Board logo

標題: 有冇辦法唔用ITUNE BACKUP??? [打印本頁]

作者: hahakei    時間: 2013-2-17 23:18     標題: 有冇辦法唔用ITUNE BACKUP???

想升6.1 JB,有冇計連D開心APP和FOLDER結構都BACKUP埋???

THX
作者: cykwok    時間: 2013-2-18 14:44

iTools





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2