Board logo

標題: [產品資訊] [大中伏][海關已跟進]多謝電腦節,入佐隻平價galax 240gb ssd $499 [打印本頁]

作者: CyberSection    時間: 2015-8-19 16:02     標題: [大中伏][海關已跟進]多謝電腦節,入佐隻平價galax 240gb ssd $499

本帖最後由 CyberSection 於 2015-10-16 13:19 編輯

全個高登/黃金都係e 個價,hkepc 有評文http://www.hkepc.com/12997,
今晚再試,諗住整多隻行raid 0.

[update] 此產品並非240 pro , 實際代理將240 用240 pro包裝來賣
作者: hurtman    時間: 2015-8-19 21:33

本帖最後由 hurtman 於 2015-8-19 21:35 編輯

想買這個+1, 但強國牌怕中伏
ADATA Premier Pro SP920 256GB $689 也不錯
作者: IONMAN    時間: 2015-8-19 23:39

想買這個+1, 但強國牌怕中伏
ADATA Premier Pro SP920 256GB $689 也不錯
hurtman 發表於 2015-8-19 21:33



    買強國brand不如買台灣仔好過
作者: thirdleg    時間: 2015-8-20 13:03

呢個價仲平過淘寶價,真係幾進取。
作者: CyberSection    時間: 2015-8-20 13:46

買前請問清楚高戶價錢同配件,原來唔係全場都做緊優惠
中央田:499 +送3.5 寸膠架
正刀:499 冇送3.5 膠架
com taxi :510 +送3.5 寸膠架
A 級電腦:無入貨
宇宙科技:無入貨
cut 星:無入貨
作者: patrickwong55    時間: 2015-8-20 16:32

保用幾耐?
作者: hongkongchina20    時間: 2015-8-20 16:34

Apacer SSD
AST680S

Patriot Blast 240G

請問呢兩隻係吁大陸野, 我見都係$5XX, 差幾十, 如果唔係強貨都諗得過
作者: ahmark    時間: 2015-8-20 16:55

我都想買。。。可惜無時間去
作者: Miipp    時間: 2015-8-20 19:28

6xx 入隻 mx200 好過...
作者: mg005    時間: 2015-8-20 22:41

淘寶賣399人仔,平過香港小小
作者: ckkong97    時間: 2015-8-21 00:12

買前請問清楚高戶價錢同配件,原來唔係全場都做緊優惠
中央田:499 +送3.5 寸膠架
正刀:499 冇送3.5 膠架
com ...
CyberSection 發表於 2015-8-20 13:46


今日
中央田無貨
正刀: 510
com taxi:510
作者: CyberSection    時間: 2015-8-21 02:55

保用幾耐?
patrickwong55 發表於 2015-8-20 16:32

保3年
作者: littlesgrass    時間: 2015-8-21 09:28

今日
中央田無貨
正刀: 510
com taxi:510
ckkong97 發表於 2015-8-21 00:12


下,電腦節都仲加價,咁搞笑
作者: akiro    時間: 2015-8-21 09:38

下,電腦節都仲加價,咁搞笑
littlesgrass 發表於 21/8/2015 09:28


多賺一蚊就一蚊..... 11蚊都唔可以放過...............................
作者: LiONeT    時間: 2015-8-21 11:41

出晒宣傳賣$499都有得加價……
作者: ckkong97    時間: 2015-8-21 12:36

本帖最後由 ckkong97 於 2015-8-21 12:39 編輯
下,電腦節都仲加價,咁搞笑
littlesgrass 發表於 2015-8-21 09:28


果$11, 豪俾佢啦... 只係想搵隻最平既240GB SSD 俾部舊notebook 用...舊部notebook 用緊250GB HDD... 加上部notebook唔係成日用...

我仲發現地庫中央田標錯價...Seagate surveillance 4TB $950 點知check 電腦係$11xx... $950 係3TB 版...
最後買左隻Toshiba 4TB surveillance 版 $950 ....
作者: littlesgrass    時間: 2015-8-21 12:38

果$11, 豪俾佢啦... 只係想搵隻最平既240GB SSD 俾部舊notebook 用...舊部notebook 用緊250GB HDD... 加 ...
ckkong97 發表於 2015-8-21 12:36


咁搞笑,我想搵隻平既代替隻m5p 128咋
作者: ckkong97    時間: 2015-8-21 12:46

咁搞笑,我想搵隻平既代替隻m5p 128咋
littlesgrass 發表於 2015-8-21 12:38


仲未clone 得掂呀, 用左gparted 整細左隻OS disk, 去到clonezilla 整左輪肯抄野啦, 跟住換番SSD boot notebook 就boot 唔起... 應該要fix mbr... 未做...
見倒transend SSD370 256GB 減左$20 仲送16GB 手指... 只先買佢, 因為佢有software clone disk....
256GB 就點都大過250/240GB可以就咁clone... 唔洗resize...

以前隻Samsung 840EVO 250GB 又係跟software 如果原來HDD size 大過SSD仲可以選唔clone 乜folder....
作者: eieio    時間: 2015-8-21 21:39

仲未clone 得掂呀, 用左gparted 整細左隻OS disk, 去到clonezilla 整左輪肯抄野啦, 跟住換番SSD boot not ...
ckkong97 發表於 2015-8-21 12:46



    which one got software clone disk? tks
作者: oo0t0oo    時間: 2015-8-22 07:44

中田尋晚有貨買左
作者: ckkong97    時間: 2015-8-22 09:31

which one got software clone disk? tks
eieio 發表於 2015-8-21 21:39


Clonzilla 唔得...
最後轉左用windows 既free software
macrium reflect
clone 完隻碟即work ... boot 得起機...
作者: eieio    時間: 2015-8-22 11:19

Clonzilla 唔得...
最後轉左用windows 既free software
macrium reflect
clone 完隻碟即work ... boot 得 ...
ckkong97 發表於 2015-8-22 09:31



    明白, 但呢隻嘢未用過要研究吓,
係呢呢隻大hd 轉細ssd 使唔使攪嘢?
作者: ckkong97    時間: 2015-8-22 11:31

明白, 但呢隻嘢未用過要研究吓,
係呢呢隻大hd 轉細ssd 使唔使攪嘢? ...
eieio 發表於 2015-8-22 11:19


我一開始用gparted 整細左隻HDD... 佢本身有250GB ... 但係隻SSD 得240GB... 所以要整細十幾GB 再clone...
作者: eieio    時間: 2015-8-22 12:10

我一開始用gparted 整細左隻HDD... 佢本身有250GB ... 但係隻SSD 得240GB... 所以要整細十幾GB 再clone.. ...
ckkong97 發表於 2015-8-22 11:31



    有師兄提過就咁clone 就得, 唔知真定假
作者: ckkong97    時間: 2015-8-22 12:57

有師兄提過就咁clone 就得, 唔知真定假
eieio 發表於 2015-8-22 12:10


Macrium reflect 好似可以大轉細....
係clonezilla 唔得...
作者: eieio    時間: 2015-8-22 15:25

Macrium reflect 好似可以大轉細....
係clonezilla 唔得...
ckkong97 發表於 2015-8-22 12:57



    Ok ok,  過兩日買隻嚟用macrium 攪攪佢先, 唔該晒
作者: btm    時間: 2015-8-22 16:55

呢隻野用tlc先咁平喎
作者: oo0t0oo    時間: 2015-8-22 17:57

epc 個link話係mlc喎
作者: btm    時間: 2015-8-22 18:09

回覆 28# oo0t0oo

http://m.pcpop.com/article_1119328.html
呢個大陸網話tlc,可能唔同批次
作者: userlam    時間: 2015-8-23 00:47

本帖最後由 userlam 於 2015-8-23 00:57 編輯

我估計睇  P/N 可以嘗試知道係 MLC 定 TLC.

EPC 測試的是 P/N: GX-9LA240A1 而內地 測試的是  P/N: GX-10LA240A1

EPC:

內地:

作者: userlam    時間: 2015-8-23 00:57

樓主隻 SSD 咩 P/N number?
作者: ckkong97    時間: 2015-8-23 10:43

樓主隻 SSD 咩 P/N number?
userlam 發表於 2015-8-23 00:57


我果隻10...
一樣係kingbo 代理
作者: userlam    時間: 2015-8-23 14:34

我果隻10...
一樣係kingbo 代理
ckkong97 發表於 2015-8-23 10:43



   
咁大鑊!.....
EPC 出左編稿話係用MLC顆粒.... 但同時代理就涉嫌 TLC版 派街.  如果相隔一兩個月先用TLC, 話轉版本就無可厚非.
但宜家一方面MLC版比傳媒做測試, 一方面涉嫌同時TLC版 派街... 如果真係甘, 真係有點兒那個!!!

睇下有冇勇士會開蓋睇下係唔係 TLC顆粒.
作者: 集體回憶    時間: 2015-8-23 15:56

其實仔細看一下,影馳有240G同240G Pro 兩個版本的,淘寶¥399的是240G,240G Pro 貴多¥40左右。hkepc 試的是240G Pro, 大陸網試的是240G,兩者是不同的,所以雙方都沒有寫錯。至於電腦節$499是那一版本,則自行看清楚包裝盒了。
作者: stetm    時間: 2015-8-23 16:57

咁樓主入的是 TLC/MLC  240/240Pro ?
作者: CyberSection    時間: 2015-8-23 17:30

咁樓主入的是 TLC/MLC  240/240Pro ?
stetm 發表於 2015-8-23 16:57

因部機等佐3星期仲未收到upgrade win10,我都未install 果2隻SSD ,我見2隻合面寫係鐵甲240G pro
作者: CyberSection    時間: 2015-8-23 18:16

本帖最後由 CyberSection 於 2015-8-23 18:34 編輯

update,盒面寫240pro ,但內lable 係p/n:GX-10LA240-A1,
如果係tlc,我就唔會買2隻寸行raid 0 ,明日返公司試下先,
如果真係tlc,我會嘗試打電話比代理加錢換返mlc



作者: nikkotsoi    時間: 2015-8-23 18:46

update,盒面寫240pro ,但內lable 係p/n:GX-10LA240-A1,
如果係tlc,我就唔會買2隻寸行raid 0 ,明日返公司試 ...
CyberSection 發表於 2015-8-23 18:16

有消息請report...
我都係幫人買左隻…
翻黎睇下…個model 同epc 唔同既…
作者: btm    時間: 2015-8-23 18:57

不過tlc都係大勢所摧,估計下年電腦節ssd會係256 gb 起跳,賣399-499 倒
作者: BennyG    時間: 2015-8-23 18:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BennyG    時間: 2015-8-23 19:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: btm    時間: 2015-8-23 19:00

同埋想睇下係咪tlc都唔一定要拆開,裝原廠firmware update software 睇下佢個firmware都應該會知
作者: CyberSection    時間: 2015-8-23 19:06

不過tlc都係大勢所摧,估計下年電腦節ssd會係256 gb 起跳,賣399-499 倒
btm 發表於 2015-8-23 18:57

因tlc 寫入次數好少,唔應該用來做ssd
作者: btm    時間: 2015-8-23 19:33

回覆 43# CyberSection

要加大容量最快方法係tlc加3d堆疊,幾間大廠都做緊,好似東芝做到48層,我諗遲d 其他廠商會跟三星evo做法,同埋聽講3d堆疊可減少tlc損耗
作者: btm    時間: 2015-8-23 19:50

不過我都承認影馳係呢件事上面有d取巧,賣街可能有幾個版本又冇講明
作者: ckkong97    時間: 2015-8-23 22:40

update,盒面寫240pro ,但內lable 係p/n:GX-10LA240-A1,
如果係tlc,我就唔會買2隻寸行raid 0 ,明日返公司試 ...
CyberSection 發表於 2015-8-23 18:16


我果隻盒面都係寫240pro .. 不過唔理佢係唔係MLC 定TLC... 舊機用最緊要平... 算...
我另一隻Samsung 840Evo 咪一樣係TLC ...
作者: computer1975    時間: 2015-8-24 01:11

它有出TLC SSD
作者: BlackBird    時間: 2015-8-24 11:40

TLC大勢所摧?
永遠都唔會係
BennyG 發表於 2015-8-23 19:00



    SLC對MLC時咪又係咁講....
作者: IVXVF    時間: 2015-8-24 11:51

報海關
作者: CyberSection    時間: 2015-8-24 12:28

剛打佐去代理,佢地覆只是包裝唔同,係240 pro
作者: hurtman    時間: 2015-8-24 13:01

回覆 50# CyberSection


    即是MLC?
作者: oo0t0oo    時間: 2015-8-24 13:03

我個個外包裝都係寫住pro.
作者: userlam    時間: 2015-8-24 13:08

本帖最後由 userlam 於 2015-8-24 13:15 編輯

我都收倒星期六晚朋友出腦場係中央田代買的 240Pro.
中央田張單係印 PRO版, 盒係 240Pro (其實都係貼一張 label 紙). SSD 張label , P/N number 就 同 240 版一樣, 冇 Pro 字, 電流都係一樣1.5A.  而Pro 版係有寫 240Pro, 電流0.4A, DRAM DDR3 512MB.

如果 代理話包裝唔同, 真係未能悉除消費者疑慮.
包裝240Pro 與 240 一樣, 只是用 貼label 悉別. 但240Pro 張label 轉左同 240 一樣就真係難以令人相信.
作者: piano0083    時間: 2015-8-24 14:23

本帖最後由 piano0083 於 2015-8-24 14:28 編輯

點解唔直接問代理 係 MLC or TLC?
唔洗自己估估下,
最大風險係代理講大話,

如果佢地叫你自己睇個spec, 咁就知發生咩事~

記得裝手機apps 錄埋音,  日後發現問題, 有証據~
作者: CyberSection    時間: 2015-8-24 15:12

點解唔直接問代理 係 MLC or TLC?
唔洗自己估估下,
最大風險係代理講大話,

如果佢地叫你自己睇個spec, 咁 ...
piano0083 發表於 2015-8-24 14:23


代理話係mlc ,一陣post performance 圖
作者: CyberSection    時間: 2015-8-24 15:20

本帖最後由 CyberSection 於 2015-8-24 15:25 編輯

single and raid 0 test platform:         
haswell i5 with H97 @win7 pro 64bit

行佐raid 0 後acc time 大佐好多

單隻行@crystaldiskmark ramdom


Raid 0@crystaldiskmark ramdom


single @crystaldiskmark 0fill


raid 0 @crystaldiskmark 0fill


single@AS SSd MB


raid 0:@AS SSd


single@AS SSD IOPS


Raid 0 @AS SSD IOPS

作者: 集體回憶    時間: 2015-8-24 17:46

single and raid 0 test platform:         
haswell i5 with H97 @win7 pro 64bit

行佐raid 0 後acc ti ...
CyberSection 發表於 2015-8-24 15:20

按實際測試似乎是240G
作者: mkid    時間: 2015-8-24 19:17

本帖最後由 mkid 於 2015-8-24 19:25 編輯
按實際測試似乎是240G
集體回憶 發表於 2015-8-24 17:46



    Not pro ?
How can you tell ?
作者: BennyG    時間: 2015-8-24 19:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BennyG    時間: 2015-8-24 19:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97    時間: 2015-8-24 20:42

按實際測試似乎是240G
集體回憶 發表於 2015-8-24 17:46


http://www.szgalaxy.com/__ZH_GB_ ... &isMemory=False
240  write 慢好多... 我覺得香港版係240Pro...
AS SSD Benchmark测试
连接读取速度: 480MB/s
连接写入速度: 260MB/s
作者: ckkong97    時間: 2015-8-24 20:46

single and raid 0 test platform:         
haswell i5 with H97 @win7 pro 64bit

行佐raid 0 後acc ti ...
CyberSection 發表於 2015-8-24 15:20


我果個model number 同你一樣
作者: ckkong97    時間: 2015-8-24 20:51

可以用呢個software
http://www.szgalaxy.com/__ZH_GB__/Driver5/SSD_Toolbox
galax-ssd.jpg

圖片附件: galax-ssd.jpg (2015-8-24 20:51, 113.25 KB) / 下載次數 73
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821223&k=5007697b5a3aa1326f34ef0e6ed55052&t=1782175740&sid=28jIImcdxP


作者: CyberSection    時間: 2015-8-24 21:10

可以用呢個software
ckkong97 發表於 2015-8-24 20:51

THX,但最後我都分唔到係mlc 定tlc
作者: lcy513777    時間: 2015-8-24 21:17

as-ssd-bench GALAX GX024010A1 8.24.2015 6-14-20 AM.png
why my seq write is so low?

圖片附件: as-ssd-bench GALAX GX024010A1 8.24.2015 6-14-20 AM.png (2015-8-24 21:17, 28.59 KB) / 下載次數 78
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821227&k=d293d3ca5a9284f0f0c0b773e6c6364b&t=1782175740&sid=28jIImcdxP


作者: CyberSection    時間: 2015-8-24 21:23

THX,但最後我都分唔到係mlc 定tlc
CyberSection 發表於 2015-8-24 21:10

知了,fill0接近500M就係pro 版
作者: CyberSection    時間: 2015-8-24 21:25

why my seq write is so low?
lcy513777 發表於 2015-8-24 21:17


    system disk 應該唔準確測試,
我個test 係用公司機去new install
作者: lcy513777    時間: 2015-8-24 21:27

system disk 應該唔準確測試,
我個test 係用公司機去new install
CyberSection 發表於 2015-8-24 21:25



    我係新裝WINDOWS 10
係咪要唔裝任何OS去TEST先準?
作者: ckkong97    時間: 2015-8-24 21:34

why my seq write is so low?
lcy513777 發表於 2015-8-24 21:17


我都係... 行windows 10 ...部notebook 仲係行sata2....
as-ssd-bench GALAX GX024010A1 8.24.2015 8-38-32 PM.png

圖片附件: as-ssd-bench GALAX GX024010A1 8.24.2015 8-38-32 PM.png (2015-8-24 21:34, 28.67 KB) / 下載次數 73
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821229&k=19452569f8c7422edfb3a0f9cca53b5f&t=1782175740&sid=28jIImcdxP


作者: racing    時間: 2015-8-24 21:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97    時間: 2015-8-24 21:38

$499 係咁上下
racing 發表於 2015-8-24 21:36


我無乜要求...部notebook 係後備機是蛋買隻SSD裝windows 10 玩下....
作者: racing    時間: 2015-8-24 21:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97    時間: 2015-8-24 21:52

咁又係...... 唔係主機無乜所謂
racing 發表於 2015-8-24 21:41


但係部舊HP notebook i5-M540 4GB RAM 加呢隻240pro SSD 行win10 快過部新買既Surface 3 (2GB RAM/32GB eMMC) 行Win 8
作者: lcy513777    時間: 2015-8-24 21:53

本帖最後由 lcy513777 於 2015-8-24 21:54 編輯

as-ssd-bench GALAX GX024010A1 8.24.2015 6-44-40 AM.png as-ssd-bench GALAX GX024010A1 8.24.2015 6-44-51 AM.png crymark.jpg
點解會愈行愈快?

圖片附件: as-ssd-bench GALAX GX024010A1 8.24.2015 6-44-40 AM.png (2015-8-24 21:53, 28.44 KB) / 下載次數 83
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821234&k=fd669582404902bea4b6493dc6473d7e&t=1782175740&sid=28jIImcdxP



圖片附件: as-ssd-bench GALAX GX024010A1 8.24.2015 6-44-51 AM.png (2015-8-24 21:53, 28.33 KB) / 下載次數 100
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821235&k=b3a4858f9b637130698abd98b5492be5&t=1782175740&sid=28jIImcdxP



圖片附件: crymark.jpg (2015-8-24 21:53, 114.91 KB) / 下載次數 104
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821236&k=8dcc32c59f61476ffe18177bb49da52d&t=1782175740&sid=28jIImcdxP


作者: lcy513777    時間: 2015-8-24 21:57

但係部舊HP notebook i5-M540 4GB RAM 加呢隻240pro SSD 行win10 快過部新買既Surface 3 (2GB RAM/32GB e ...
ckkong97 發表於 2015-8-24 21:52



    我都係用部T440S試下平SSD掂唔掂先
遲下再決定用唔用貴SSD裝DESKTOP
作者: ckkong97    時間: 2015-8-24 22:02

點解會愈行愈快?
lcy513777 發表於 2015-8-24 21:53


係唔係windows10係背後寫緊野... 所以咁鬼慢...
作者: ckkong97    時間: 2015-8-24 22:04

我都係用部T440S試下平SSD掂唔掂先
遲下再決定用唔用貴SSD裝DESKTOP
lcy513777 發表於 2015-8-24 21:57


我最後一部desktop 已經壞左... i5-750 死板係咁blue screen, 而家全部notebook同tablet....
作者: billyduck    時間: 2015-8-25 11:57

THX,但最後我都分唔到係mlc 定tlc
CyberSection 發表於 2015-8-24 21:10
唔知信唔信得過...不過你可以試下用ssd z...佢有得睇 cells...

sshot-3.jpg

圖片附件: sshot-3.jpg (2015-8-25 11:57, 111.77 KB) / 下載次數 87
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821401&k=796f664ba085d5938132eeef686d7c6e&t=1782175740&sid=28jIImcdxP


作者: lcy513777    時間: 2015-8-25 12:01

唔知信唔信得過...不過你可以試下用ssd z...佢有得睇 cells...
billyduck 發表於 2015-8-25 11:57



    it shows n/a in cells
作者: billyduck    時間: 2015-8-25 12:13

it shows n/a in cells
lcy513777 發表於 2015-8-25 12:01
nand有無shows d乜?
作者: lcy513777    時間: 2015-8-25 12:14

nand有無shows d乜?
billyduck 發表於 2015-8-25 12:13



    also n/a
作者: billyduck    時間: 2015-8-25 12:16

also n/a
lcy513777 發表於 2015-8-25 12:14
.....咁有可能要等新版本ssd z了....
作者: userlam    時間: 2015-8-25 18:41

驚東.com 都賣 240 及 240Pro.
可以參考下店家描述/測試數據 及 買家上傳圖片, 睇下Label紙/ Serial Number arrange/測試數據(有部分做系統碟則不作准)
240Pro: http://item.jd.com/1635533.html#comment
240: http://item.jd.com/1634157186.html#comment

我隻SSD 同 240 相似度極高....  label, P/N 一樣, serial number 係幾個驚東240用家之間.

除非開蓋, 否則真係要等有冇software 可以check倒用咩顆粒.
從firmware "SAFM11.0" 來睇, A=10 , 呢隻SSD 應該係用 phison 3110-S10.
而EPC 測試240Pro firmware 的 S8FM08.0, 相信 S8 就代表 Phison 3108-S8

而 phison 3110-S10 可以support MLC 及 TLC.
作者: ckkong97    時間: 2015-8-25 21:06

驚東.com 都賣 240 及 240Pro.
可以參考下店家描述/測試數據 及 買家上傳圖片, 睇下Label紙/ Serial Number ...
userlam 發表於 2015-8-25 18:41


好明顯代理俾epc 試同賣街係兩個版本...
作者: oo0t0oo    時間: 2015-8-25 22:41

即係epc好大機會俾代理善左窩。
作者: 集體回憶    時間: 2015-8-25 23:41

其實都可以預期,天貓240G都係¥399,香港”代理”賣$499其實算過得去。SSP 仲有嗎?有D想試下
作者: YES_MAN    時間: 2015-8-26 00:15

竟然無人開蓋?
IG58G2SAPH 是 MLC
TT58G2JAPA 是 TLC
作者: 測試部    時間: 2015-8-26 03:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 測試部    時間: 2015-8-26 03:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 測試部    時間: 2015-8-26 03:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oo0t0oo    時間: 2015-8-26 07:39

睇嚟伏已中, 1.5a 應該係240, 0.4a先係240 pro.

今朝拆盒一睇, 1.5a.
作者: ckkong97    時間: 2015-8-26 07:56

因為平 沒人在乎 如果重係256GB賣緊天價時D人就會問長問短
測試部 發表於 2015-8-26 03:51


其他TLC 都無咁平....所以....唔理囉...
作者: 集體回憶    時間: 2015-8-26 09:27

NONONO 呢個係代理誠信問題
即係佢給EPC測試話用SLC 但賣街係TLC都得架喇?? ...
測試部 發表於 2015-8-26 03:50

我不是指代理做法可接受,而是單從價格考慮,不需太敏感
作者: 我是分身    時間: 2015-8-26 13:58

NONONO 呢個係代理誠信問題
即係佢給EPC測試話用SLC 但賣街係TLC都得架喇?? ...
測試部 發表於 2015-8-26 03:50



    其實d廠本身都好似無標明話用 MLC 定 TLC
作者: skgchan    時間: 2015-8-26 14:45

本帖最後由 skgchan 於 2015-8-26 15:16 編輯

我都買了,最大問題是看了 HKEPC 那篇評測。如果一早聲明是240 TLC,
自已衡量買不買便沒問題。

明明是240Pro 在電腦節特價發售,盒上也是印240Pro,但盒內是240,是
不是已違反了商品說明條例?如果代理無問題,便是Galax 好大問題。
作者: Alvin(pau1964)    時間: 2015-8-26 15:01

http://www.szgalaxy.com/__ZH_GB_ ... &isMemory=False
大陸官網講到明係高速MLC,如果我依家買左果隻係TLC,係咪要硬食?
作者: skgchan    時間: 2015-8-26 15:21

回覆 96# Alvin(pau1964)

http://www.szgalaxy.com/__ZH_GB_ ... &isMemory=False
盒內是這隻,不是Pro,您也買了?
作者: CyberSection    時間: 2015-8-26 15:59

上星期5已send 了e-mail 去szgalaxt.com 查詢,但等到今天都未收到回覆,
咁代理又話係內寫240 其實=240 pro,
又無理由自己打開個內盒睇邊隻nand,怕冇佐保用,
定還是我地可以比隻hkepc /a 店測試?
作者: Botti    時間: 2015-8-26 16:19

epc 係咪要好似之前個 good job ( G 牌 B85 b1.x/3.x) 做返個測試澄清下
作者: Botti    時間: 2015-8-26 16:29

回覆 98# CyberSection

galax 長期有人 mon 住 epc 都唔出聲
點會覆你





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2