標題: iPad 畫畫 [打印本頁]
作者: kof2002 時間: 2017-12-24 14:02 標題: iPad 畫畫
想問下其實用電子方式的人畫畫多唔多用iPad ? 定係都係電腦駁畫板?
作者: df7 時間: 2017-12-24 15:44
回覆 1# kof2002
我
wacom+IPAD MINI2+ARTRAGE
作者: Strike_Zero 時間: 2017-12-26 23:08
本帖最後由 Strike_Zero 於 2022-6-18 11:41 編輯
Del......
作者: df7 時間: 2017-12-28 07:15
STYLUS2
不過小心, 呢支256壓感, 最多去到MINI2及AIR1

