作者: simon2012a 時間: 2014-11-24 21:45 標題: 新手用IPAD MINI2
尋日係又一城APPLE STORE買左部IPAD MINI2 32GB WIFI版, 唸住方便自已去旅行時用,
本身我用開ANDROID, 今次第一次用IOS, 我唸唔難掛, 點知仲複雜,
入歌入相入MOVIE 用ITUNES都算啦, 點知放極都唔得,
請問有咩方法可以唔經ITUNES入歌, 片及MOVIE入IPAD呢?
PS:第一次用IOS, 好多野都唔識用, 如果兩星期內都無法適應, 只好攞去退貨
作者: easyb 時間: 2014-11-24 23:44
built-in player片好似只可放mp4, 其他格式要dl player, 歌都要mp3, mp4個D, loseless要其他player :)
btw please check supported format in the website
http://www.apple.com/hk/en/ipad-mini-3/specs/
作者: mcdull 時間: 2014-11-25 04:19
ios 係一個好close既system. 總之你記住一定要就佢既方法.
唔好諗住可就自己.
但係用過就知係好野.
作者: tere 時間: 2014-11-25 05:43
放晒去Google drive, Dropbox 再開app睇
作者: devinchan 時間: 2014-11-25 09:49
咁樣要用DATA / wifi
作者: theonlyTed 時間: 2014-11-25 11:40
Ever music 可offline downloAd歌,片好似都有幾隻app 做到
作者: sohoriho 時間: 2014-11-25 14:24
你都係退貨吧
作者: wong25 時間: 2014-11-25 14:28
本帖最後由 wong25 於 2014-11-25 14:34 編輯
音樂如果不用iTunes入,可以試下itools..連接後 >按「音樂」> 按一下左邊你的ipad 下「音樂」> 按上方的「匯入 /添加」
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
如果是影片...我不建議用內建的,用avplayer(多人話好) / Aceplayer(成日限時免費) /rushplayer (有lite版試用) / oplayer (有lite版試用) / .....pps....
Ref: http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D2&page=1
大部份這類player 都有 "wifi 傳輸", 電腦同iapd 要在同一個網絡,打開 app, 找"wifi 傳輸" 的類似字眼,佢會有個網址給你用電腦開..然後上載...
如果用usb..
--開 iTunes > 按一下你的ipad > 上方的「應用程式」> 在下下方的「應用程式」找到 xxplayer > 右下角 「加入」
http://www.youtube.com/watch?v=_t-xAKkW1Ao (片是舊版itunes)
--或者用itools ,連接後 >按「應用」> 按一下左邊你的ipad 下「應用」>找到 xxplayer > 右邊的 「瀏覽」, 再打開文件夾 "Documents", 按上方的「導入」「檔案」...
我理解大約是這樣...如果要把檔案放入app中,都是這樣做...其實好易, 只是我打出來複雜.....
作者: walsmit 時間: 2014-11-25 15:08
use itools
作者: JanSeiji 時間: 2014-11-30 12:32
會唔會有後門比佢裝啲不知名程式?
作者: lotus23 時間: 2014-11-30 12:37
無法適應........可以退貨 ?
作者: haha_22 時間: 2014-11-30 14:01
itools is a better choice
作者: vier 時間: 2014-11-30 14:31
播片用其他PLAYER APP唔好用生果跟機果個勁廢
入片入歌用itool直接拖放 相都可以但過相居然比過片慢(bug?)
iTunes淨用黎backup手機同相就夠
作者: kimwai 時間: 2014-12-1 21:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 卍TCH卍 時間: 2014-12-1 22:25
想換走部NEXUS 7 2012
想問下IPAD有冇APP可以直接經SMB開VIDEO (常用嗰堆FORMAT RMVB,AVI,MPEG, 聽到DTS/DTSHD),
作者: mcdull 時間: 2014-12-1 22:26
因為佢係close system , 限制左好多野, 所以大部份軟件既完成度都比較高.
例如對家系統, 乜都開放, 結果周身刀, 唔係冇張利, 只係張張利既軟件極少.
不過近呢兩年ios品質真係差左好多.
作者: iamgozilla 時間: 2014-12-2 13:24
近呢兩年ios品質真係差左好多
同意, 除咗7.1.2外其他都唔係太稳定, 8.1.1舊彈APP彈到HIGH HIGH.
作者: 迷 時間: 2014-12-2 16:23
想換走部NEXUS 7 2012
想問下IPAD有冇APP可以直接經SMB開VIDEO (常用嗰堆FORMAT RMVB,AVI,MPEG, 聽到DTS/DT ...
卍TCH卍 發表於 2014-12-1 22:25
同問題
有咩app 可直接access smb
作者: theonlyTed 時間: 2014-12-3 06:24
8.1.1 已經穩定左好多
作者: tsztsun0524 時間: 2014-12-6 13:34
用itool啦
我無記錯iTunes 好似都得 不過要入哂落個iTunes先 再拉落個影片度 唔好直接就咁接入去
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: chikai3210 時間: 2014-12-6 13:47
我會直接用迅雷當BT
download 戲
作者: hwymichelle 時間: 2014-12-6 16:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hwymichelle 時間: 2014-12-6 16:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wanch 時間: 2014-12-6 16:12
itools = 大部分windows用家鐘意既explorer ui

itunes =外星科技 all abt automation

