Board logo

標題: iPad mini2換電好定等新iPad好 [打印本頁]

作者: 一男子    時間: 2017-2-26 18:48     標題: iPad mini2換電好定等新iPad好

部iPad min2用左3年粒電得返78%,仲値唔値得換電繼續用定等新iPad出先換?
作者: 戀人未滿    時間: 2017-2-26 19:25

問題係電量減少有冇影響到你先?
我都有部ipad mini 2, 都係用左3年零3月, 首發果陣買既港貨,
我諗都係電量同你果部差唔多, 但未少到會產生問題, ios version 問題就費事提
呢加等緊7.9" / 9.7" / 10.5" 4GB RAM + A9或以上,
12.9" 太重同太貴, 一定在枱先用到

另外話 : 我部ipod touch 5 用左, 4年零4個月,
同樣係首發買既港行, 首發係2012年10月11日
電量應該得返50-65%到 <<< 我估, 因為唔知點解個 cycle count 示, 0
ipod touch 6 都係咁
作者: Lohas    時間: 2017-2-26 19:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 一男子    時間: 2017-2-26 19:57

問題係電量減少有冇影響到你先?
我都有部ipad mini 2, 都係用左3年零3月, 首發果陣買既港貨,
我諗都係電量 ...
戀人未滿 發表於 2017-2-26 19:25

而家用得7個鐘
作者: 戀人未滿    時間: 2017-2-26 19:58

回覆 4# 一男子
你係LTE版本/用量大?
所以先會唔夠用?
作者: 戀人未滿    時間: 2017-2-26 20:06

回覆 4# 一男子
睇下幫唔幫到閣下
https://item.taobao.com/item.htm ... ;abbucket=19#detail

http://www.mophie.com/shop/ipad/space-pack-ipad-mini
https://item.taobao.com/item.htm ... ;abbucket=19#detail
作者: b-29    時間: 2017-2-26 21:21

本帖最後由 b-29 於 2017-3-1 00:02 編輯

刪除
作者: b-29    時間: 2017-3-1 08:19

有閒銭係度咪等下新欵個Dipad 囉。D 人話三月会有新欵嘅iPad 出售......





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2