Board logo

標題: iPad 畫畫 [打印本頁]

作者: kof2002    時間: 2017-12-24 14:02     標題: iPad 畫畫

想問下其實用電子方式的人畫畫多唔多用iPad ? 定係都係電腦駁畫板?
作者: df7    時間: 2017-12-24 15:44

回覆 1# kof2002


    wacom+IPAD MINI2+ARTRAGE
作者: Strike_Zero    時間: 2017-12-26 23:08

本帖最後由 Strike_Zero 於 2022-6-18 11:41 編輯

Del......
作者: df7    時間: 2017-12-28 07:15

wacom 邊支筆?
Strike_Zero 發表於 2017-12-26 23:08



    STYLUS2
不過小心, 呢支256壓感, 最多去到MINI2及AIR1





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2