作者: YCH-Nurse 時間: 2016-9-24 00:08 標題: DHL送屋企冇人收機會點
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 淆底 時間: 2016-9-24 01:16
與其喺度問人,不如直接打去DHL約時間..........
作者: YCH-Nurse 時間: 2016-9-24 01:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 淆底 時間: 2016-9-24 01:19
我咪叫你打去約時間囉 天才
作者: YCH-Nurse 時間: 2016-9-24 01:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 淆底 時間: 2016-9-24 01:22
回覆 3# YCH-Nurse
駛唔駛畀埋個電話號碼你啊 天才
見你問咗冇人應你仲串串貢
DHL個CS 24小時架
作者: kellykk 時間: 2016-9-24 01:22
會俾張咭你,第日去附近門市拎
作者: 淆底 時間: 2016-9-24 01:24
人哋24小時熱線
天才
作者: 淆底 時間: 2016-9-24 01:25
順便話埋你知,DHL Apple產品送貨係另外一個電話號碼。
作者: 電腦人仔 時間: 2016-9-24 01:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 淆底 時間: 2016-9-24 01:39
年終收佢咁多單

作者: YCH-Nurse 時間: 2016-9-24 01:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 淆底 時間: 2016-9-24 01:46
Ban乜?
作者: 電腦人仔 時間: 2016-9-24 19:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a99tck1 時間: 2016-9-24 22:57
其實會留言先 最多第日送

