Board logo

標題: 想搵人一齊讀systematic iPhone 程式開發及編寫課程 [打印本頁]

作者: markyip126    時間: 2014-6-10 14:05     標題: 想搵人一齊讀systematic iPhone 程式開發及編寫課程

想搵人一齊讀systematic iPhone 程式開發及編寫課程, 因為兩人行一人價, 大家分擔學費, 有興趣請PM我, 謝謝.

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: ntleung    時間: 2014-6-10 17:50

IOS8 行新programming language Swift, 有冇人會學舊野?
作者: idleman    時間: 2014-6-10 19:01

係有心學自學好似仲好~
作者: markyip126    時間: 2014-6-14 15:02

有咩問題呢?學完7自學8唔得架?
有人教就叫無心學?自學就叫有心學?
講真,回應你地浪費我時間就真。

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: tongziv    時間: 2014-6-14 21:42

幾錢
作者: bbqaaq    時間: 2014-6-15 15:33

本帖最後由 bbqaaq 於 2014-6-15 15:36 編輯
IOS8 行新programming language Swift, 有冇人會學舊野?
ntleung 發表於 2014-6-10 17:50



    你講得出呢句野, 証明你完全唔識寫iphone app呢個遊戲點玩

有咩問題呢?學完7自學8唔得架?
有人教就叫無心學?自學就叫有心學?
講真,回應你地浪費我時間就真。

(S ...
markyip126 發表於 2014-6-14 15:02



    人地好心俾意見你咁既態度
又証明你都唔知寫program呢個遊戲點玩
作者: 一個男孩子    時間: 2014-6-15 16:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbqaaq    時間: 2014-6-15 16:17

回覆  bbqaaq


    開口埋口話人唔識, 你咁醒, 咁識玩, 不如比D意見人仲實際過你係到扮哂野
同埋你講少D ...
一個男孩子 發表於 2014-6-15 16:05



    係啊, 我純料扮哂野嫁ja, 只不過係full time ios programmer 寫左3年咁大把, 都係初哥黎嫁ja

我唔係想講廢話, 係1,2樓果條友講野同態度有問題,我先忍唔住出聲, 3樓果位哥哥好心提佢自學好過搵人教, 當然係有原因, 但1樓果個咁既態度, 你想我點認真講"唔廢"既話?

好少係呢區睇野, 頭先路過睇唔過眼先講兩句, 真心估唔到呢到d 人咁鐘意搵交嘈
作者: markyip126    時間: 2014-6-15 22:51

咁吋嘴都叫好心俾意見,咪搞gag啦師兄。
你求救既時候,人地無情情捅你兩刀,你還拖,好正常,你話還拖果件暴力,老實講我真係諗唔明個logic點黎,師兄你咁有批判性不如解釋下。
無錯寫左3年app一定好有經驗,不過就算你再叻,睇完你講野我諗無乜人打算問你意見要你請教。
識唔識寫app事小,識唔識做人事大。

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: bbqaaq    時間: 2014-6-15 23:34

咁吋嘴都叫好心俾意見,咪搞gag啦師兄。
你求救既時候,人地無情情捅你兩刀,你還拖,好正常,你話還拖果件 ...
markyip126 發表於 2014-6-15 22:51



    我認我第一個post 真係明出口串你, 因為我真心睇唔過眼
2樓巴打廢up, 我同意, 3樓巴打真心係認真回你+態度正常, 佢咁講係原因既
但好人既意見, 你咁都要當人"捅你", 我無話可說
講緊既係態度問題, 唔係乜邏輯問題, 係有人真心俾意見你都一野車埋去, 話我唔識做人, 你諗下你自己有冇怪錯人先(3樓巴打)?

懶得講落去, 你繼續努力搵人報course啦, 加油努力啦
作者: markyip126    時間: 2014-6-16 20:59

等我估下先
三年前有位熱血青年學寫app,新手初哥一名,到處請教別人,問親邊個都俾人插,因為問咩問題都俾人話,'你講呢句說話証明你唔識,果句說話又証明你唔識'。終於經過三年地獄,學有所成,但係對於昔日侮辱念念不忘,久久未能釋懷,終於由被害人變身成加害人,一見初哥就要關照關照。
唉呀,可能真係講中,對唔住呀師兄,原來你有咁痛苦經歷,我唔應該取笑你處世態度,我地呢d白癡仔又唔識做人又唔識寫app。

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: markyip126    時間: 2014-6-16 22:03

以前細個玩電腦自己學HTML,玩下flash,幾開心。初時我都唔明點解會有IT education centre,仲要班班爆滿。而家終於明晒。有人同你一齊學一齊研究你好彩,如果唔係就索性俾錢學就算,唔係有人教會學得快定慢既問題,而係費事問果d識又唔肯教人,自以為是,不可一世,僧人聰明厭人蠢既人,講到尾都係覺得你唔識就應該俾人吋,心態自大又自悲。
你覺得我態度有問題,我又反問你,閣下態度非常好?心理學專家?2,3,4,5,6,7,8層樓邊個態度好態度差你都識得分?
我一邊睇你回應一邊笑(對唔住),講到黎呢層,你都仲未講得出一句正面既說話。你話自己三年經驗,睇得出'有心'俾意見既人既錯處,okay,點解去到呢層樓為止你都仲未分享你既寶貴經驗呢?太寶貴?唔願意分享?定係你傾向吋人多過教人?
我又要重申,回應你真係浪費我時間。

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: 一個男孩子    時間: 2014-6-19 12:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: markyip126    時間: 2014-6-19 19:56

算啦師兄
你見佢都唔覆可能搞盡gag無野可以講

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: bbqaaq    時間: 2014-6-19 22:57

本帖最後由 bbqaaq 於 2014-6-19 23:07 編輯
算啦師兄
你見佢都唔覆可能搞盡gag無野可以講

(Sent from HKEPC iPhone app)
markyip126 發表於 2014-6-19 19:56



    有乜好覆? 睇你話同我講哂時間但又係到打篇ff論文出黎?
作者: markyip126    時間: 2014-6-20 15:13

條友開始9唔搭8

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: Ericson    時間: 2015-9-29 10:53

有乜好覆? 睇你話同我講哂時間但又係到打篇ff論文出黎?
bbqaaq 發表於 2014-6-19 22:57



    真係覆佢都side氣,又係d被害妄想症既人。
作者: bbqaaq    時間: 2015-9-29 14:08

真係覆佢都side氣,又係d被害妄想症既人。
Ericson 發表於 2015-9-29 10:53



    一年幾前既文都搵番出黎覆
宜家睇番都覺得好笑
作者: epa    時間: 2015-9-29 15:13

幾錢?學幾耐?
事關我係為興趣太貴唔會學。
時間太長的話怕撞左我第二啲課程。
作者: Ericson    時間: 2015-9-30 16:01

回覆 18# bbqaaq


    咁arm search到,無計





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2