作者: hkjake 時間: 2014-6-4 15:36 標題: 勇士系列 國產SSD ShineDisk 256G 開箱
本帖最後由 hkjake 於 2014-6-5 17:31 編輯
一開始本來諗住入手M6S 128G,後來平平地想ADATA SP600 256G算啦,但係唔小心睇到其中一位CHING O既POST,淘寶 ShineDisk 256G ¥559(折合$705+38運費),咁就唔小心去左馬。(其實128G真係夠用,不過係評測睇得多,話256G性能比較好,同埋好怕塞得太滿好快壞)
ShineDisk M746
主控晶片:
SM2246EN
(拍之前搞錯了以為是JMF667H,好像GC能力比JMF667H的好,但4K比較差)
官網參數:
Ultra High Performance
Sequential Read: 540 MB/s**
Sequential Write: 410 MB/s**
Random Read: 80,000 IOPS**
Random Write: 75,000 IOPS**
快閃記憶體顆粒: Intel MLC正片顆粒
上網只係搵到佢上代M667 O既開箱,應該係Intel 25nm MLC同步快閃記憶體顆粒,編號為29F16808CCME2,查過係SYNC,同埋仲查到係KINGSTON、ORZ同埋SX910都係用呢款,唔知會唔會係強制ASYNC開SYNC呢。不過SMI的主控GC性能比JMF好,應該會用番上代顆粒,如果唔係好快打柴
沒廢話了,上測試圖
平台: AMD 955 + GIGA 970A-D3
WIN7 64BIT
(係唔知點解突發傳輸仲慢過機械)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1681330&k=cd0528ff9e57d9ee45845cdc4282be8c&t=1782305798&sid=FISkm7NvIx

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1681331&k=f7656f789762bf11c019aa2baf2e993c&t=1782305798&sid=FISkm7NvIx

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1681332&k=9abc14aabe369390acb5c5a884e66eec&t=1782305798&sid=FISkm7NvIx

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1681333&k=bb331a841609227c5ba0c3d0a774674e&t=1782305798&sid=FISkm7NvIx

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1681336&k=42990366b12099775945472a7f395473&t=1782305798&sid=FISkm7NvIx

作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-6-4 15:39
感覺好似sandisk rip off咁。。。
性能唔差喎
作者: egggge 時間: 2014-6-4 15:50
睇落唔錯喎,我想問下個三年保固係咪要拎返大陸保?會唔會香港有維修點?
作者: hkjake 時間: 2014-6-4 15:57
應該冇維修點,有事拎番上去華強北果度整,呢個牌子就算係大陸都唔出名,國產D人多數用KINGFAST中文叫金速
作者: tragamer 時間: 2014-6-4 19:09
無保好危
情願比多$2xx買tresend
作者: mcdull 時間: 2014-6-5 16:52
我都買左, 但集運仲有貨未到未ship到手.
樓主有冇勇氣開左佢check 係咪 remark 假 Intel MLC?
佢有批貨比人開到一半真一半假.
作者: hkjake 時間: 2014-6-5 17:54
回覆 6# mcdull
比人開到一半真一半假?唔係掛
~有冇LINK睇睇?其實我上網都只係搵到佢上一代O既開箱,不過佢新果隻換左個主控,如果係REMARK或者假O既咪比上一代死得仲快?不過就真係唔開CHECK唔到
作者: iamboy334 時間: 2014-6-5 17:56
我4月個時都買左隻64g 速度好快,賣家話有事直接寄返俾佢就可以
作者: mcdull 時間: 2014-6-5 19:45
好出名啦... 全部都有mark intel chip.. 但有一半明顯係印得唔清楚, 個圓圈都一忽忽.
作者: mcdull 時間: 2014-6-5 19:49
http://tieba.baidu.com/p/2795684730?see_lz=1
作者: kin1933 時間: 2014-6-5 19:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mcdull 時間: 2014-6-5 19:55
間野話三年包換... 就算唔肯.. 我都係desktop 打機用..
Data唔會放呢度. 256GB 唔駛就住用. 8舊水玩得過呀.
作者: big_nature 時間: 2014-6-5 21:38
寧願多幾舊玩 Crucial or Plextor 好過!
作者: mcdull 時間: 2014-6-5 22:12
多幾舊可以整多隻比notebook喎.
作者: big_nature 時間: 2014-6-5 22:31
咁又係,
最緊要有冒險精神!
作者: yeungj4567 時間: 2014-6-7 00:12
樓主勇氣可加
作者: xd1217 時間: 2014-6-7 00:19
隔條河買既野,講到識飛都得

作者: 關心研究所 時間: 2014-6-7 10:06
買呢隻ssd少啲勇氣都唔得
作者: mg005 時間: 2014-6-7 11:01
本帖最後由 mg005 於 2014-6-7 11:02 編輯
再平D人仔499都有(唔同牌子)
作者: big_nature 時間: 2014-6-7 11:28
本帖最後由 big_nature 於 2014-6-7 15:33 編輯
睇呢SSD都步入大眾化時代了!
作者: mcdull 時間: 2014-6-8 02:52
我件貨到左... 但諗唔到點拆開佢唔傷貼紙... 唉.
作者: wongsimon 時間: 2014-6-8 04:34
耐用程度先係問題
作者: ofaitech 時間: 2014-6-9 02:42
其實, 有時見 京東, 新蛋 , 都有平野, 而d 大場信得過瓜
作者: av212 時間: 2014-6-9 03:10
張貼紙咩樣?用風筒吹試下
作者: mcdull 時間: 2014-6-9 09:41
鵝蛋形剛剛貼係ssd側邊螺絲上面.. 好細塊. 吹左幾十秒, 好鬼熱... 都唔得
作者: kin1933 時間: 2014-6-9 14:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mcdull 時間: 2014-6-9 15:08
用 SMI 既量產工具會唔會有機睇到多d資料?
作者: pc1668 時間: 2014-6-9 15:49
本帖最後由 pc1668 於 2014-6-9 15:54 編輯
冇錯, 最緊要係耐用/可靠程度
如果唔穩定, 唔耐用, 多問題, 咁就點樣平 ... 甚至快到識飛都冇用
ps. 咁又洗左7舊幾, 仲可能係 ... 假
作者: pc1668 時間: 2014-6-9 15:56
冇錯, 咁都信
作者: 軒_xd 時間: 2014-6-9 16:02
比幾1~2百係香港買有保米仲好,上返大6車$都係返到
作者: killercheung 時間: 2014-6-9 21:09
贏粒糖輸間廠
作者: big_nature 時間: 2014-6-9 21:12
回覆 27# mcdull
一於揭佢底牌!
當冇保算數!
作者: mcdull 時間: 2014-6-9 21:24
係山寨佢唔認又冇三年保我就輸晒了
作者: big_nature 時間: 2014-6-9 21:35
回覆 33# mcdull
壞左你諗佢會保固!?
我就持相負面觀望!
作者: mcdull 時間: 2014-6-10 09:23
我又信喎.. 反正我退反件貨佢咪又係reuse.. XD....
作者: SimpleParallax 時間: 2014-6-10 13:48
樓主勇氣可加!
我會選擇加錢買 SSD340
作者: mcdull 時間: 2014-6-10 16:13
clone 左舊 SSD 落去.. 暫時正常. 反正我冇乜要求
作者: necoalex 時間: 2014-6-11 09:27
反正粗用我覺得OK啦, 至少個速度都見得人先
佢呢D鋪有壞無傷痕咪同你一換一, 下個買家買返隻維修完O既XD
作者: mcdull 時間: 2014-6-11 10:05
有問題...
如果d chip 真係極廢, 只要controller 正常, 理論上係咪只會越來越少volume. 但運作會正常?
作者: hkjake 時間: 2014-6-16 16:41
我都係咁諗,但係其他人話唔係
作者: jeanvaljean 時間: 2014-6-18 14:53
我都買左隻來玩, so far so good, 開心使用中! (不過我部PC只是SATA2, 但都比我用開的舊harddisk有明顯的快)
作者: edenli 時間: 2014-6-18 21:02
本帖最後由 edenli 於 2014-6-18 21:08 編輯
只係平得少少唔多值. 不過依家有得用-100券又可以諗下
作者: 諸葛亮 時間: 2014-6-21 16:15
有冇買到M667...128G? 我見都OK 平...想裝落X200 度...有乜介紹?
http://item.taobao.com/item.htm? ... 726&ns=1#detail
作者: aida32 時間: 2014-6-28 23:45
ShineDiskM667 我官方店295蚊買左
之前舊HD壞過軌,修複完但想用SSD
見taobao有100送,搭單買ssd
尋日到手
直接將用左5年舊windows 7 轉移去ssd
但部電腦重係07年 sata1 ,所以測速去盡150M
但速度好鬼正
作者: Ricky_ston 時間: 2014-6-29 21:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 諸葛亮 時間: 2014-6-30 00:18
仲有冇? 貼埋LINK...OK?
作者: 諸葛亮 時間: 2014-6-30 00:19
好唔好用都係未知數
作者: Ricky_ston 時間: 2014-6-30 00:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aida32 時間: 2014-6-30 14:20
回覆 46# 諸葛亮
回覆 48# Ricky_ston
個個都sata2升級,得我部sata1升級
http://detail.tmall.com/item.htm ... &_u=u2f419o02bc
作者: kwokwaiming 時間: 2014-6-30 16:52
我都入手一隻...256GB
現在全家都是大陸SSD 戰將256G+ShineDisk 256G
作者: 諸葛亮 時間: 2014-7-1 18:19
係唔係有現金劵?
作者: aida32 時間: 2014-7-1 22:59
過左la.....
買夠500-100紅包
我加多部吸塵機買夠500
作者: nikkotsoi 時間: 2014-7-3 23:11
v4 286 人仔 包郵 :p
作者: rr24314 時間: 2014-7-6 22:24
回復 49 #aida32
睇番佢評語d圖 sata 1得番88分ass ssd bench....
作者: ellis 時間: 2014-7-7 12:13

SHAMESUNK NETBOOK NC10 SPEED TEST,4K NOT ALIGNED WELL
作者: siuba 時間: 2014-7-7 15:36
大陸買..無論乜牌子..好多雜廠用既 NAND都係 b grade..C grade貨.. 平係有原因的..
作者: 諸葛亮 時間: 2014-7-12 22:29
X200 Shinedisk 128g
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1695501&k=5cd3e8b959b09893121be1c11ecdc7cc&t=1782305798&sid=FISkm7NvIx

作者: sowca.r 時間: 2014-7-13 14:35
咁平可以諗諗
作者: chanching8888 時間: 2014-7-13 18:20
好平, 但真係要D勇氣
作者: hkjake 時間: 2014-7-15 14:27
回覆 43# 諸葛亮
SM2246EN 定JM667好?
作者: marcochl 時間: 2014-7-15 15:21
回覆 1# hkjake
970 chipset read 可以過到500M
我隻m5p 死都過唔到500.......(49X only)
作者: hkjake 時間: 2014-7-15 15:32
回覆 61# marcochl
唔係掛,我冇其他ssd試唔到
作者: marcochl 時間: 2014-7-15 15:35
回覆 62# hkjake
我見Toms 都係咁
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1696375&k=db66952fd4cb320d2e3772ec8eb19a2a&t=1782305798&sid=FISkm7NvIx

作者: balance 時間: 2014-7-15 21:03
本帖最後由 balance 於 2014-7-15 21:16 編輯
我都買左一隻。 換佐 notebook 個 HDD, 就重新 install 個 windows, 無做 4K 對齊, 裝返平時用開 D 軟件。 原 HDD 就做佐 bootable Drive D:, 所有 USER data 轉哂去 Drive E:
跟住 run 個 crystal disk mark.
notebook 在 power saving mode 個結果係:
notebook 在 全速 mode 個結果係:
notebook 在 全速 mode 下的 AS SSD test result:
部 notebook chipset Intel H76M, CPU: i5-3210m
第一次用 SSD, 個結果已經令我好滿意。
多謝樓主的推介。
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1696458&k=d555ccd800bbfcdd131b2914a3348c75&t=1782305798&sid=FISkm7NvIx

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1696460&k=76ca00dcbcbb9971c6d26598242f1136&t=1782305798&sid=FISkm7NvIx

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1696461&k=9501e3e760635bc591db4972d19127d5&t=1782305798&sid=FISkm7NvIx

作者: hkjake 時間: 2014-7-18 17:02
本帖最後由 hkjake 於 2014-7-18 17:04 編輯
回覆 63# marcochl
我見SB950個成績同Z87差唔多WO....
BTW...Z77快過Z87
#64位師兄都過500
作者: hkjake 時間: 2014-7-18 17:06
回覆 64# balance
你後尾4K對齊左?
個成績唔錯呀,係驚其他師兄話D CHIP唔好
,希望捱耐D作者: palmtree 時間: 2014-7-18 20:40
正宗台系芯片 , 價格 競爭力 及 壽命 是關鍵 , 不過 中國 13億 市場 應該有生存空間
慧榮官網
www.siliconmotion.com
作者: balance 時間: 2014-8-4 01:54
Sorry hkjake, 好耐無上來 HKEPC,
其實,我安裝這個SSD 的時候, 我只是幫佢安裝落個 notebook, 然後就 boot 機直接隻碟 install 個 windows 7. 在此之前,我直頭唔知咩叫做 4K 對齊,後來用 google 查返,先知,除非重新 format 個SSD, 否則,我就係一直用緊 "未對齊" 啦。 所以,我這些測試都是 "未對齊4K" 的結果。
作者: ip4368 時間: 2014-8-5 23:46
回覆 68# balance
對齊左啦as ssd見到103424 K - OK姐係對齊左, OK係話你知對齊, 另外103424除得盡4就係對齊左
作者: computer1975 時間: 2014-8-12 23:36
Win 7新partition安裝,自動alignment到MB
作者: hkjake 時間: 2014-8-21 13:46
回覆 68# balance
好似可以用緊都可以4K對齊,果時我用HARDDISK都係咁對齊,雖然冇咩用

作者: 滑鼠走光 時間: 2014-8-22 08:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


