Board logo

標題: [測試] 第一次玩SSD - Intel 330 120GB [打印本頁]

作者: 前田愛    時間: 2012-5-28 04:13     標題: 第一次玩SSD - Intel 330 120GB

今日於旺電$899買左最後一隻(佢話),終於第一次感受到果種快感!

不過我塊板係技嘉P35C-DS3R,只係得SATA2,所以速度差一半,但都已經好滿足

分享少少測試
1. 已轉AHCI
2. 已安裝INTEL AHCI DRIVER
仲有冇其他野可以搞?

330asssd.jpg

330crystal.jpg

圖片附件: 330asssd.jpg (2012-5-28 04:13, 88.44 KB) / 下載次數 142
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1374514&k=fbd262fd280ab9a03ae828f5a392dd62&t=1782459734&sid=38cl9d70pD



圖片附件: 330crystal.jpg (2012-5-28 04:13, 76.38 KB) / 下載次數 151
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1374515&k=93280b90785065e7b59e7ba6bc859662&t=1782459734&sid=38cl9d70pD


作者: Miipp    時間: 2012-5-28 10:01

速度好快, 靚顆粒又有 intel tool, 平靚正
作者: minglaw    時間: 2012-5-28 11:42

899抵玩啦~
作者: y2kming    時間: 2012-5-28 12:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin8348    時間: 2012-5-28 14:17

我都係SATA2,我得420分,我行AMD,有D想換SATA3底板,因為SATA2都覺得快左好多.正!
作者: lwwk    時間: 2012-5-28 15:07

回復 5# kelvin8348
AMD行SATA3不會快好多
作者: hugo2005    時間: 2012-5-28 16:07

上星期去正x諗住入番隻,但係已經唔係依個價
作者: 前田愛    時間: 2012-5-28 16:46

上星期去正x諗住入番隻,但係已經唔係依個價
hugo2005 發表於 2012-5-28 16:07



你要開聲問先有
因為佢標價一定係跟原價
而$899係要買埋intel cpu先做到

如果真係行哂成個場都冇, 建議可以周圍搵下準備比錢砌機既人搭單買隻330
作者: catok    時間: 2012-5-28 16:54

黃金有D SHOP 賣 $999 ~ 唔想煩就加多一百吧
作者: cmhd    時間: 2012-5-28 17:33

回復 1# 前田愛
依隻用緊嗰陣 摸上手熱唔熱??
作者: hioohi    時間: 2012-5-28 17:37

回復 6# lwwk


   

amd sb850/950原生 sata3已經好唔錯
http://www.expreview.com/19604-20.html
作者: lwwk    時間: 2012-5-28 19:27

回復 11# hioohi
咁amd用家應該冇投訴
作者: cyjoe_2000    時間: 2012-5-28 20:10

灣仔298咪好多$899 intel 330 ssd囉.

做乜要比多$100?  嫌錢腥?  仲係聯強保, 你地仲想點?

深水埗已不是最平價的地點!
作者: 前田愛    時間: 2012-5-28 21:17

回復  前田愛
依隻用緊嗰陣 摸上手熱唔熱??
cmhd 發表於 2012-5-28 17:33



已經上左箱, 唔再摸佢了, 所以冇留意溫度
佢係金屬外殼, 應該唔會熱得過hdd
參考:
http://www.pcpop.com/doc/0/773/773811_all.shtml
作者: ampm    時間: 2012-5-29 09:36

昨日係旺電2樓$899入了,唔使跟U.:)
作者: redmanwaiwai    時間: 2012-5-31 12:48

師兄個performance快我咁多?
我都係剛入手330 120GB, 用緊ASRock H61M, 4GB Ram, i5 2400, Win7 32 bit.
係咪仲有野要set??

圖片附件: as-ssd-bench INTEL SSDSC2CT12 5.31.2012 12-05-30 PM.png (2012-5-31 12:48, 36.99 KB) / 下載次數 79
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1376276&k=66c755e558464b5dfc570a6014a6b55c&t=1782459734&sid=38cl9d70pD


作者: 前田愛    時間: 2012-6-1 00:54

回復 16# redmanwaiwai


我用win7 64bit
8gb ram
唔知有冇關係

同埋我安裝win7時, 上左gigabyte個ahci driver
作者: Jonny2    時間: 2012-6-1 06:39

我個60G幾個月前仲貴過你的,激死!
作者: hotsun    時間: 2012-6-2 21:11

等出糧我又想搞返隻





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2