俾你

記得開全黑全白用金睛火眼去檢查
作者: Puff    時間: 2014-10-28 22:49

2. 部份唔好彩既ching 發現有色問題

好想知道詳細情形係點? thank CHING
點樣問題法?有無圖可以 ...
ayacalip 發表於 2014-10-28 21:47

咪一如以往嘅 yellow tint 呀 blue tint 呀之類
作者: rayad    時間: 2014-10-29 18:39

回覆 10# Puff


    我覺得係幾間廠做,所以一定有差別
作者: @112    時間: 2014-10-29 19:40

屏幕做工要睇運氣
退左部平均地白同光 無漏光 但有粒塵 (主要閱讀區域外圍) 外加面玻璃底有條小刮痕 (屏幕 ...
Puff 發表於 2014-10-28 22:49

其實平時用睇唔睇到?唔通下下用金眼晴玩iPad
作者: Puff    時間: 2014-10-29 22:33

本帖最後由 Puff 於 2014-10-29 22:43 編輯
其實平時用睇唔睇到?唔通下下用金眼晴玩iPad
@112 發表於 2014-10-29 19:40

邊緣位果個白光下睇唔到就算數
之後果粒係過幾日貼玻璃貼搞一場大龍鳳後先發現

當你發現左有一粒塵 就總會係成日「唔覺意」睇到
尤其係我呢類唔打機淺色背景睇字多過睇圖既人
抹唔走既塵係靜態畫面下係好覺眼 再講你俾咁多銀咁多水佢食 品質要求自然高D
家下仲要係用全貼合屏幕既新機 你話 ipad4 用一年後俾一兩粒就可以算數姐

新機喎。


如果佢俾十萬粒塵我都接受到,我去買山寨機唔好?
洗乜走黎買生果食。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2