作者: bobopig 時間: 2017-9-15 08:50 標題: 睇完發佈會同加價300後,突然唔係好想出 10.5 了.....
尤其粒 A11 講到咁勁
Pro 個粒變左好似唔抵
等10.5 2 代?
A10X 會否行 public 版 Ios 11 都唔順
via HKEPC Reader for Android
作者: Wanderer 時間: 2017-9-15 11:15
自己睇
https://infogram.com/apple-a11-b ... res-1gew2vn8vngnmnj
作者: jimfactory 時間: 2017-9-15 11:20
邊有得咁等㗎~
我部MINI 4得A8行IOS 11都仲OK
作者: szechun 時間: 2017-9-15 11:53
回覆 2# Wanderer
作者: bobopig 時間: 2017-9-15 12:08
所以可能買 Wifi 版 + 64G
入門算了
留番錢等 10.5 2代
始終未知 IOS 11 有幾方便
via HKEPC Reader for Android

