標題: [操作疑難] 手提電腦更換SSD。開機後不斷重啟。 [打印本頁]
作者: wroy12 時間: 2019-1-28 16:18 標題: 手提電腦更換SSD。開機後不斷重啟。
我使用的筆電都快7年了。 WIN 7 64BIT HOME 500G HD, 分別間左 C: 300 D: 180
近日HD開始有卡卡聲,已經買了部X星 SATA的 500G代替。另外買了條USB > SATA 線加火牛。
打算CONE C: 到新SSD。上網找資料搵到以下軟件。
EastUS Todo Backup Free
SSD 沒有分區及格式。直接運行軟件。CONE C: 行完個程序之後睇到用左300G
系WIN7 硬碟管理 ACTIVE番個SSD
之後見到剩低下來個180G就間番個DRIVE。SSD 兩個都剩番幾十G。
重開機入BIOS 轉SSD 優先啟動。但系電腦之後跳出畫面。
選 SAVE MODE, LAST BOOT, NORMAL ........
我選NORAML..........之後好快閃過藍底白字畫面,之後不斷重開。
各位師兄指教一下。我那個步驟做得吾好。
每個盤是否需要留翻多D空位。
藍底白字畫面只閃左一下。睇吾到錯誤訊息。
via HKEPC Reader for Android
作者: 測試部 時間: 2019-1-28 17:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Botti 時間: 2019-1-28 18:06
除左主 partition
重要 clone 埋個隱藏的 partition (印象中好似百零 M) 過去
作者: patklchung 時間: 2019-1-28 18:50
係咪整個HDD嘅全部partition clone過去,同埋試吓format咗個SSD先clone
作者: sonycliepda 時間: 2019-1-28 19:02
試下放隻Win7 setup碟repair一下睇下得唔得?
作者: patrickwong55 時間: 2019-1-28 19:13
本帖最後由 patrickwong55 於 2019-1-28 19:25 編輯
在 EaseUS create bootable usb, 用usb boot机,然後再clone.
作者: bongbong3481 時間: 2019-1-28 19:23
要clone 的partition 是否齊晒? Win7 好似有隱藏
作者: computer1975 時間: 2019-1-29 18:46
clone完最好拆走舊個隻,新個隻會boot舊個隻裏面的Windows
via HKEPC Reader for Android
作者: wroy12 時間: 2019-1-29 23:10
多謝各位師兄既意見,搵時間試一下。
作者: wroy12 時間: 2019-2-1 10:17
使用左最後兩位師兄提供的方法。首先系用clone partition既方式。之後就系替換左舊硬碟。即是拆走左舊硬碟。再次多謝各位師兄幫忙。
via HKEPC Reader for Android

