作者: azothterry 時間: 2011-11-22 10:19 標題: Iphone 4s 十一月回收價
估唔到大半年後我又要出 li 隻 Post估唔到大半年後我又要出 li 隻 Post
21/11/2011 先達 iPhone 4S (黑色/白色) 回收價如下:
16 GB: -$6550
32 GB: -$6900
64 GB: -$7300
作者: y2kming 時間: 2011-11-22 10:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kaayaa 時間: 2011-11-22 10:33
跌左百幾二百蚊
作者: roylkh 時間: 2011-11-22 10:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rickyso 時間: 2011-11-22 10:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: azothterry 時間: 2011-11-22 10:43
wow 低成咁...一部得 12xx...
作者: y2kming 時間: 2011-11-22 10:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bebird 時間: 2011-11-22 10:46
yes...... sold my 台機 @ $6.4k
作者: cool4u_hk 時間: 2011-11-22 10:47
過2日大貨到
到時應該 $6000 左右 or 唔收一排
作者: rickyso 時間: 2011-11-22 11:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: roylkh 時間: 2011-11-22 11:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rickyso 時間: 2011-11-22 11:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: roylkh 時間: 2011-11-22 11:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kei91065 時間: 2011-11-22 11:49
可能會比假銀紙你
作者: roylkh 時間: 2011-11-22 11:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: d90 時間: 2011-11-22 11:50
有冇問佢收幾錢?
作者: roylkh 時間: 2011-11-22 11:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 波子王 時間: 2011-11-22 11:55
回復 17# roylkh
係,我都試過不過無理佢走左.
作者: Mr123 時間: 2011-11-22 12:02
友台話 ST 11:00pm 16GB $6200 - $6400
咁夜多數都係低
作者: pikeman 時間: 2011-11-22 13:47
有無人知 今日4S 16G ST 收幾錢?
作者: azothterry 時間: 2011-11-22 14:44
同事張單已經轉左 運送中
作者: azothterry 時間: 2011-11-23 08:45
22/11 ST 回收價
16 GB: -$6250
32 GB: -$6650
64 GB: -$6950
作者: Cartesius 時間: 2011-11-23 08:56
遲d會唔會升返?

唔想hold大耐,但呢個價又真係低左d
作者: rice888 時間: 2011-11-23 12:09
加拿大版... 琴日收 $5700 - $5800
作者: kamiry 時間: 2011-11-23 13:44
本帖最後由 kamiry 於 2011-11-23 14:02 編輯
23/11@13:00pm ST 回收價
16 GB: -$6000 ~ $6200
作者: rice888 時間: 2011-11-23 13:54
日日係咁跌.....
我覺得係太莊借藉口壓價....
上面根本都唔夠貨....
作者: ccl4 時間: 2011-11-23 14:04
大陸d店賣比客人個價一直都無跌過
有時全新機開左盒個d運上去之後比大陸狗換走原裝配件
再起 Taobao 賣出去
一日未清晒 iP4 8G, 4S 都唔會比你 online 落單
根本唔洗驚
作者: azothterry 時間: 2011-11-23 14:06
同事今朝收兩部16W, 頭先 Lunch 出 ST 收 $6200
作者: pikeman 時間: 2011-11-23 14:08
回復 28# azothterry
同尋日下午差唔多...
作者: enn 時間: 2011-11-23 14:10
$6200都係好價, 而家乜唔係唔收非台機?
作者: azothterry 時間: 2011-11-23 14:14
點會唔收呀...
作者: enn 時間: 2011-11-23 14:15
回復 31# azothterry
呢度聽人up.
作者: RoyKwan 時間: 2011-11-23 14:17
明天可能無6000喎
作者: loveabc 時間: 2011-11-23 14:20
剛剛放完機,
16GB - $6150
32GB - $6550 or 好多唔收
作者: Laputa 時間: 2011-11-23 14:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: roylkh 時間: 2011-11-23 14:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: N 時間: 2011-11-23 15:26
哇,跌咁多仲放唔放
作者: rickyso 時間: 2011-11-23 15:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ashleychan 時間: 2011-11-23 15:38
唔好去 st , 鴨記好d
16gs 6200 14:30
8g 4400
作者: rickyso 時間: 2011-11-23 15:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: y2kming 時間: 2011-11-23 15:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ashleychan 時間: 2011-11-23 15:54
睇同問係兩回事 , 頭先打完電話問 , 先去放
電話 6300
去到 6200............
作者: Cartesius 時間: 2011-11-23 15:59
聖誕唔夠貨
分分鐘上返唔止呢個價
ip4前車可鑑

作者: sam9329 時間: 2011-11-23 16:01
冇理由第一水已經禁底
作者: heichris 時間: 2011-11-23 16:03
回復 44# sam9329
因為所謂第一水來得太遲

作者: rickyso 時間: 2011-11-23 16:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kinx80 時間: 2011-11-23 16:09
回復 44# sam9329
1 month before there is no Apple Store in HK IFC....
by now, we have Apple Store and reservation
all our online orders are not first batch of stock....
作者: bee8013 時間: 2011-11-23 16:12
大陸有刷機黨仲使鬼靠香港D黃牛咩
作者: tuyylihk 時間: 2011-11-23 16:13
本帖最後由 tuyylihk 於 2011-11-23 16:14 編輯
回復 sam9329
1 month before there is no Apple Store in HK IFC....
by now, we have Apple Store and ...
kinx80 發表於 2011-11-23 16:09
九月開架
不過我知你想講今次賣4s價較低係因為多左間apple store...
作者: Computer_Slave 時間: 2011-11-23 16:32
Taobao is currently selling ip4s 16G at $6709 (RMB5468/0.815)!
http://item.taobao.com/item.htm?id=12848422047
作者: bclass 時間: 2011-11-23 17:28
鴨記邊到? 謝!
作者: xingdec 時間: 2011-11-23 17:31
有朋友係先達放咗, 16GB有6280
作者: godknow 時間: 2011-11-23 17:59
聽聞價在回升呢!!
作者: IVAN113 時間: 2011-11-23 18:04
有人放到6350
作者: mig33 時間: 2011-11-23 18:07
6480 喇,st9又收到order做野

作者: sivin1015 時間: 2011-11-23 18:08
32 幾多ar ??
作者: ccl4 時間: 2011-11-23 18:10
比人凶兩凶就走貨,真係笨

除非無錢找卡數喇
作者: zraaq 時間: 2011-11-23 18:12
真係估唔到今日仲高過尋日........
尋日6230放左兩部......
作者: pikeman 時間: 2011-11-23 18:14
回復 55# mig33
真係?
作者: 熱血青年 時間: 2011-11-23 18:15
其實st多數賣緊幾錢一部4s???好奇一問!
作者: IVAN113 時間: 2011-11-23 18:20
6480
好彩未放

作者: mig33 時間: 2011-11-23 18:21
可惜D貨未到,價到...吹脹
作者: sivin1015 時間: 2011-11-23 18:29
知唔知而家32GB 咩野價口??
作者: mig33 時間: 2011-11-23 18:30
32G咪多幾舊,我估...
作者: pikeman 時間: 2011-11-23 18:32
人地話ST 6300最高now
作者: faiyeah 時間: 2011-11-23 18:35
華強北5900人仔
作者: siren1004 時間: 2011-11-23 18:36
一定有6300@1800
作者: N 時間: 2011-11-23 18:38
現場報道,大部分6300
作者: SYW 時間: 2011-11-23 18:38
中午仲係5400人仔, 咁快?
作者: zraaq 時間: 2011-11-23 18:41
回復 66# faiyeah
你咩年代既人......?
作者: loveabc 時間: 2011-11-23 18:45
32GB, 最高$6650, 側門第一間
作者: yajirobe 時間: 2011-11-23 18:51
16激最高幾多
作者: yajirobe 時間: 2011-11-23 18:54
作者: fossilman 時間: 2011-11-23 19:00
5點半問幾間都只係$6100-6200
作者: siren1004 時間: 2011-11-23 19:20
1900.....6330-6350
作者: Im_shing 時間: 2011-11-23 21:47
聽日可能低過6K
作者: Cartesius 時間: 2011-11-23 21:56
6k呢個關口應該無咁易跌穿
作者: HenryHH 時間: 2011-11-24 00:19
18:45-19:00 ST
6150
- 6350 唔想HOLD貨成日CHK住咁煩, 放左
作者: lennon 時間: 2011-11-24 00:25
20:00 $6350
作者: kssusamuel 時間: 2011-11-24 00:30
未來三日好關鍵
作者: zpo 時間: 2011-11-24 00:32
如果今晚冇4s, 聽日個價應該更高
作者: kg2 時間: 2011-11-24 00:38
7:00 ST $6300 16G 4S
作者: N 時間: 2011-11-24 09:30
回復 81# zpo
DHL呢幾日開始派貨, 未必會升
作者: oralb 時間: 2011-11-24 10:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 波子王 時間: 2011-11-24 11:39
今日應該唔會低過层日掛,下午3點上面就出價就知
作者: gooapple 時間: 2011-11-24 11:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rickyso 時間: 2011-11-24 11:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mr123 時間: 2011-11-24 11:48
好過尋朝. 61XX 左右
作者: oralb 時間: 2011-11-24 11:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oralb 時間: 2011-11-24 11:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oralb 時間: 2011-11-24 11:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oralb 時間: 2011-11-24 11:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tamchris 時間: 2011-11-24 11:51
星期六下午、星期日都仲有6680
下跌得真快
作者: toystory2000 時間: 2011-11-24 11:52
$5900 Kwai Chung today!!!
作者: xingdec 時間: 2011-11-24 11:59
唔係呀, 得5900????????
作者: yajirobe 時間: 2011-11-24 12:00
見到有人5800放三部
作者: 77789 時間: 2011-11-24 12:08
見到有人6800放三部
作者: hkbpc 時間: 2011-11-24 12:09
岩岩TRACE 完
但間公司似係玩d 員工多d.,,其他速第有得自取
作者: hkbpc 時間: 2011-11-24 12:10
呢D 咪賤囉整死個價,吾玩得就吾好玩啦
作者: zraaq 時間: 2011-11-24 12:21
朝早個價多數好差

