作者: DimCook 時間: 2017-1-16 11:23 標題: 為信IPHONE6SP 64 回收價
心思思想出IP7 128G
吾知6SP 64回收價係多少呢
作者: goalsp 時間: 2017-1-16 21:30
街放 3800
胃信trade 高100左右
Citibank 信用卡,8000 回 400
作者: DimCook 時間: 2017-1-17 09:08
感激不盡
作者: cyleungnyc 時間: 2017-1-17 13:57
一年幾 都算係咁
作者: lovemi 時間: 2017-1-22 04:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DimCook 時間: 2017-1-22 12:02
OT一個鐘都1k 啦,做多幾個鐘姐
作者: lovemi 時間: 2017-1-22 12:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s95528 時間: 2017-1-22 18:19
可以6sp trade in買7p嗎?
作者: cty820 時間: 2017-1-23 10:19
作者: gtr6767 時間: 2017-2-4 13:10
Iphone7 jet black 128 衛訊幾錢?
作者: wlmak 時間: 2017-2-6 12:36
除非部機好新,完美保養
衛信驗屍實屈你少幾百
差唔多俾收機佬好過一肚氣
作者: goalsp 時間: 2017-2-6 13:42
衛信唔會, 我吹過幾次都冇屈水
相反收機佬就驗屍屈一百幾十啦
屈幾百, 實冇人放
作者: G-核戰機 時間: 2017-2-8 18:36
本帖最後由 G-核戰機 於 2017-2-8 18:37 編輯
都係睇人 上次搵收機佬開到機就收
我去衛訊trade機又打電話問價,自己無話事權,又左檢又右檢,無人報價就等聽日,手法差好遠
作者: topcon2401 時間: 2017-3-7 15:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hywong389 時間: 2017-7-15 21:00
聽聞個mon 冇花都當有花收
作者: s84292 時間: 2017-7-17 15:29
本帖最後由 s84292 於 2017-7-17 15:31 編輯
痴線,有得拎返D錢點解唔拎返,丟落海? 做少幾個鍾唔係時間
衛訊又好收機佬又好,都會驗屍咁驗,上次6S PLUS換7PLUS比佢扣左1300 ,
部機微彎-500,玻璃花-500 ,機身花-300 , 折返3500~ 不過我懶得拎去ONLINE放,比佢收埋算
作者: abcjerry 時間: 2017-7-17 21:23
apple 邊個收都會檢,太多鬼機了
作者: yip_kc 時間: 2017-7-18 00:55
上星期我都放左部6s plus
報就3520 , 扣扣下得返2070
又係部機微彎,玻璃花 ,機身花
原本諗住去APPLE 都有$2300, 點知去到又唔收
最後都係去返衛訊
作者: jasonwong1498 時間: 2017-7-20 21:35
2300 sell to me, I want haha
作者: tam613 時間: 2017-8-15 15:54
市埸回收6s plus 個價 現多少錢
作者: tam613 時間: 2017-8-15 15:55
市埸回收價現多少6s plus
作者: Cartesius 時間: 2017-8-15 21:45
$2300我都想收做後備機

