作者: 貓巴士 時間: 2014-3-13 23:42 標題: 抵抗唔到誘惑 TRANSCEND 340 256GB SSD 詳測多圖
本帖最後由 貓巴士 於 2014-3-15 00:58 編輯
中午食飽飽返到公司, 就見到有c兄上網放料買大送細咁抵
結果抵抗唔到誘惑...................................
過兩日再同大家詳細report, 依家我"開包"自己開心左先

SHOW TIME
原裝行貨, 16GB USB3.0 手指送既

背後清楚列明spec, 同步MLC NAND Flash, 最高讀寫速度, 重量, cert 等

盒內一覽

主角被最後一道防線緊緊包圍,我預備突破啦

突破成功

7mm 高, 靚質感外殼

清楚見到 Made in Taiwan, 唔係大陸野

合金背板質感十足, 縲絲位亦用左金屬環細節位無馬虎

雷射防偽貼紙

鋁金屬轉換托架造工精美唔會"介"手

擂台資料:
Intel i3 3220 3.30GHz
H77 Pro4/MVP
8G DDR3 1333MHz
Windows 7 Ultimate 64 bit
選手 Transcend 340 256GB 簡介:
第四代JMicron 667H controller
DDR3 512MB RAM
同步MLC NAND Flash
各位觀眾, 你準備好未~
全程會以空碟測試 6 場共16個分組賽, 埋牙開波
Round 1
Crystal Disk Mark

Round 2
AS SSD

Round 3
ATTO

Round 4
AJA Video Systems

Round 5
Anvil's Storage Utilities

Final Round
HD Tune Pro 5.5




叮叮叮...... (貼都貼到手攰)
小總結:
多個test成績同官方接近, 如果用i7應該可以同官方講既一樣
大file RAID hdd 過 SSD 180MB/s 以上, 自抄file 都有 220MB/s 以上
4k 速度比較有驚喜 Read: 28.91MB/s Write: 74.44MB/s 比 m5s 仲要快
另外一個神奇位係跑 AJA 時, 個 Write 可以上到 305.6 MB/s 唔通有特殊技!?
入門SSD尼講論用料,品牌,代理售後CP值算高, 暫時行test同load過D
Demo Game 感覺順暢無特別問題, 加上仲有多隻16GB 3.0 手指用的確抵玩
作為用家肯定貪心家啦, 如果Write 可以再多百幾MB/s就堅抵玩爆啦
細節測分內容ching們就自己研究研究, 有問題要交流就留言啦 多謝
作者: RoyKwan 時間: 2014-3-13 23:52
作者: edenli 時間: 2014-3-14 00:51
好抵我都忍唔住想買

作者: monkey_lulu 時間: 2014-3-14 05:40
睇嚟又要走一趟,上次買無手指送!
作者: Jeffreylo 時間: 2014-3-14 06:58
恭喜師兄買到好野
作者: 莎月美希 時間: 2014-3-14 08:07
唉,星期六入左隻,蝕左隻手指喇
作者: 爪王凌雨 時間: 2014-3-14 10:41
128根本冇得送早幾買冇所謂
但裝完個win7擺埋一邊未測試過快慢
作者: mingchit 時間: 2014-3-14 10:59
支持開箱 ~ 低處未算低 ~ 忍下手先 ~
作者: 莎月美希 時間: 2014-3-14 11:17
唉,我星期六買左256GB,真係蝕左D
作者: SimpleParallax 時間: 2014-3-14 12:03
睇到流晒口水
作者: ynotsmile 時間: 2014-3-14 12:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 名劍 時間: 2014-3-14 12:39
me too!
忍多陣睇下重有幾so先。
作者: 飲三鹿強身 時間: 2014-3-14 13:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ilovecable 時間: 2014-3-14 13:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ilovecable 時間: 2014-3-14 13:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 貓巴士 時間: 2014-3-14 15:39
九龍灣 Microworks 上門保養的
作者: okutama 時間: 2014-3-14 16:55
回復 1# 貓巴士
Ching 快轉 ASS benchmark 睇下
作者: ming8k 時間: 2014-3-14 16:59
隻usb手指係咪代理送
作者: 貓巴士 時間: 2014-3-14 17:55
Yeah~
作者: Vincent2006 時間: 2014-3-14 18:51
今日本來想係旺電買, 點知間鋪頭話隻手指要自己去九龍灣攞, 最後去左
金x士, SSD+手指一齊有, 吾駛去九龍灣
作者: 貓巴士 時間: 2014-3-15 00:56
加左測試啦, 大家俾D意見啦
thank you
作者: 飲三鹿強身 時間: 2014-3-15 01:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idleman 時間: 2014-3-15 02:59
本帖最後由 idleman 於 2014-3-15 03:00 編輯
係味送CLONE 軟件
難唔難用~?
作者: makyeung2009 時間: 2014-3-15 09:59
好在之前行過無買 依家仲平
作者: y42441111 時間: 2014-3-15 13:03
any more usage report?
作者: henry.1823 時間: 2014-3-15 15:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: henry.1823 時間: 2014-3-15 15:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 英吉 時間: 2014-3-15 17:09
睇來 哩個而家最底玩喇 256GB
作者: 貓巴士 時間: 2014-3-15 22:49
上網可以download個 system clone app
因為我重裝所以無用但見佢好似幾易用


作者: 貓巴士 時間: 2014-3-15 22:50
ching 例如想知d乜?
作者: y42441111 時間: 2014-3-15 22:54
i see some Adataa dead report...i want to know its durability ..... easy go dead or slow speed easily ??....
作者: 貓巴士 時間: 2014-3-15 23:01
yeah~ 開關機依家超"爽"
作者: Jeffreylo 時間: 2014-3-15 23:14
真係想買隻玩吓
作者: sna 時間: 2014-3-16 09:41
Transcend SSD340 256GB 2.5" SATA 3 6Gb/s SSD 7mm *送Transcend JetFlash 770 16GB USB3.0 隨身碟 HK$ 989
超值抵用。
作者: Amber 時間: 2014-3-16 12:13
Transcend JetFlash 770 16GB USB3.0 隨身碟
市價幾$左右?
作者: longlong240 時間: 2014-3-16 19:09
回復 1 #貓巴士
Ching請問係邊度買既
via Tapatalk App for Tizen OS 2.1 Beta
作者: kwloli 時間: 2014-3-16 20:24
http://www.price.com.hk/product.php?p=154855
參考~
作者: Amber 時間: 2014-3-16 22:51
謝謝
作者: 貓巴士 時間: 2014-3-16 23:24
$7x
作者: 貓巴士 時間: 2014-3-16 23:24
黃金"金的士"
作者: 貓巴士 時間: 2014-3-16 23:29
i see some Adataa dead report...i want to know its durability ..... easy go dead or slow speed easil ...
y42441111 發表於 2014-3-15 22:54
了解, 但唔用落都好難講
我會係用品牌, 用料, 代理服務同保養年期 再衡量價錢去決定
作者: Amber 時間: 2014-3-16 23:30
扣埋隻手指
ssd $91X
作者: longlong240 時間: 2014-3-16 23:30
回復 40 #貓巴士
了解
via Tapatalk App for Tizen OS 2.1 Beta
作者: 貓巴士 時間: 2014-3-16 23:34
恭喜ching有新玩具
作者: Amber 時間: 2014-3-16 23:42
我冇買,ching誤會了
我係指$989減去手指 = $91x
作者: alfromeo 時間: 2014-3-17 00:09
TRANSCEND OK? ADATA 同 KINGSTON 平價野就不用看了.
作者: kpc 時間: 2014-3-17 01:51
今日係旺電見到唔要手指 $955
作者: y42441111 時間: 2014-3-17 02:21
shixxxt
作者: 飲三鹿強身 時間: 2014-3-17 03:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Chick 時間: 2014-3-17 09:33
回復 1# 貓巴士
奇怪,我隻64GB嘅Sq R/W好慢,但4K/random仲快過你隻256GB
作者: 貓巴士 時間: 2014-3-17 14:38
了解
作者: 貓巴士 時間: 2014-3-17 14:39
咁得意, ching 有無數字參考?
作者: idleman 時間: 2014-3-17 15:45
岩岩買左 二隻
好心急 番去玩
作者: Chick 時間: 2014-3-17 18:00
回復 52# 貓巴士
有!
非OS
[attach]1650271[/attach]
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1650483&k=57c2cb6263151726b70d2b8150c9d896&t=1782274070&sid=tKjTtIbDgq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1650484&k=901147efeca490b35ed021f28fd44d36&t=1782274070&sid=tKjTtIbDgq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1650485&k=a6edc47cee95f864e64eb845b95b6794&t=1782274070&sid=tKjTtIbDgq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1650486&k=c67263c0fef99407277bc95121302dc2&t=1782274070&sid=tKjTtIbDgq

作者: Chick 時間: 2014-3-17 18:03
回復 52# 貓巴士
OS
Z77同A75結果差唔多,我仲以為大size會快D,入返隻128GB
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1650487&k=13f7683c3adc8820a5e7ab2e84951234&t=1782274070&sid=tKjTtIbDgq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1650488&k=d617d1f0fcc919d260b40e8168fa86e4&t=1782274070&sid=tKjTtIbDgq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1650489&k=9026ca44ffb0ddd4fdf1f579619d2ed7&t=1782274070&sid=tKjTtIbDgq

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1650490&k=a6108aa41ca90934bde39a1a8bf6b444&t=1782274070&sid=tKjTtIbDgq

作者: 貓巴士 時間: 2014-3-18 00:16
的確幾有趣, 等我查下點解先~
作者: 貓巴士 時間: 2014-3-18 00:17
恭喜ching加入
作者: jerryjazz 時間: 2014-3-18 05:46
Transcend SSD340 128G for your information

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1650720&k=5c5833d0ad3a9ad6f4ce24b39995a228&t=1782274070&sid=tKjTtIbDgq

作者: patrickwong55 時間: 2014-3-18 09:40
請問邊到有貨,今日想去買?
作者: Ascari_C 時間: 2014-3-18 10:08
CHING 旺角電腦中心,灣仔電腦城,同高登/黃金都有波
你上 [ HK價格網 ]睇睇
作者: idleman 時間: 2014-3-18 17:46
媽的 clone 到 聖誕都未完
罰抄速度不外如事
作者: akam7777 時間: 2014-3-20 08:59
回復 1# 貓巴士
師兄,
D數據。,,您糸咪插左底板非原生Sata3個位???
作者: 貓巴士 時間: 2014-3-22 02:39
不是呀~ 是原生的
我試過非原生sata位, 得3xx - 400MB/s Read仲低
我睇cpu 個位應走唔甩
作者: 貓巴士 時間: 2014-3-22 02:48
單隻hdd過 ssd?
作者: Lammtarra 時間: 2014-3-23 15:32

呢個分正常嗎?
作者: 貓巴士 時間: 2014-3-24 00:30
SATA 2 非常正常
作者: 香港人2004 時間: 2014-3-25 10:11
其實咩叫原生SATA3? 我只係見到塊板有個SATA3位就插入去...
作者: cnomis 時間: 2014-3-25 12:57
好似好吸引,WTF....要升級了,破財了~~
作者: lexal 時間: 2014-3-25 13:15
支持開箱 ~ 低處未算低 ~ 忍下手先 ~
作者: chrisyip9999 時間: 2014-3-25 23:03
今日又平左, 有鋪 256GB $950 送手指
作者: pcpal 時間: 2014-3-26 09:59
邊道
作者: gkk 時間: 2014-3-26 10:37
回復 70# chrisyip9999
CHING,係邊度買?THX!~~~~~
作者: chrisyip9999 時間: 2014-3-26 18:26
回復 72# gkk
A級 , 尋日見到的
作者: gkk 時間: 2014-3-27 09:34
THX!~~~
作者: ak48 時間: 2014-3-30 00:19
128gb 256gb 有無update $?
作者: salu.hk 時間: 2014-3-30 14:57
A級 =?
作者: 進滕光 時間: 2014-3-30 14:59
X Grade 囉~~

作者: kin1933 時間: 2014-4-11 07:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


