Board logo

標題: [購買問題] 香港買 256gb m.2 nvme ssd: [打印本頁]

作者: water668    時間: 2017-10-21 22:19     標題: 香港買 256gb m.2 nvme ssd:

想平平哋買1000蚊左右,心水搵到幾款,你會點揀?

samsung -- sm961 -- 3100mb/s -- $1055
adata -- xpg sx8000 -- 2500mb/s -- $950
wd -- black pcie ssd -- 2050mb/s -- $845
作者: HKMichaelKing    時間: 2017-10-21 23:11

SM961
作者: macis    時間: 2017-10-22 00:43

SM961
HKMichaelKing 發表於 2017-10-21 23:11


一定SM961啦
作者: doslam    時間: 2017-10-22 09:26

samsung -- sm961 -- 3100mb/s -- $1055
作者: water668    時間: 2017-10-22 14:09

多謝意見,信你哋眼光,剛去買咗條 sm961 (漢科代理),其實價錢真係唔貴過淘寶好多。


router1.jpg

圖片附件: router1.jpg (2017-10-22 14:09, 67.02 KB) / 下載次數 128
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2019080&k=a22e86190f4697ca7f6349f767f58385&t=1782200844&sid=38cgmVae7b


作者: Answer    時間: 2017-10-22 14:43

原來SM961 係盒裝
作者: Miipp    時間: 2017-10-22 16:24

原來SM961 係盒裝
Answer 發表於 2017-10-22 14:43


呢種盒是但搵間印刷廠科少少水就有
作者: doslam    時間: 2017-10-22 18:00

建達保個隻係白色,個盒無咁靚
樓主快D 測試下
作者: doslam    時間: 2017-10-22 18:01

樓主你買個隻係咩FIRMWARE?
作者: water668    時間: 2017-10-22 18:15

本帖最後由 water668 於 2017-10-22 18:27 編輯
建達保個隻係白色,個盒無咁靚
樓主快D 測試下
doslam 發表於 2017-10-22 18:00


裝左落底板,裝win8衰左,入唔到win8,後尾先知bios搞錯,依家已無事,仍陸逐裝緊win8同driver,裝好晒會試下行crystaldiskmark。
順便想請教下,我見到win8都好醒目幫我裝好左nvme driver,我見三星網頁又有個nvme driver,我要唔要裝三星果個?
作者: doslam    時間: 2017-10-22 18:36

回覆 10# water668


    要裝架,唔裝會慢少少,最新係2.2, SM961 照用到
作者: water668    時間: 2017-10-22 18:43

回覆 11# doslam

明解,咁就裝埋佢,thx!
作者: wkcc105    時間: 2017-10-22 20:18

原來SM961 係盒裝
Answer 發表於 2017-10-22 14:43

我買咦款
SM961.jpg

圖片附件: SM961.jpg (2017-10-22 20:17, 99.4 KB) / 下載次數 60
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2019160&k=124ddb4b4858f9ac678820269638f600&t=1782200844&sid=38cgmVae7b


作者: macis    時間: 2017-10-23 00:22

多謝意見,信你哋眼光,剛去買咗條 sm961 (漢科代理),其實價錢真係唔貴過淘寶好多。


...
water668 發表於 2017-10-22 14:09


幾錢??
作者: water668    時間: 2017-10-23 00:42

回覆 14# macis


$1050
作者: macis    時間: 2017-10-23 00:43

回覆  macis


$1050
water668 發表於 2017-10-23 00:42


邊間買???
作者: water668    時間: 2017-10-23 09:28

樓主你買個隻係咩FIRMWARE?
doslam 發表於 2017-10-22 18:01


CXZ7500Q
作者: water668    時間: 2017-10-23 09:29

回覆 16# macis

中間有塊田問過無晒貨,去咗正一斬崩刀買。
作者: water668    時間: 2017-10-23 09:36

本帖最後由 water668 於 2017-10-23 09:38 編輯
我買咦款
wkcc105 發表於 2017-10-22 20:18


其實代理番貨極可能係咁樣!自己再訂盒,訂包裝物料,自己再獨立包裝。(無責任段估無辛苦)


router1.jpg

圖片附件: router1.jpg (2017-10-23 09:36, 27.59 KB) / 下載次數 72
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2019218&k=6faea1c24e4b0803bbf10dd1617d763d&t=1782200844&sid=38cgmVae7b


作者: zoin0000    時間: 2017-10-23 09:57

其實代理番貨極可能係咁樣!自己再訂盒,訂包裝物料,自己再獨立包裝。(無責任段估無辛苦)


...
water668 發表於 2017-10-23 09:36


SM961本身係OEM版,根本唔僧有盒版,係香港代理唔知點解入到貨賣街
作者: macis    時間: 2017-10-23 14:03

回覆  macis

中間有塊田問過無晒貨,去咗正一斬崩刀買。
water668 發表於 2017-10-23 09:29


同我同一間買,同價錢
作者: chck1118    時間: 2017-10-24 16:21

啱啱田買咗 $990
係黃金話冇貨
去高登又有
作者: water668    時間: 2017-10-24 18:16

啱啱田買咗 $990
係黃金話冇貨
去高登又有
chck1118 發表於 2017-10-24 16:21


電腦嘢一向有海鮮價情況,日日唔同價,買平咗有乜咁奇!
我原來個 ssd 係 512g 嘅 kingston mlc ssd,
一年前買 $11xx,依家買 $16xx ????!我慳得仲多!
作者: tonyau2348    時間: 2017-10-24 22:03

啱啱田係邊???
作者: tonyau2348    時間: 2017-10-24 22:07

啱啱田買咗 $990
係黃金話冇貨
去高登又有
chck1118 發表於 2017-10-24 16:21



    平左?是否中央有塊田?
作者: java2    時間: 2017-10-24 22:18

個盒似係自己印

原來SM961 係盒裝
Answer 發表於 2017-10-22 14:43

作者: kobe2046    時間: 2017-10-24 23:37

看4個盒比建達有誠意少少
作者: Botti    時間: 2017-10-25 10:32

啱啱田買咗 $990
係黃金話冇貨
去高登又有
chck1118 發表於 2017-10-24 16:21


看四定見達貨
作者: chck1118    時間: 2017-10-25 12:23

電腦嘢一向有海鮮價情況,日日唔同價,買平咗有乜咁奇!
我原來個 ssd 係 512g 嘅 kingston mlc ssd,
一 ...
water668 發表於 2017-10-24 18:16


   
你隔一年 但我隔一日咋喎

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: chck1118    時間: 2017-10-25 12:38

平左?是否中央有塊田?
tonyau2348 發表於 2017-10-24 22:07


   
Yes 不過已經比我買咗最後一件
去黃金問 張紙寫
Samsung SM961 $1038
漢4保 supermicro Sm961 $1090 (網上報990)
問佢 佢篤機都supermicro都係出990 不過冇貨

專登行去高登問
啲紙冇show supermicro 得Samsung Sm961 $1038
問佢 篤機  supermicro 仲有最後一件 買咗990

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: chck1118    時間: 2017-10-25 12:38

看四定見達貨
Botti 發表於 2017-10-25 10:32


   
H4

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: chck1118    時間: 2017-10-25 12:39

WhatsApp 先好笑..
[attach]0[/attach]

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: chck1118    時間: 2017-10-25 12:41

WhatsApp 先好笑..


via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
chck1118 發表於 2017-10-25 12:39


   


via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: water668    時間: 2017-10-25 12:47

本帖最後由 water668 於 2017-10-25 12:49 編輯

回覆 29# chck1118

係啦係啦,買平60蚊,好鬼叻啦!
快去登報紙頭版,話俾全世界知,你買嘢平咗60蚊啦!
(遲下可能平120蚊添!)
作者: chck1118    時間: 2017-10-25 12:54

回覆  chck1118

係啦係啦,買平60蚊,好鬼叻啦!
快去登報紙頭版,話俾全世界知,你買嘢平咗60蚊啦!:tit ...
water668 發表於 2017-10-25 12:47


   
痴線 分享自己買咗幾錢 等其他人知咩價
又冇笑你買貴咗 自己衝出嚟話人 幾時有話過自己好叻 幾時有笑過你

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: water668    時間: 2017-10-25 13:07

痴線 分享自己買咗幾錢 等其他人知咩價
又冇笑你買貴咗 自己衝出嚟話人 幾時有話過自己好叻 幾時 ...
chck1118 發表於 2017-10-25 12:54


讚你叻仔買到平嘢又唔滿意呀!都好難做喎!

圖片附件: router1.jpg (2017-10-25 13:07, 1.72 KB) / 下載次數 90
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2019663&k=e1ce7afeb58e2837d582d70422d9941f&t=1782200844&sid=38cgmVae7b


作者: chck1118    時間: 2017-10-25 13:14

讚你叻仔買到平嘢又唔滿意呀!都好難做喎!
water668 發表於 2017-10-25 13:07


   
都冇人笑你 點解要唔憤氣  
理性討論就衝出嚟嘈 費鬼事理你

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: macis    時間: 2017-10-25 20:40

其實代理番貨極可能係咁樣!自己再訂盒,訂包裝物料,自己再獨立包裝。(無責任段估無辛苦)


...
water668 發表於 2017-10-23 09:36


我估都係咁
作者: Voodoo-3    時間: 2017-10-26 09:54

人地買完報價俾人參考下,有人小家到幾十蚊都唔抵得走去串人
作者: macis    時間: 2017-10-26 18:30

人地買完報價俾人參考下,有人小家到幾十蚊都唔抵得走去串人
Voodoo-3 發表於 2017-10-26 09:54


$990係平
作者: revolver    時間: 2017-10-31 00:39

回覆 38# macis


   OEM即係賣斷比vendor姐其實, supermicro做vendor大手買入sm961, 再由h4做dist 咪叫有行貨囉~~~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2