Board logo

標題: [操作疑難] apple打手真是多! [打印本頁]

作者: money仔    時間: 2017-10-20 00:13     標題: apple打手真是多!

當有人批評apple打手出曬來!我同意呢有師兄話apple系垃圾!
作者: queenman    時間: 2017-10-20 00:59

回覆 1# money仔


   
做你嘅野啦,千其唔好得個講字呀,見你講到咁巴閉,法律徵詢,中文睇唔明去睇吓英文啦。
作者: carlkyo    時間: 2017-10-20 08:37

各有各好
作者: b-29    時間: 2017-10-20 08:38

冇計,用apple 人多嗎?打手,什麼算係打手呢?
作者: queenman    時間: 2017-10-20 09:08

討論緊保養條款已經寫明你嘅不滿,都係要買,到壞咗要維修,又覺得有問題,但你嘅問題,又冇根冇據,叫你去攪清楚d先啫,講多兩講又話打手。徵詢法律意見喎,講到咁大,緊係要認真d啦,我相信好多人都等緊睇你嘅結果架。不如你認真d去做,唔得個吹字啦。
作者: queenman    時間: 2017-10-20 09:10

回覆 1# money仔


    比錢買垃圾咁得意????
一件工具,識得用,一定唔會係垃圾囉
作者: money仔    時間: 2017-10-20 09:11

回覆 5# queenman


    你又知道我無做?
作者: amdxp    時間: 2017-10-20 09:30

信徒特別多.係事實....
好用都係好, 但係就真係貴左的
作者: Once    時間: 2017-10-20 12:17

本帖最後由 Once 於 2017-10-20 12:19 編輯

ifanboy 應該多過An 盲粉同各大廠打手少少嘅
作者: 50144    時間: 2017-10-20 13:05

本帖最後由 50144 於 2017-10-20 13:08 編輯

最大問題係討論了 10頁,我只係見到 "可能用了其他國家 Spec 的 Parts"、"未必係香港版本零件"等等的假設,你可以表達你不滿意蘋果換 "Service Unit",我睇唔到有咩證據證明蘋果換 "Service Unit" 違反保養條款 / 商品說明,亦都看唔到有人投訴港行變美行,見得最多都係投訴 Apple 外判屈人私自改裝 iPhone、無左14日內退換機,新機焗換翻新機
作者: money仔    時間: 2017-10-20 13:19

清楚 了解 明白 apple 唔維修都係合理
作者: queenman    時間: 2017-10-20 13:48

回覆 11# money仔


    中文咁難理解咩?唔維修?怕你眼大,有Ching 驚你睇漏眼,轉埋顏色比你,中英對照,都睇唔明?
冇人話蘋果對壞機維修手法好好,重點係你所講嘅係同蘋果所寫嘅冇抵觸呀,得個估字,一係你搵多d證據去支持你嘅講法啦。
我知你做緊野嘛,徵詢緊法律意見嘛,不如分享吓你聽番嚟嘅保貴法律意見啦,咪估估吓咁啦。
作者: queenman    時間: 2017-10-20 14:28

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20171020/20188897

跟你講吓車
試吓搵第二個蘋果幫你啦,可以真係比你搵到漏洞呢
作者: money仔    時間: 2017-10-20 14:29

回覆 12# queenman


    我有權力柜絶蘋果用替代品OK,但apple必須尊從佢賣貨品時的承立提供一年保修!
作者: mop    時間: 2017-10-21 13:54

回覆 13# queenman


我都係得一部Ipad 10.5係蘋果
但係我之前買左surface pro都係壞左換一部唔係全新既...
如果我壞塊板,佢要淨係修我部機可能要排成個月時間,所以我都諒解佢部機好難拆左再修再比同一部我
而佢換走左比另一部我,然後再慢慢修比其他人其實我都覺得奇怪但我明白咁係有效率好多,而我又係無大損失... 甚至叫有賺左(e.g. 電池比左新)
而且... 就算平時D 維修... 好多比左翻修既料...出面唔換你都係唔知

不過都帶出問題,咁其實一年保修,係唔係代表一年內可以更換所有新零件?
定係一年內,保修只係可以幫你呢件貨物可以進行正常既工作?

或者你可以覺得唔合理,因為用左幾千蚊買左部機既保障只係換一件人哋用過既零件
如果成功迫到蘋果以後所有零件都一定係新既話,或者會比較合你心意
咁但係維修時間增加,續部拆黎修既時間同成本增加,可能放低部機兩三個星期先可以囉既情況
又真係未必個個接受,ipad還好... iphone D人會無得用
而成本一定唔會消失左,如果出兩部6000既ipad 只用舊件,賣返8000 但係必用新件維修
你又會唔會一定買8000....

我唔覺得蘋果啱晒,不過佢都有佢考慮,執輸行頭代然慘過敗家... 但係著數係咪又要囉到盡即。
另外行貨同水貨跟本就唔關公司出咩貨事,只不過係香港有代理,而個代理肯受理就叫行貨
作者: queenman    時間: 2017-10-22 00:00

回覆 15# mop


    同意你講法。買一件產品,除咗硬件之外,更重要嘅係建基於呢件硬件上嘅軟件。工作同娛樂,大眾已經越來越依賴呢種電子產品。試諗吓,當你用開嘅電話或者平板因爲維修而要返廠一星期,會有幾唔方便?你可以話蘋果冇比選擇你,但只要係符合佢所講嘅保修條款,有咩問題?如有不滿,大可選擇其他廠商。但我深信,買之前會睇咁長編條款嘅人真係少之又少。硬件對我嚟講只係一個平台,我享用緊係呢個平台上軟件帶比我嘅方便同娛樂。佢用咩零件,零件喺邊度嚟,我懶理。
作者: money仔    時間: 2017-10-22 01:21

現在apple話26號前覆我,比時間他.無即就go go go
作者: wing1234    時間: 2017-10-22 08:24

當有人批評apple打手出曬來!我同意呢有師兄話apple系垃圾!
money仔 發表於 2017-10-20 00:13


   
未用過又知唔好
打手

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPad
作者: Coffeelake    時間: 2017-10-29 01:06

討論緊保養條款已經寫明你嘅不滿,都係要買,到壞咗要維修,又覺得有問題,但你嘅問題,又冇根冇據,叫你去 ...
queenman 發表於 2017-10-20 09:08



    事主咁有要求,
可能將來結完婚又話要同外家退貨,
所有姊妹試過都唔好,要退禮金
作者: dj-x    時間: 2017-10-29 02:42

笑死了...蘋果係生產商, 批發商, 代理商, 維修商
佢話係行貨就係行貨, 就算佢賣部 J /TA 新機俾你都係行貨
作者: queenman    時間: 2017-10-29 07:35

而家條友個龍門搬咗上太空啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2