Board logo

標題: DHL送屋企冇人收機會點 [打印本頁]

作者: YCH-Nurse    時間: 2016-9-24 00:08     標題: DHL送屋企冇人收機會點

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 淆底    時間: 2016-9-24 01:16

有冇電話通知送貨
YCH-Nurse 發表於 2016/9/24 00:08



    與其喺度問人,不如直接打去DHL約時間..........
作者: YCH-Nurse    時間: 2016-9-24 01:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 淆底    時間: 2016-9-24 01:19

其實你唔識可以唔答
YCH-Nurse 發表於 2016/9/24 01:18



    我咪叫你打去約時間囉  天才
作者: YCH-Nurse    時間: 2016-9-24 01:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 淆底    時間: 2016-9-24 01:22

回覆 3# YCH-Nurse


    駛唔駛畀埋個電話號碼你啊 天才


見你問咗冇人應你仲串串貢


DHL個CS 24小時架


作者: kellykk    時間: 2016-9-24 01:22

會俾張咭你,第日去附近門市拎
作者: 淆底    時間: 2016-9-24 01:24

天才,你覺得呢個鐘數會有人聽電話咩
YCH-Nurse 發表於 2016/9/24 01:20



    人哋24小時熱線

天才
作者: 淆底    時間: 2016-9-24 01:25

順便話埋你知,DHL Apple產品送貨係另外一個電話號碼。
作者: 電腦人仔    時間: 2016-9-24 01:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 淆底    時間: 2016-9-24 01:39

師兄有經驗
電腦人仔 發表於 2016/9/24 01:36



    年終收佢咁多單
作者: YCH-Nurse    時間: 2016-9-24 01:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 淆底    時間: 2016-9-24 01:46

你 等ban啦
YCH-Nurse 發表於 2016/9/24 01:45



    Ban乜?


作者: 電腦人仔    時間: 2016-9-24 19:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a99tck1    時間: 2016-9-24 22:57

其實會留言先 最多第日送





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2