Board logo

標題: [操作疑難] iPAD 8 類紙MON貼同玻璃貼有冇好介紹 [打印本頁]

作者: Ahmok    時間: 2021-1-15 09:15     標題: iPAD 8 類紙MON貼同玻璃貼有冇好介紹

剛買咗部PAD8俾個孫仔上網課,有冇好嘅MON貼推介?要在港消費.
作者: 靚仔007    時間: 2021-6-26 22:14

留名
我都想知
作者: super_hkg    時間: 2021-7-31 12:39

據我多年用ipad 經驗,買個厚套比較好,貼係影響使用





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2