Board logo

標題: 為信IPHONE6SP 64 回收價 [打印本頁]

作者: DimCook    時間: 2017-1-16 11:23     標題: 為信IPHONE6SP 64 回收價

心思思想出IP7 128G
吾知6SP 64回收價係多少呢
作者: goalsp    時間: 2017-1-16 21:30

街放 3800
胃信trade 高100左右
Citibank 信用卡,8000 回 400
作者: DimCook    時間: 2017-1-17 09:08

街放 3800
胃信trade 高100左右
Citibank 信用卡,8000 回 400
goalsp 發表於 2017-1-16 21:30

感激不盡
作者: cyleungnyc    時間: 2017-1-17 13:57

一年幾 都算係咁
作者: lovemi    時間: 2017-1-22 04:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DimCook    時間: 2017-1-22 12:02

一年唔見幾千真係小數目
lovemi 發表於 2017-1-22 04:52

OT一個鐘都1k 啦,做多幾個鐘姐
作者: lovemi    時間: 2017-1-22 12:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s95528    時間: 2017-1-22 18:19

可以6sp trade in買7p嗎?
作者: cty820    時間: 2017-1-23 10:19

OT一個鐘都1k 啦,做多幾個鐘姐
DimCook 發表於 2017-1-22 12:02



    wow,仲trade乜鬼咁cheap呀,買新雞,舊雞丟落垃圾筒搞掂
作者: gtr6767    時間: 2017-2-4 13:10

Iphone7 jet black 128 衛訊幾錢?
作者: wlmak    時間: 2017-2-6 12:36

除非部機好新,完美保養
衛信驗屍實屈你少幾百
差唔多俾收機佬好過一肚氣
作者: goalsp    時間: 2017-2-6 13:42

除非部機好新,完美保養
衛信驗屍實屈你少幾百
差唔多俾收機佬好過一肚氣 ...
wlmak 發表於 2017-2-6 12:36


衛信唔會, 我吹過幾次都冇屈水
相反收機佬就驗屍屈一百幾十啦
屈幾百, 實冇人放
作者: G-核戰機    時間: 2017-2-8 18:36

本帖最後由 G-核戰機 於 2017-2-8 18:37 編輯
衛信唔會, 我吹過幾次都冇屈水
相反收機佬就驗屍屈一百幾十啦
屈幾百, 實冇人放 ...
goalsp 發表於 2017-2-6 13:42
都係睇人 上次搵收機佬開到機就收
我去衛訊trade機又打電話問價,自己無話事權,又左檢又右檢,無人報價就等聽日,手法差好遠
作者: topcon2401    時間: 2017-3-7 15:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hywong389    時間: 2017-7-15 21:00

聽聞個mon 冇花都當有花收
作者: s84292    時間: 2017-7-17 15:29

本帖最後由 s84292 於 2017-7-17 15:31 編輯
wow,仲trade乜鬼咁cheap呀,買新雞,舊雞丟落垃圾筒搞掂
cty820 發表於 2017-1-23 10:19


痴線,有得拎返D錢點解唔拎返,丟落海? 做少幾個鍾唔係時間

衛訊又好收機佬又好,都會驗屍咁驗,上次6S PLUS換7PLUS比佢扣左1300 ,
部機微彎-500,玻璃花-500 ,機身花-300 , 折返3500~ 不過我懶得拎去ONLINE放,比佢收埋算
作者: abcjerry    時間: 2017-7-17 21:23

apple 邊個收都會檢,太多鬼機了
作者: yip_kc    時間: 2017-7-18 00:55

痴線,有得拎返D錢點解唔拎返,丟落海? 做少幾個鍾唔係時間

衛訊又好收機佬又好,都會驗屍咁驗, ...
s84292 發表於 2017-7-17 15:29



   上星期我都放左部6s plus
報就3520 , 扣扣下得返2070
又係部機微彎,玻璃花 ,機身花

原本諗住去APPLE 都有$2300, 點知去到又唔收
最後都係去返衛訊
作者: jasonwong1498    時間: 2017-7-20 21:35

2300 sell to me, I want haha
作者: tam613    時間: 2017-8-15 15:54

市埸回收6s plus 個價 現多少錢
作者: tam613    時間: 2017-8-15 15:55

市埸回收價現多少6s plus
作者: Cartesius    時間: 2017-8-15 21:45

上星期我都放左部6s plus
報就3520 , 扣扣下得返2070
又係部機微彎,玻璃花 ,機身花

原本諗住去APPL ...
yip_kc 發表於 2017-7-18 12:55 AM


$2300我都想收做後備機





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2